Raivostuttava mies ei suostu eroamaan aikuismaisesti
Minä alunperin otin eron puheeksi ja hän sitten samalla sekunnilla viestitse sanoi että joo hän jättää minut.
Sen jälkeen on ignoorannut minua noin viikon. On tehnyt ennenkin tätä mykkäkoulu-păskaa. Luulin hänen olevan unelmieni mies, mutta nyt näen todellisuuden enkä halua tuhlata aikaani tähän enää.
Mutta hänpä ei anna minulle mahdollisuutta jatkaa elämää hyvin mielin, eikä siis suostu puhumaan yhtään mistään. Miten hitossa voin mennä eteenpäin, kun kaikki on näin epäselvää?? Mistä minä voin tietää että ottaako se yhteyttä vai ei??
Vttu että olen vihainen, en olisi ikinä tuhlannut hetkeäkään häneen, jos olisin tiennyt mitä tulevaisuudessa odottaa.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin tämän tilanteen niin, että mies katsoo eron jo olevan toteutunut asia. Eli siitä ei ole enää mitään puhumista ja sopimista. Eli eteenpäin vaan.
Ymmärrä mitä haluat, minä tunnen hänet ja tiedän että hän tekee näitä katoamistemppuja ylipäätään kaikille, ilman että haluaa päästä heistä eroon. Mistä vtusta tiedän että ottaako se joskus yhteyttä vai ei!!!!
Sinut on jätetty, lakkaa ahdistelemasta.
Hän ei halua puhua kanssasi ja sinun on nyt kestettävä se. Saitpahan mitä halusit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ette asuneet yhdessä niin mitä pitäisi vielä selvittää? Ignooraaminen miehen taholta tarkoittaa, ettei hän halua olla enää kanssasi tekemisissä. Nyt vaan jatkat omaa elämääsi, hän todennäköisesti on jo omaansa jatkanutkin.
Aina tätä samaa pskaa. HÄN ON IGNOORANNUT MINUA ENNENKIN. JA SIKSI PITÄÄ PUHUA, ETTÄ KAIKKI LÄHTI KÄSISTÄ PARISSA SEKUNNISSA JA NORMAALIT IHMISET EROAVAT PUHUMALLA.
Ehkä hän ei pidä sua normaalina ihmisenä? Mutta oikeasti...anna sen miehen nyt mennä. Kumpikin teistä halusi eroa, joten nyt olette eronneet. Jos mies ottaa vielä joskus yhteyttä, älä vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinirakkaus on raastavaa.
Jaa no en ole teini eikä mieskään sen enempää.
Ja tuon kehtasit tunnustaa.
Mykkäkouluttajan kanssa erot menevät monesti näin. Jatka sinä omaa elämääsi. Laita estot päälle, älä seuraa enää hänen elämää mitään kautta.
Mikä teillä on nyt sitten vielä kesken? Oletteko asuneet yhdessä ja toisen pitäisi hakea kamansa? Onko yhteinen pankkitili?
Mutta jos molemmat olette eläneet itsenäistä elämää, niin eikö voi vain todeta, että no nyt se ero on tullut ja olla miettimättä sitä tai miestä sen enempää?
Minullakin meni välit poikki yhden miespuolisen ystäväni kanssa yhden erimielisyyden takia, joka ei varsinaisesti ollut kummankaan syytä. Itse olisin ollut halukas jättämään sen taakse ja pitämään edelleen yhteyttä, mutta hän katsoi parhaaksi sulkea minut täysin elämästään sanaakaan sanomatta. Odotin aikani, että jos hän asiaa hiukan hauduteltuaan olisi ollut innokas jatkamaan ystävyyttä, mutta jossain vaiheessa ymmärsin, ettei hänestä tule kuulumaan enää mitään. Onhan se ärsyttävää, kun asiat jäivät tavallaan kesken, mutta näillä mennään. Parempi kuitenkin näin kuin että olisimme väen vängällä jatkaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin tämän tilanteen niin, että mies katsoo eron jo olevan toteutunut asia. Eli siitä ei ole enää mitään puhumista ja sopimista. Eli eteenpäin vaan.
