Miehen kamala koronakuri
Ollaan molemmat etänä ja tämä on ihan hirveää.
Mies pakottaa nousemaan aikaisin, syömään aamupalan, käymään lenkillä, tekemään lihasliikkeitä, kommentoi kuinka tekniikkani juoksussa on väärä, keittämäni kahvi on laihaa ja työergonomiani huono. Olen tehnyt etää 2 vuotta 3 päivää viikossa, nyt yhtäkkiä kaikki tekemäni asiat on väärin.
Ruokaa ei saa tilata, tai jos tilataan niin vain terveellisiä. Paasaus siitä mitä käy jos syödään tämä aika huonosti..
En oikeasti tiedä miten jaksan tätä! Tuntuu, että olen yhdessä pahimman mulkvistin kanssa.
Kohtalokavereita?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo arvostuksen puutteesta kalattaa täälä kaikki.
Et ole yhtään nöyrempi tai parempi kuin muutkaan.
Aloittaja halusi uusia näkökulmia suhteensa ongelmiin. Miten tämä kertoo arvostuksen puutteesta? Eikö naiset saisi keskustella ikinä missään asioista, jotka häiritsevät heitä? Aloittajan kommenteista näkyy kyllä ainakin minun mielestäni rakkaus miestään kohtaan, vaikka tämän käytös häntä välillä myös turhauttaa.
Ihan kamala kontrollifriikki, en eläisi tuollaisen kanssa päivääkään. Jos ap valitsee elää niin turha sitä täällä on valittaa. Mies ei tuosta märehtimällä muutu, hänellä on ko se asenne että hän on perheen pomo ja sinä käskytettävä alainen. Joko hyväksyt sen tai sitten et.
Ap, eihän tuo kivalta kuulosta. Jos yhtään lohduttaa, niin et varmasti ole ainoa jolle yht´äkkinen neljän seinän sisällä 24/7 oman puolison tai perheen kanssa pakko-oleminen aiheuttaa stressiä ja ahdistusta.
Ei kai tuohon muuta ohjetta voi antaa muuta kuin kommunikaation kautta asiaa selvittämään. Jos rauhallinen puhe ja keskustelu eivät onnistu tai auta, niin kirjoita kirje. Näytä, että rakastat ja arvostat miestäsi ja sitä, että hän huolehtii sinusta, mutta vedä rajat. Selitä mitä sinä haluat ja toivot, ja kerro myöskin että sinulla on niihin oikeus.
Lisäksi sinuna valitsisin taistelut (vähän niinkuin esim. teinien kanssa :) ). Myötää asioissa jotka eivät ole sinulle niin tärkeitä, se jättää enemmän pelivaraa niihin jotka ovat.
Tsemp sinulle ap, ja meille kaikille muillekin myös.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että nyt saatana turpa kiinni ja tuon mäkätyksen ja aikuisen ihmisen asioihin puuttumisen on loputtava.
Jos ei lopu, niin keräät kamppeesi ja muutat sinne mökille, ihan sama mitä mies siihen sanoo. Sinun ei ole pakko kertoa vanhemmillesi että olet mökillä.
Tai pistät vuokra-asunnon hakuun ja kerrot miehelle että se johtuu siitä että hänen kanssaan on mahdotonta asua.
Olet aikuinen ihminen, älä taivu. Miten mies ”voittaa” sinut? Mitä jos vain sinnikkäästi pidät puolesi? Sanot joka kerta napakasti että ”älä puutu tähän!” ilman mitään selityksiä tai hyvittelyjä. Menet toiseen huoneeseen ja laitat oven kiinni. Jos mies tulee perässä niin ajat pois. Lopetat kaiken mukavan ja kiltin esittämisen, suljet korvasi kaikelta miehen valitukselta. Mitä tapahtuu? Huutaako mies kovempaa vai käykö käsiksi?
Itse hankkisin oman asunnon, mutta jos se ei olisi vaihtoehto, niin varoituksen jälkeen jokaisesta minun asioihin sekaantumisesta ja määräilystä mies saisi vain välinpitämättömämpää ja kylmempää kohtelua osakseen. En lähtisi väittelyyn mukaan, käyttäytyisin kuin häntä ei olisi olemassakaan. Erohan siitä tulisi, mutta eipä elämäsi vaikuta nyt millään tavalla mukavalta muutenkaa, yksin olisi taatusti hauskempaa.
Epidemian jälkeen voi tulla myös tilanteita missä mies alkaa kontrolloida sinua, onpahan nyt paljastanut luonteensa.
Tämä. Kukaan ei voi pakottaa sinua mihinkään käyttämättä väkivaltaa, ja jos mies käyttää väkivaltaa niin silloin on lähdettävä heti.
Jos et pidä jalanjäljistä kasvoillasi niin älä suostu makaamaan kynnysmattona!
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa, että jotkut tykkäävät tästä kommentista.
Oletko sinä kovin nöyrä naisellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa, että jotkut tykkäävät tästä kommentista.
Oletko sinä kovin nöyrä naisellesi?
Mitä sinä höpötät, nöyryyshän kuuluu pelkästään naisille. Mies saa kohdella naista ihan niin kuin itseään huvittaa. /s
Kiitos kommenteista, ikävistä ja ymmärryksestä.
Peiliin katsomisen paikka.
Tänään kävin pitkällä kävelyllä yksin ilman puhelinta, sain etäisyyttä ja muistin taas minuuteni paremmin. Jostain syystä olen alkanut välttämään konfliktia, vaikka normaalisti kehotan ihmisiä olemaan avoimia. Täytyisi vaan kuunnella niitä ohjeita mitä sanoisin muille.
Ap
Niin ollaan erilaisia. Meillä mies ravaa kämpässä aamulla ja minä iltapäivällä ja hiljaa oltava kun hän nukkuu kolmen unet.
Siedettävä vaan kun pitkä liitto yhdessä.
Korona kyllä saattaa aiheuttaa riitoja.