Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivostuttava mies ei suostu eroamaan aikuismaisesti

Vierailija
04.04.2020 |

Minä alunperin otin eron puheeksi ja hän sitten samalla sekunnilla viestitse sanoi että joo hän jättää minut.

Sen jälkeen on ignoorannut minua noin viikon. On tehnyt ennenkin tätä mykkäkoulu-păskaa. Luulin hänen olevan unelmieni mies, mutta nyt näen todellisuuden enkä halua tuhlata aikaani tähän enää.

Mutta hänpä ei anna minulle mahdollisuutta jatkaa elämää hyvin mielin, eikä siis suostu puhumaan yhtään mistään. Miten hitossa voin mennä eteenpäin, kun kaikki on näin epäselvää?? Mistä minä voin tietää että ottaako se yhteyttä vai ei??

Vttu että olen vihainen, en olisi ikinä tuhlannut hetkeäkään häneen, jos olisin tiennyt mitä tulevaisuudessa odottaa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halusitte molemmat eroa (kuten itse sanoit ja mieskin tämänhetkisellä käytöksellään viestittää), niin nythän saitte sen. Ja kätevämmin kuin monella muulla, jos ei tarvitse enää asiasta jauhaa (= monessa tapauksessa riidellä).

MIKSI haluaisit vielä jutella miehen kanssa? Syyllistää? Listata tälle kaikki ne syyt jotka johtivat eroonne? Ainoa ”hyväksyttävä” syy olisi yhteiset tilit, lainat, lapset, ym.

Nykyiselläänhän pääsisit vain kätevästi (mykkäkouluilevasta eli ilmeisen lapsellisesta) riippakivestä eroon.

Vierailija
42/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te kyllä idiootteja, keskustelu on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyl se AP on nyt niin että olette eronneet ja sinun tulee päästää irti. Erosin tuollaisen ihmisen kanssa kymmenen kertaa, kun hänen oli vaikea ymmärtää sitä että jos itse ei halua olla suhteessa niin toisen ei tarvitse antaa mitään selityksiä tai alkaa itkemään toisen perään; halusin vaan jatkaa elämääni ja tosiaan kun tämänkään ihmisen kanssa emme asuneet yhdessä eikä kummallakaan toisen tavaroita, niin ero oli hyvin yksinkertainen. Ei toista voi pakottaa puhumaan tai toimimaan itseään miellyttävällä tavalla ja jos hän tulisikin mykkäkoulun jälkeen takaisin niin sinun ei tarvitse vastata ellet halua aloittaa kaikkea draamaa alusta ja silloin olet itse syyllinen omaan helvetilliseen parisuhteeseen. Elämä on hallitsematonta kaaosta ja omasta itsestä ja rajoista huolehtiminen on jokaisen oma oikeus, ketään ei voi pakolla muuttaa mieleisekseen.

Vierailija
44/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä olen sitten yliluonnollisen kypsä ihminen, kun jätin ekan poikaystäväni 16-vuotiaana kasvotusten puhumalla. Nyt haluaisin puhua asiat halki ja kertoa mistä kaikki lähti ja kysyä pari juttua, sen jälkeen voimme tehdä mitä vttua tahdomme. Mies kuulemma niin rakastaa minua, tämäkö on rakkautta??? En ymmärrä miten niin monille on täysin käsittämätöntä, että joku haluaa puhua asiat halki.

Vierailija
45/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ignooraisin ja estäisin sinut. Vaikutat nimittäin vähän, noh... epävakaalta.

Vierailija
46/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin ignooraisin ja estäisin sinut. Vaikutat nimittäin vähän, noh... epävakaalta.

Ai koska haluan erota kuten aikuiset🤣

Vierailija
47/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ollut täällä jankkaamassa useammankin aloituksen verran tästä samasta aiheesta..

Vierailija
48/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä olen sitten yliluonnollisen kypsä ihminen, kun jätin ekan poikaystäväni 16-vuotiaana kasvotusten puhumalla. Nyt haluaisin puhua asiat halki ja kertoa mistä kaikki lähti ja kysyä pari juttua, sen jälkeen voimme tehdä mitä vttua tahdomme. Mies kuulemma niin rakastaa minua, tämäkö on rakkautta??? En ymmärrä miten niin monille on täysin käsittämätöntä, että joku haluaa puhua asiat halki.

No mikset sitten nyt tässä tilanteessa puhunut asiasta kasvotusten? Sittenhän mies ei olisi voinut noin vaan olla hiljaa. Ilmeisesti vaan odotit että ero puheiden jälkeen mies alkaisi ruikuttaa ja anelemaan sinua jalkojesi alla, mutta kun häntä ei kiinnostanut vaan teki ihan päinvastoin(eli just niinkun jokainen järkevä ihminen tekee) niin taisi vaan tulla egoosi kolahdus.

