Tein tällaisen äitienpäiväkakun
Tavallinen kermakakku, sisällä banaania, päällä säilykepersikasta, tummista viinirypäleistä ja kiiveistä tehtyjä kukkasia. Pöyristytkö?
Kommentit (10)
Ihan perus kakku, jollaisia lasten kanssa aina teemme!
Kuulostaa hyvältä! Varmasti lapsetkin tykkää. Hedelmäkukkien väkertämisestä extrakiitos.
Vierailija kirjoitti:
Höh, luulin, että edes joku olisi pahastunut kasarihenkisestä kakusta :(
Olet ihan myöhässä, kreemilähmäkakkujen trendi meni jo vuosia sitten, eikä kukaan enää kauhistu kermakakuista.
Olen hämmästynyt positiivisesta vastaanotosta :D
Mä rakastan kermatäytekakkuja, mutta aika harvoin teen itse. Nyt on sopiva tilaisuus. Mun äiti ja isä tulevat tänään syömään meille. Tykkään leipomisesta, joten mulle on ihan ok leipoa äitienpäiväkakku itse. Jos en tykkäisi, en leipoisi.
Ap
Minulle maistuisi pala ap:n kakkua! Varmasti hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Minulle maistuisi pala ap:n kakkua! Varmasti hyvää.
Kiva kuulla! Olisit tervetullut kahvipöytääni, mutta ei varmaankaan olla naapureita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä! Varmasti lapsetkin tykkää. Hedelmäkukkien väkertämisestä extrakiitos.
Niin, ja itse asiassa mieheni väkersi kukat. Mulla ei riitä kärsivällisyys, tai ainakaan usko kärsivällisyyteeni. Yhdessä suunniteltiin ja hän asetteli.
Ap
Jos mun mies saa valita, niin aina valitsee kermatäytekakun juustokakkujen sijaan. Tykkään itsekin kasarikakuista. Pääsiäiseksi tein, että oli säilykepersikoita päällä ja pakastemansikoita välissä. Hyvin teki kauppansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies saa valita, niin aina valitsee kermatäytekakun juustokakkujen sijaan. Tykkään itsekin kasarikakuista. Pääsiäiseksi tein, että oli säilykepersikoita päällä ja pakastemansikoita välissä. Hyvin teki kauppansa.
Mä en ole oikein juustokakkujen ystävä, paitsi niiden uunissa tehtyjen. Olen kyllä syönyt hyviäkin juustokakkuja, naapurin ylioppilasjuhlissa oli niin hyvää vadelmajuustokakkua, että vieläkin sitä muistelen. Mun mies ei syö tätä kermakakkua lainkaan, hänelle ei oikein sovi useimmat maitotuotteet, vaan hänelle on sitten raparperipiirakkaa kahville.
Ap
Höh, luulin, että edes joku olisi pahastunut kasarihenkisestä kakusta :(