Ymmärrä mitä haluat, minä tunnen hänet ja tiedän että hän tekee näitä katoamistemppuja ylipäätään kaikille, ilman että haluaa päästä heistä eroon. Mistä vtusta tiedän että ottaako se joskus yhteyttä vai ei!!!!
Eh. Siis miksi haluaisit että se ottaa yhteyttä. Sinähän se erota halusit. Jos mies ei halua puhua, se on hänen oikeutensa. Vai takaisinko sen nyt kumminkin haluat?
Ei ketään voi pakottaa puhumaan ja sopimaan erossa just niin kuin sinä määräät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vtun väliä sillä on? Olette eronneet ja sinä voit jatkaa omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka mies ottaisikin yhteyttä? Sanot hänelle sitten, että olette eronneet etkä kaipaa häneltä enää mitään. Ei kannata mennä mukaan noihin miehen leikkeihin, parasta olisi mennä elämässä eteenpäin ja unohtaa tuollainen pelle.
Etkö ole itse asiassa eroamassa miehestä siksi ettei hän kykene puhumaan normaalisti parisuhteessa? No, miten oletat että hän yhtäkkiä löytäisi sen taidon erotilanteessa?
Mitä asioita teillä on selvitettävänä? Asutteko yhdessä? Oletteko naimisissa? Onko lapsia? Yhteisiä lainoja tai omaisuutta?
Jos asutte erikseen niin erohan on helppo.
Vierailija kirjoitti:
:DDDD Öööö niin siis minä otin eron puheeksi ensin :) ja mies on tehnyt tätä ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka mies ottaisikin yhteyttä? Sanot hänelle sitten, että olette eronneet etkä kaipaa häneltä enää mitään. Ei kannata mennä mukaan noihin miehen leikkeihin, parasta olisi mennä elämässä eteenpäin ja unohtaa tuollainen pelle.
Ööö, niin aionkin unohtaa. Olisi vain kummasti helpompaa, jos voisimme puhua kuin aikuiset.
Eli sinä olet tuollainen rasittava erolla uhkailija? Ei ihme, että mies pisti nyt pelin poikki, koska eihän tuollaista kukaan jaksa pitemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDD Öööö niin siis minä otin eron puheeksi ensin :) ja mies on tehnyt tätä ennenkin.
Ööö öö. Sait mitä halusit. Pidä nyt se.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä olet tuollainen rasittava erolla uhkailija? Ei ihme, että mies pisti nyt pelin poikki, koska eihän tuollaista kukaan jaksa pitemmän päälle.
MIKÄ VTUN UHKAILIJA?!? Tajusin, etten halua tuhlata elämääni mieheen, joka saattaa hetkenä minä hyvänsä blokata minut ja ignoorata päivästä toiseen. Mitä vtun uhkausta siinä on?????? 🤣
En ymmärrä ollenkaan miksi eron jälkeen enää pitäisi puhua ja vatkata tyhjää? Jos erotaan, niin erotaan. Syy on lopulta aika yhdentekevä. Tyhjää jankkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei tosiaan ole mitään hajua, että kuinka pitkäksi hän saattaa venyttää mykkäkoulujaan. En tiedä aikooko hän joskus sanoa jotain vai ei!! Tämähän se tarkoitus onkin!! Etten voisi jatkaa elämääni vaan olisin epävarmuuden vallassa ja odottelisin häntä.
Mutta miks ihmeessä sä mitään enää odottelisit, päätit jo erota? Voit siis jatkaa hyvillä mielin.
EN VOI, KAIKKI LÄHTI KÄSISTÄ PARISSA SEKUNNISSA JA OLIN VIHAINEN. Sitten mies suuttui vuorostaan!!!
NO SIT SE ON SUN HENKILÖKOHTANEN HELVETTI! Sä halusit erota, mies halus erota, siinä se ja jatka elämääs tai märehdi just niin paljon kuin huvittaa, mut ei se sen miehen ongelma enää ole.
No eikö tuo ole hyvä asia ja ero hoituu nyt nopeammin? Ei tarvitse edes sen ukon kanssa mitään enää jutella. Kukin eroaa omalla tyylillään etkä voi vaatia, että hommat menisi sinun pillin mukaan.