Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttava mies ei suostu eroamaan aikuismaisesti

Vierailija
04.04.2020 |

Minä alunperin otin eron puheeksi ja hän sitten samalla sekunnilla viestitse sanoi että joo hän jättää minut.

Sen jälkeen on ignoorannut minua noin viikon. On tehnyt ennenkin tätä mykkäkoulu-păskaa. Luulin hänen olevan unelmieni mies, mutta nyt näen todellisuuden enkä halua tuhlata aikaani tähän enää.

Mutta hänpä ei anna minulle mahdollisuutta jatkaa elämää hyvin mielin, eikä siis suostu puhumaan yhtään mistään. Miten hitossa voin mennä eteenpäin, kun kaikki on näin epäselvää?? Mistä minä voin tietää että ottaako se yhteyttä vai ei??

Vttu että olen vihainen, en olisi ikinä tuhlannut hetkeäkään häneen, jos olisin tiennyt mitä tulevaisuudessa odottaa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olisin voinut jopa puhua asioista, mykkäkoulun jatkuessa ja jatkuessa en enää edes halua.

Silti normaalit aikuiset voivat PUHUA ASIAT HALKI ja sitten erota.

Vierailija
2/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin on tainnut rantautua ajattelu että on luuseria tulla jätetyksi, pitää olla jättäjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tosiaan ole mitään hajua, että kuinka pitkäksi hän saattaa venyttää mykkäkoulujaan. En tiedä aikooko hän joskus sanoa jotain vai ei!! Tämähän se tarkoitus onkin!! Etten voisi jatkaa elämääni vaan olisin epävarmuuden vallassa ja odottelisin häntä.

Vierailija
4/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillekin on tainnut rantautua ajattelu että on luuseria tulla jätetyksi, pitää olla jättäjä?

Ööö, en tajunnut. Mutta koko homma lähti käsistä parissa sekunnissa, joten minun on tosi vaikeaa ottaa vakavasti miehen juttuja. En käsitä minkä vtun takia ei voida erota NORMAALISTI.

Vierailija
5/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on erosta sovittu niin ei enää puhua tarvi. Erilleen vain ja sillä hyvä.

Vierailija
6/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on erosta sovittu niin ei enää puhua tarvi. Erilleen vain ja sillä hyvä.

Vttu kun ei olla sovittu yhtään mitään!

Vierailija
7/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, en tajunnut. Mutta koko homma lähti käsistä parissa sekunnissa, joten minun on tosi vaikeaa ottaa vakavasti miehen juttuja. En käsitä minkä vtun takia ei voida erota NORMAALISTI.

Jos olet puhunut miehellekin tähän tyyliin, niin en ihmettele ettei eron käsittely kanssasi ole tuntunut hänestä hyvältä ajatukselta. 

Vierailija
8/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat haluavat siis erota, joten mikä on ongelma? Olette nyt eronneet. 

Vierailija
9/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti hänellä ei ole sulle mitään sanottavaa. Mitäs sitä sitten enää pähkäilemään, jatkat elämääsi ilman tätä sankaria. Ei se siitä muuksi muutu, vaikka kuinka jankkaisit.

Vierailija
10/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, vaikutat itse keskenkasvuiselta kakaralta olettamuksinesi. Kasva aikuiseksi ja ymmärrä, että toiset eivät aina toimi niin kuin itse haluaisit. Että ihan vaikka noin niin kuin assholejakin on olemassa. Älä lapsellisesti odota heiltä sellaista, mihin heillä ei ole rahkeita.

Vierailija
11/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin olisin voinut jopa puhua asioista, mykkäkoulun jatkuessa ja jatkuessa en enää edes halua.

Jos molemmat olette päättäneet erota niin mitä puhuttavaa siinä enää on? Tästä saa sen vaikutelman että yritit kiristää erolla mutta se ei mennytkään putkeen.

Vierailija
12/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet puhunut miehellekin tähän tyyliin, niin en ihmettele ettei eron käsittely kanssasi ole tuntunut hänestä hyvältä ajatukselta. 

Mitäköhän vttua minun pitäisi sanoa??? Kerro niin otan keinon heti käyttöön ja tulen sitten raportoimaan kuinka maagisesti mies alkoi yhtäkkiä puhumaan!

Vierailija
13/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tosiaan ole mitään hajua, että kuinka pitkäksi hän saattaa venyttää mykkäkoulujaan. En tiedä aikooko hän joskus sanoa jotain vai ei!! Tämähän se tarkoitus onkin!! Etten voisi jatkaa elämääni vaan olisin epävarmuuden vallassa ja odottelisin häntä.

Mutta miks ihmeessä sä mitään enää odottelisit, päätit jo erota? Voit siis jatkaa hyvillä mielin.

Vierailija
14/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat olette päättäneet erota niin mitä puhuttavaa siinä enää on? Tästä saa sen vaikutelman että yritit kiristää erolla mutta se ei mennytkään putkeen.

Kyllä ero sopii ihan hyvin, olen nähnyt millainen luonne tuolla on enkä halua elää sellaisen kanssa. Mutta ihmiset voivat PUHUA normaalisti. Minullekin aina jankuttaa että minun pitää kasvaa aikuiseksi. Silti ei itse puhu sanaakaan.

Vierailija
15/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinirakkaus on raastavaa.

Vierailija
16/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miks ihmeessä sä mitään enää odottelisit, päätit jo erota? Voit siis jatkaa hyvillä mielin.

EN VOI, KAIKKI LÄHTI KÄSISTÄ PARISSA SEKUNNISSA JA OLIN VIHAINEN. Sitten mies suuttui vuorostaan!!!

Vierailija
17/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinirakkaus on raastavaa.

Jaa no en ole teini eikä mieskään sen enempää.

Vierailija
18/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette asuneet yhdessä niin mitä pitäisi vielä selvittää? Ignooraaminen miehen taholta tarkoittaa, ettei hän halua olla enää kanssasi tekemisissä. Nyt vaan jatkat omaa elämääsi, hän todennäköisesti on jo omaansa jatkanutkin.

Vierailija
19/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin tämän tilanteen niin, että mies katsoo eron jo olevan toteutunut asia. Eli siitä ei ole enää mitään puhumista ja sopimista. Eli eteenpäin vaan.

Vierailija
20/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette asuneet yhdessä niin mitä pitäisi vielä selvittää? Ignooraaminen miehen taholta tarkoittaa, ettei hän halua olla enää kanssasi tekemisissä. Nyt vaan jatkat omaa elämääsi, hän todennäköisesti on jo omaansa jatkanutkin.

Aina tätä samaa pskaa. HÄN ON IGNOORANNUT MINUA ENNENKIN. JA SIKSI PITÄÄ PUHUA, ETTÄ KAIKKI LÄHTI KÄSISTÄ PARISSA SEKUNNISSA JA NORMAALIT IHMISET EROAVAT PUHUMALLA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi