Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tapaamani mies lopetti yhteydenpidon koronan aikana?

Vierailija
04.04.2020 |

Mitä olette mieltä, mies jonka tapasin, vaikutti kiinnostuneelta ja laittoi pitkiä viestejä. Sitten jossain kohtaa laittoi viestiä, että ollaan yhteyksissä kun tämä tilanne vähän rauhoittuu. Juu ei ole hyvä nyt tapailla ketään livenä, mutta ei kai yhteydenpitoa estä? Vai onko tekosyy sille ettei kiinnostakkaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hän  on sanonut, kun olet kysynyt tätä häneltä?

Vierailija
2/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei hän kuulu johonkin riskiryhmään ja koe sen takia tilannetta tavallista stressaavampana? Voihan hänellä olla vaikka diabetes. Silloin hänellä kuluu oikeasti paljon aikaa ja energiaa ihan vain siihen, että yrittää välttää tartuntaa ja silti huolehtia kaikista tarpeistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tekosyy lopettaa.

Vierailija
4/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varattu.

Vierailija
5/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyössä ei ehdi viestittelemään, vaimo huomaisi.

Vierailija
6/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdoton meidän sitä on tietää. Itse olen lopettanut kaiken aktiivisen yhteydenpidon kaikkiin, vaikka ennen koronaa olin kova deittailemaan. Mulle tulee edelleen viestejä aika moneltakin mieheltä, vastailen ehtiessäni. Mun syy on se, että mä olen oikeasti superstressaantunut ja superkiireinenkin tämän tilanteen takia. Työt on lisääntyneet ja lasten etäkoulukin työllistää mua. Puhumattakaan arjen pyörittämisestä kun ollaan koko ajan vaan kotona eristyksessä. Ei ole fiilistä viesteillä, eikä oikeasti oikein aikaakaan. Nytkin mun _pitäisi_ tehdä viikon aikana rästiin jääneitä töitä. 

Vierailija
7/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu yksin. Sitä mietin, jos olikin hyvä tekosyy lopettaa tapailu, mutta miksi ei sanonut suoraan. Ja vaikutti kiinnostuneelta.

Vierailija
8/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai jostakin tiedon että porttikongi niin ei halua tavata.

Vierailija
9/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vain seksiä, ei jaksanut kirjoitella, eikä tutustua. Näin itsellenikin kävi. Korona on helppo tapa löytää irtoseksin etsijät elämänkumppanin etsijistä.

Vierailija
10/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu yksin. Sitä mietin, jos olikin hyvä tekosyy lopettaa tapailu, mutta miksi ei sanonut suoraan. Ja vaikutti kiinnostuneelta.

Ei ollut kiinnostunut. Eihän kiinnostunut mitään yhteydenpitoa lopettaisi. Älä tulkitse väärin miesten kiinnostusta. Oikeasti kiinnostunut mies on kiinnostunut sinusta ystävänä.

Vierailija
11/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies? Itse sain samanlaisen viestin. Ettei olisi sama jäbä?

Vierailija
12/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi vain seksiä, ei jaksanut kirjoitella, eikä tutustua. Näin itsellenikin kävi. Korona on helppo tapa löytää irtoseksin etsijät elämänkumppanin etsijistä.

Ei ehtinyt olla seksiä.

Vierailija
13/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41, entä sulla?

Vierailija
14/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

41, entä sulla?

Paljon nuorempi

Vierailija
15/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Etsi seksiä ja nyt sitä ei saa ties kuinka moneen kuukauteen. Lisäksi häntä ei oikeastaan kiinnosta, oletko elossa vai et, jos ei tänä aikana yhtään kysy, kuinka pärjäät. Joten DUMPATKAA noi jotka ehdottaa asiaan palaamista koronan jälkeen.

Vierailija
16/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on nykyään täysin normaali olla vastaamatta ihmisille.

Vierailija
17/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on palannut muutama entinen, mutta eivät ole kysyneet miten menee. Jotain koronaläppää vaan. Vain kaksi viestittelymiestä ovat kysyneet pärjäämistäni, tämän olen ottanut hyvällä. En ole mikään viesteillä viihdyttäjä noille.

Vierailija
18/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu

Vierailija
19/19 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up