Vierailija
49/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ette asuneet yhdessä niin mitä pitäisi vielä selvittää? Ignooraaminen miehen taholta tarkoittaa, ettei hän halua olla enää kanssasi tekemisissä. Nyt vaan jatkat omaa elämääsi, hän todennäköisesti on jo omaansa jatkanutkin.

Aina tätä samaa pskaa. HÄN ON IGNOORANNUT MINUA ENNENKIN. JA SIKSI PITÄÄ PUHUA, ETTÄ KAIKKI LÄHTI KÄSISTÄ PARISSA SEKUNNISSA JA NORMAALIT IHMISET EROAVAT PUHUMALLA.

Et taida olla ihan terve. Vaikutat erittäin tasapainottomalta.

Teit miehelle palveluksen kun juttu loppui. Anne sen olla äläkä häiritse sitä enää. Sitä ei vois vähempää kiinnostaa sun keskustelut. Taidat uhkailla erolla usein ja mies nyt pani sen lopullisesti käytäntöön - aivan oikein.

Vierailija
50/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies ei selvästikään halua puhua, pitkität vain omaa piinaasi sillä, että odotat jotain lopullista välienselvittelyä. Exäsi ei selvästikään ole millään mittarilla kypsä, joten älä enää tuhlaa aikaa tai ajatusta häneen.

Vierailija
51/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tosiaan ole mitään hajua, että kuinka pitkäksi hän saattaa venyttää mykkäkoulujaan. En tiedä aikooko hän joskus sanoa jotain vai ei!! Tämähän se tarkoitus onkin!! Etten voisi jatkaa elämääni vaan olisin epävarmuuden vallassa ja odottelisin häntä.

Mutta miks ihmeessä sä mitään enää odottelisit, päätit jo erota? Voit siis jatkaa hyvillä mielin.

EN VOI, KAIKKI LÄHTI KÄSISTÄ PARISSA SEKUNNISSA JA OLIN VIHAINEN. Sitten mies suuttui vuorostaan!!!

Eli olit lapsellinen, mutta mies ei saisi olla? :)

Vierailija
52/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehes ei halua. Ymmätkö. Ei ole sen ongelma jos SINÄ haluat, se ei halua.

Vierailija
53/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia tai yhteistä omaisuutta, niin mistä pitäisi puhua? Ymmärtäisin halun puhua, jos sinä olisit se, joka jätettiin, mutta itsehän ensin sanoit haluavasi erota.

Vierailija
54/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette ja kuinka pitkä suhde takana?

Vierailija
55/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas mies ei ymmärtänyt ollenkaan, miksi itkin, kun ero tuli. Itse leuhotti uudesta tyttöystävästään ja muutenkin käyttäytyi kuin ei olisi koskaan aviossa ollutkaan. Haukkui sitten lopulta hulluksi, kun itkin joka kerta, kun jouduttiin vielä tapaamaan omaisuutta jaettaessa jne. Lapsia ei onneksi ollut.

Itse olin pöljä rakastanut eksää koko 20 vuoden avioliiton ajan, ja ero tuli puun takaa. Nyt muutama vuosi myöhemmin en enää ymmärrä, miksi helvatussa menin moisen torvelon kanssa edes naimisiin. Kun mietin avioliiton alkua ja kulkua, ymmärrän, ettei eksä ikinä rakastanut minua, ei todennäköisesti edes alussa.

No, onpahan sekin nyt koettu. Toista kertaa ei tule, sillä olen huomannut pärjääväni yksin oikein mainiosti. Pitkäaikaiselta miespuoliselta ystävältä saan seksiä ja haleja, kun siltä tuntuu. Ei siis valittamista siltäkään osin.

Vierailija
56/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että haluaisit puhua ja selvittää asioita. Siitä huolimatta sinun pitää ymmärtää, että jos toinen ei sitä halua tehdä, et sinä voi keskusteluun pakottaa. Olette eronneet, et voi enää vaatia kompromisseja tai mitään muutakaan. Eikö miehen impulsiivisuus ja puhumattomuus olleet juuri syy, miksi haluat erota? Tämä tilannehan vain näyttää, että ratkaisu oli oikea.

Sinun täytyy nyt vain hyväksyä, että tuolta mieheltä et saanut etkä tule koskaan saamaan niitä asioita, joita itse parisuhteelta toivoisit. Erostakin tuli nyt tällainen, etkä sinä voi asialle yhtään mitään.

Surut ja spekulaatioit siis ystävien kanssa, ja sitten katse eteenpäin.

Vierailija
57/57 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää tavaras ja häivy. Asiahan selvä , mitä ihmeen keskustelukerhoa viellä haluat.