Kuvaile ihmisen joka ärsyttää sinua piirteitä?
Kommentit (72)
Sellainen joka ei osaa tehdä päätöksiä ja jahkailee kaiken kanssa. "Mitähän sitä söis? No en tiedä. Ottaisinko tuon pitsan? No eikun otan sittenkin tämän... Mitä mun pitäis tehdä?" Valitse jo!!
Puhuu koko ajan ja kovaa, kiroilee, tiuskii, negatiivinen, moittii muita eikä nää omia virheitään.
Sellaiset kuin Päivi Räsänen. Ei tarvitse varmaan tarkennusta.
Ei osaa käyttää välimerkkejä tekstissään.
Tökerö töksäyttelijä. Totuuden torvi omasta mielestään, mut ei hyväksy muita totuuksia, kuin omansa. Jos joku ilmaisee eriävän mielipiteen, loukkaantuu verisesti.
Laukoo ääneen huomioitaan kuin lapsi.
Pitää itseään valioyksilönä, hengellisiä ihmisiä tyhminä ja pilkkaa heitä estoitta.
Vierailija kirjoitti:
Etsii kaiken takaa ikäviä motiiveja. Jos joku tekee hänelle jotain kivaa, niin hän juoruaa siitä ilkeästi selän takana kääntäen kyseisen asian ilkeydeksi! Todella hämmentävää. Voin vain kuvitella mitä pahaa on mun selän takana puhunut niinä kertoina, kun olen tehnyt jotain hänen hyväkseen.
Mistä tuollainen voi johtua? Onko tällainen ihminen itse niin itsekäs ja laskelmoiva, että kuvittelee muut samanlaisiksi?
Voi olla että on liikaa huonoja kokemuksia ihmisistä. Ei usko enää että kukaan voisi olla aidosti mukava.
Idealisti, nousukas omakotitalossaan, kova materialisti, status - ihminen merkkilaukku olallaan + kova kaksinaismoralisti.
Kaikki edellisten kommentoijien ja ap:n kaltaiset ja muut. :)
Massaihmiset, mielensäpahoittajat, tuijottajat suu auki, kuvitellaan et kaikkien pitää elää niinkuin suurin osa suomalaisista, tylsimykset ja mielikuvittuksettomat ihmiset, kaavoja noudattavat, jämähtäneet, ihmiset jotka ei etsi mitään uutta elämäänsä, pikkusieluiset.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki edellisten kommentoijien ja ap:n kaltaiset ja muut. :)
Erilaiset Ihmiset perusteetta yhteen niputtavat.
Sellainen joka luulee aina olevansa oikeassa, komentelee muita ja jos häneltä erehtyy jotain kysymään niin vastaus on "tämähän luki siellä" "tästähän on jo aikaisemmin ollut puhe" "haha miksi kysyt, kaikkihan tämän tietää". Voi dsdsa, kun se ei ollut se pointti ja siksi tässä kysyn kun en tiedä. Eli siis vittumainen ja näsäviisas ärsyttää.