Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykää ihmiset kampaajalla!

Vierailija
04.04.2020 |

Kävin itse tänään, käyn n.8-9vkon välein ja kampaajani kertoi, että asiakaskato on huomattava, tällä hetkellä tulot kattaa juuri ja juuri menot, mutta esim.palkkaa hän ei itsellensä pysty nyt nostamaan.
Työpäiviä kertyy 2-3/vkossa entisen 5-6, yleensä 6, sijasta.
Sanattomaksi vetää🥺

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri helmikuussa. Nyt ei taas tarvitse hetkeen käydä. Pitkän tukan etuja. Mies varmaan jossain vaiheessa joutuu käymään, kun hänen tukkansa kasvaa niin nopeasti ja haluaa sen lyhyenä pitää.:)

Vierailija
42/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tukisin kampaajaa? Tukeeko hän minua jos minä jään työttömäksi?

Hyvä pointti! Nyt on hyötyä siitä, että on jo aiemmin köyhänä opetellut leikkaamaan itse hiuksensa. En ole käynyt myöskään arviolta 3-4 vuoteen enää kampaajalla. Osaan huoltaa oman kuontaloni niin, että se kelpaa itselleni. Miehen hiukset arveluttavat, koska niitä en osaa leikata ja en haluaisi, että hänkään nyt kävisi parturissa.... saa nähdä joudunko opettelemaan uutta.... :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse vältän ihmiskontakteja niin miksi ihmeessä menisin kampaajalle., joka tapaa kymmeniä ihmisiä viikossa alle metrin läheisyydessä ja yli 10 minuuttia?

Vierailija
44/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma kampa.

Vierailija
45/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadakseni tartunnan. Juu, ei kiitos.

Vierailija
46/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viemässä lasta kampaajalle ja meinasin varata vielä itsellenikin ajan. Soitin ja kysyin pitääkö vielä auki ja saako uusia aikoja vielä varata. Kampaaja kuulosti ilahtuneelta. En koe isoksi riskiksi. Yksi ihminen kerralla käy, tartutamme toinen toisemme korkeintaan ja muut uhkarohkeat jotka vielä kampaajalla käyvät. Käyn töissä ja lapset ovat päiväkodissa. Saan tartunnan joka tapauksessa jossain vaiheessa. Olen päättänyt elää suht normaalisti siihen saakka.

Vierailija
47/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat tuskin myöskään desinfioivat tuolejaan tai kampojaan tai saksiaan joka asiakkaan välillä. On jo aiemmin inhottanut, että omia hiuksia ruvetaan sukimaan kenties jonkun seborreahilsepään kanssa samalla kammalla... saksista puhumattakaan. Yök. Ja sen suojaviitta... miettikää jos joku pärskäisee tai yskii sen päälle... vaihtaako kampaaja joka asiakkaalle uuden viitan?!? Epäilenpä!

Vierailija
48/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän menee ohi aiheen mutta voisiko joku kampaaja kertoa miksi lähden kotiin hiukset 15 cm lyhyempinä kun ole sanonut, että leikataan pari senttiä? Miksi päätätte ottaa reilummin vaikka asiakas on pyytänyt tasoituksen ? Ajatteletteko, että mielestänne tälle asiakkaalle sopii paremmin tämä juuri korvien alapuolelle ulottuva polkka kuin olkapäälle laskeutuva tukka? Vai onko niin, että ajatuksenne harhailevat kun asiakas kertoi mitä halusi ja päätitte tehdä vain jotain oman pään mukaan.? Lopuksi sitten luonnollisesti omaa kädenjälkeä kovasti ylistetään.

Terveisin vuosi sitten kampaajalla ”tasoituksessa” käynyt.

Vierailija
49/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske nyt kampaajaa, mutta hierojaa jolla käyn. Hänellä on normaalioloissa melkein aina täyttä, joka kerta menee parin, kolmen viikon päähän että hänelle saa ajan. Katselin nyt huvikseni varauskalenterin tilannetta tämän kuun osalta: ensi viikolle ei yhtään vapaata aikaa, sitä seuraavalle on kaksi aikaa. Siitä seuraavalle neljä ja kuun viimeiselle viikolle enemmän, mutta eiköhän nuokin täyttyne kun lähemmäs ajankohtaa päästään.

Hyvä siis hierojalle tottakai että on asiakkaita, mutta eipä nuo näköjään juuri ole jättäneet menemättä. Hierojallapa sitä kontaktia oikein kirjaimellisesti tulee.

Vierailija
50/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo voi olla viruslinko:

Koronaa voi levittää oireeton.

Korona tarttuu erittäin helposti

Korona leviää ilmassa jopa 8 metrin säteellä aerosolina

Need more?

Kampaajat eivät poikkea ihmiskontakteista joita pitää nyt välttää muuten kuin että ovat aivan erityisen tehokkaita levittämään tautia. Piste. Siihen ei selittelyt ”en ole kipeenä ja pidetään turvaväli” auta.

Vierailija
51/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemminkaan käynyt kampaajalla enkä käy jatkossakaan.

Unohtui mainita, etten myöskään ole ikinä meikannut enkä meikkaa jatkossakaan.

Puhu vain omasta puolestasi.

terv. tuo joka ei ole aikaisemminkaan käynyt kampaajalla eikä käy jatkossakaan.

no mä kyllä käyn kampaajalla ja meikkaan

Vierailija
52/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viemässä lasta kampaajalle ja meinasin varata vielä itsellenikin ajan. Soitin ja kysyin pitääkö vielä auki ja saako uusia aikoja vielä varata. Kampaaja kuulosti ilahtuneelta. En koe isoksi riskiksi. Yksi ihminen kerralla käy, tartutamme toinen toisemme korkeintaan ja muut uhkarohkeat jotka vielä kampaajalla käyvät. Käyn töissä ja lapset ovat päiväkodissa. Saan tartunnan joka tapauksessa jossain vaiheessa. Olen päättänyt elää suht normaalisti siihen saakka.

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että jos ei saa lähelle tulla, ei saa koskettaakaan?

Ei sillä ole mitään merkitystä kosketteletteko kaikki 10 toisianne samaan aikaan vai erikseen.

Mietis nyt oikeasti jos mitenkään kykenet.

Ilmeisesti sinusta on hiukset tärkeämmät kuin vaikkapa lasten lähiopetus, joka on katkolla ettei leviä?

Vierailija
53/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajat tuskin myöskään desinfioivat tuolejaan tai kampojaan tai saksiaan joka asiakkaan välillä. On jo aiemmin inhottanut, että omia hiuksia ruvetaan sukimaan kenties jonkun seborreahilsepään kanssa samalla kammalla... saksista puhumattakaan. Yök. Ja sen suojaviitta... miettikää jos joku pärskäisee tai yskii sen päälle... vaihtaako kampaaja joka asiakkaalle uuden viitan?!? Epäilenpä!

Tiesitkö, että seborreahilse ei ole tarttuva vaiva?

Vierailija
54/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemminkaan käynyt kampaajalla enkä käy jatkossakaan.

Unohtui mainita, etten myöskään ole ikinä meikannut enkä meikkaa jatkossakaan.

Puhu vain omasta puolestasi.

terv. tuo joka ei ole aikaisemminkaan käynyt kampaajalla eikä käy jatkossakaan.

no mä kyllä käyn kampaajalla ja meikkaan

Meikkaan ja seuraan valikoidusti muotia, mutta hiukset osaan leikata itse. Sivusta.

Vierailija
55/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käynyt muutamaan vuoteen, enkä aio käydä nyt. Ei ole rahaa.

Vierailija
56/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta läheskään aina ei ole kyse tuosta, että henkilökemiat eivät natsaa vaan ihan puhtaasti kampaajan omasta ammattitaidottomuudesta ja/tai haluttomuudesta kuunnella asiakkaan toiveita. Jos menet kampaajallesi ja kerrot haluavasi kevyen verho-otsatukan ja saat paksun graafisen palkkiotsiksen, niin siinä ei enää ole yhteensopimattomista persoonista kysymys. Eikä siinä, jos sanot haluavasi pitkien hiustesi latvoista max. viisi senttimetriä pois ja kampaaja alkaa inttää polkkapituudesta ja syyllistää sinua hiustesi latvojen kuivuudesta. Eikä siinä, että kampaaja ei erota kunnolla eri värisävyjä toisistaan ja lähdet kampaajalta kastanjanruskean tukan sijaan Ginger Spice -tyyppisen kirkuvan kuontalon kanssa.[/quote]

Tämä.

En ole käynyt 15 vuoteen kampaajalla vaan värjään ja leikkaan itse. Mulla on haastava tukkalaatu eikä yksikään kampaaja ole osannut sitä käsitellä. Yksikin föönäsi hiukseni afropalloksi ja silmät suurena ihmetteli miten tässä nyt näin kävi (niin, mitäköhän tapahtuu kun todella karheaa ja kiharaa hiusta föönää ilman hoitoaineita alhaalta päin ja samalla kädellä pöyhien). Ei myöskään osata leikata kiharaa ja jos leikataan suoristettuna ei oteta huomioon sitä, että se todellakin uudelleen kihartuu kun kastelen sen.[/

Tämä on niin totta.

Vierailija
57/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kohta konkurssissa, joten ei ole millä mällätä

Vierailija
58/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käydessä turvaetäisyys on mahdoton. Itse en tarvitse, mutta lapseni haluaisivat mennä, vaan en uskalla viedä pitkään kestävän lähietäisyyden vuoksi.

Vierailija
59/60 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tyhmempään asiaan tuhlata rahat kuin kampaajalle? No ehkä voi, mutta tuo on ainakin yksi tyhmimmistä asioista.

Vierailija
60/60 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että seborreahilse ei ole tarttuva vaiva?

Ja mitähän muuta "kivaa" kampaajan sosiaalikammoissa ja saksissa saattaakaan pesiä. Rehellisesti kampaajat kertokaa pestäänkö välineitä edes asiakkaiden välillä? Ei varmaan ainakaan pienissä nurkkapartureissa, missä kampaajalla on varmaan vaan ne yhdet sakset ja korkeintaan kaksi kampausviittaa. Desinfioinnista puhumattakaan. Hyi olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan