Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ihmisen joka ärsyttää sinua piirteitä?

Vierailija
03.04.2020 |

Miksi hän ärsyttää?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee kaiken mustavalkoisena. On oikea ja väärä. Hyvä ja paha. Kaunis ja ruma. Ei ymmärrä, että iso osa maailman tapahtumista ja ilmiöistä on jossain siellä välissä. 

Juu. Ja nimenomaan siinä välissä.

Mua taa ärsyttää tämä, harmaat ihmiset.

On hyviä tekoja ja on pahoja tekoja

On hyvää ja on pahaa, mikä sana siihen väliin sopii?

Ei sellaista ole harmaa, on hiljainen hyväksyntä ja välinpitämättömyys.

No juuri sinun kaltaistesi ihmisten kanssa on hyvin turhauttavaa keskustella. Teillä on oma mielipiteenne siitä mikä on oikein, ettekä osaa joustaa siitä. Keskitien kulkijat leimataan surutta harmaiksi, mutta minä taas näen molempien puolien ymmärtämisen kompromissihakuisuutena, mikä ei ole lainkaan huono asia. Kun joku on lukinnut mielipiteensä siitä mikä on oikein, on todella hankalaa esittää vasta-argumentteja, vaikka ne olisivat hyvin perusteltujakin. Se on lähinnä turhauttavaa eikä johda hyvään keskusteluun. 

Vierailija
42/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mainitset vaikka pitäväsi jostain bändistä, niin hän tuhahtaa halveksivalla ja inhottavalla äänensävyllä, miten se bändi/laulaja/leffa/sarja/kirja/vaate/matkakohde/ruoka/ihminen/esine/mikä vaan on niiiiiiiiiiiiiin säälittävä, nolo, surkea, teennäinen, naurettava, mitään sanomaton, sellaisten ja tällaisten ihmisten fanittama, häpeällinen, paska.

Mikään ei ole koskaan hyvä tai kiva, vaan säälittäviä ja noloja tekotaiteellisia juttuja, joita kukaan fiksu ei fanita.

Nämä ihmiset kenen mielestä kaikki, siis ihan kaikki mistä tykkäät on noloa ja säälittävää, ovat siitä hauskoja, kun he itsekin yrittävät jotain harrastaa. Heidän omat musiikkitekeleensä ovat täysin kuuntelukelvotonta, rumaa mölyä. Mitään melodiaa, kaunista tai syvällistä ei niissä ole, mutta heidän omasta mielestään kyse on siitä "oikeasta" musiikista.

Tämä ihmistyyppi saattaa myös olla omasta mielestään mahtava valokuvaaja tai taiteilija. Kukaan muu ei vaan niissä heidän mädäntyneestä puunoksasta tai räkätollosta otetuista lähikuvista osaa yhtä paljon pitää kuin he itse.

Eli vähättelijät. Vähättelijöiden itsetunto on olematon. Yleisesti ottaen negatiiviseen mieltyminen on huono asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustin ketjun huomasin tarpeen, monella patpoumia, korona. Auttoko?enhalu tulla nustitetuksi siksi bähä pielessä

Vierailija
44/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aapee

Vierailija
45/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastaa omaa ääntään, jotenkin sarkastisen negatiivinen koko ajan, ottaa aina kaiken irti muiden virheistä. Jotenkin häneltä uupuu täysin ilo, vaikka hän omalla tavallaan vitsaileekin ja nauraa.

Tiedän tämän ihmistyypin. Iloton huumori. Välillä mietin, menenkö itsekin tuohon suuntaan. On vähän vaikeaa.

Mä inhoan juoruilevia ihmisiä noin yleisesti.

Eri ihmisille eri asiat tuovat iloa. Ehkä tällainen ihminen saa suurimman ilonsa siitä mustasta huumoristaan, sitähän me kukaan muu emme voi tietää.

Vierailija
46/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tuomitsevista ihmisistä, myötätunnottomista ihmisistä, enkä vähättelevästä suhtautumisesta toisen kokemuksiin (vaikka itse olisikin eri mieltä).

Vierailija
47/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipuloijat. Jos sanot "ei", toinen vaan jatkaa jankuttamista. Jos annat kerran periksi, pahalle on tie auki ja jankuttamisen kierre pahenee.

Jankuttajat on paljon vaarallisempia mitä ensin ajattelisi. Jättäkää ne siat.

Jankutus ei ole manipulointia. Jankuttajalle voit näyttää omat rajasi, pistää vastaan ja toimia oman pääsi mukaan. Manipulointi on sellaista, jonka huomaat tapahtuneen vasta jälkeenpäin, jos silloinkaan.

Vierailija
48/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tulla hänen kanssaan juttuun töissä. Hän on aika kylmä ihminen, mutta tuntuu että ystävä monen kanssa. Aina feikkikestohymy päällä. On pettänyt miehiään ja jättänyt. Tuntuu olevan niin älykkö mutta tunneälykkyys kaukana.. minun kanssaan ei oikein keksi juteltavaa, meillä on keskenämme tosi väkinäiset välit ja jopa kiusalliset. Hänestä aistii ettei oikein pidä musta vaikka olen myös tyyppiä joka ystävystyy ihmisten kanssa helposti.

Vaikutat kyllä ihmiseltä joka sallii itselleen asioita joita paheksuu muissa.

Jos olet itse kaikkien kaveri, tiedät mitä kestohymy on.. Minua ei juuri kukaan työkaveri tunne pintaa syvemmin, ja se on tarkoituskin. Siviilissä olen hyvin tunteellinen ihminen. Tuliko mieleen että ihmisillä on erilaisia motiiveja.

Vierailija
49/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii kaiken takaa ikäviä motiiveja. Jos joku tekee hänelle jotain kivaa, niin hän juoruaa siitä ilkeästi selän takana kääntäen kyseisen asian ilkeydeksi! Todella hämmentävää. Voin vain kuvitella mitä pahaa on mun selän takana puhunut niinä kertoina, kun olen tehnyt jotain hänen hyväkseen.

Mistä tuollainen voi johtua? Onko tällainen ihminen itse niin itsekäs ja laskelmoiva, että kuvittelee muut samanlaisiksi?

Vierailija
50/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manipuloijat. Jos sanot "ei", toinen vaan jatkaa jankuttamista. Jos annat kerran periksi, pahalle on tie auki ja jankuttamisen kierre pahenee.

Jankutus ei ole manipulointia. Jankuttajalle voit näyttää omat rajasi, pistää vastaan ja toimia oman pääsi mukaan. Manipulointi on sellaista, jonka huomaat tapahtuneen vasta jälkeenpäin, jos silloinkaan.

On niitä surkeitakin manipuloijia, jotka jatkavat vain eivätkä millään usko, että heidän lävitsensä näkee. Mutta ehkä heitä kutsutaan sitten jankuttajiksi.

Vierailija
51/72 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää selvitä kaikesta "voittajana" ja parempana, ollen oikeasti vain ärsyttävä, muita huomioimaton, nöyryyttävä ja epäkunnioittava. Esim. reagoi puheeseen passiivisaggressiivisella hiljaisuudella, jos haluaa toisen tuntevan itsensä typeräksi.

Vierailija
52/72 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä surkeitakin manipuloijia, jotka jatkavat vain eivätkä millään usko, että heidän lävitsensä näkee. Mutta ehkä heitä kutsutaan sitten jankuttajiksi.

On surkeaa, läpinäkyvää manipulointia. Sellaista voisi olla esim. överi mielistely. Mutta jankkaus? Olisi kiva kuulla konkreettinen esimerkki jankkaamisesta manipulointina, kun itselleni tulee jankkaamisesta mieleen pikemminkin manipuloimisen vastakohta, esim. "tee ny tällee, pliis tee ny jooko pliis... kuulitko, tee ny jo..." Vaikea kuvitella paljon tuon suorempaa tapaa pyytää jotain.

Vierailija
53/72 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.- tyhmä, siis oikein susityhmä, joka osaa vaan katsella ympärilleen suu auki silmät pyöreinä

- kaikkeen pelokkaasti suhtautuva arjen arkajalka

- itkua herkästi tihertävä ja/tai aina itkun taakse pakeneva ammattirassukka

- kaikessa avuton, holhottava ja perään katsottava kävelevä katastrofi

- niin ryhmähakuinen persoona, ettei uskalla mennä edes vessaan yksin

- lässyttäjä-sössöttäjä

- yltiöhumanisti-kukkahattu

- h****tin tärkeä ja hieno ihminen

- olmi, jolle terveen järjen käyttö on täysin vieras käsite...nevö höörd

...siinäpä niitä nyt alkuunsa. 

Vierailija
54/72 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp

Vierailija
55/72 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tulla hänen kanssaan juttuun töissä. Hän on aika kylmä ihminen, mutta tuntuu että ystävä monen kanssa. Aina feikkikestohymy päällä. On pettänyt miehiään ja jättänyt. Tuntuu olevan niin älykkö mutta tunneälykkyys kaukana.. minun kanssaan ei oikein keksi juteltavaa, meillä on keskenämme tosi väkinäiset välit ja jopa kiusalliset. Hänestä aistii ettei oikein pidä musta vaikka olen myös tyyppiä joka ystävystyy ihmisten kanssa helposti.

Vaikutat kyllä ihmiseltä joka sallii itselleen asioita joita paheksuu muissa.

Jos olet itse kaikkien kaveri, tiedät mitä kestohymy on.. Minua ei juuri kukaan työkaveri tunne pintaa syvemmin, ja se on tarkoituskin. Siviilissä olen hyvin tunteellinen ihminen. Tuliko mieleen että ihmisillä on erilaisia motiiveja.

Nyt kalahti. Monesko kierros meneillään? Sen tietää kaikki kertomattakin.

Vierailija
56/72 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile sellaisen ihmisen piirteitä joka ärsyttää sinua?

Ärsytinkö?

Kyllä, koska oikeaoppisesti lauseen olisi pitänyt kuulua "Kuvaile sellaisen ihmisen piirteitä, jotka ärsyttävät sinua".

Ärsytinkö?

Ohikulkija

Vierailija
57/72 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipirteä, teko pirteä tai ihan vaan pirteä. Idearikas, innostuva ja aktiivinen. Sellainen joka tämän tuosta työpaikalla järjestää kaikkea kivaa yhteishengen luomiseksi ja jatkuvasti vetää jotain tempauksia. Vapaa-ajalla tsumbaa, käy tankotanssissa twerkkssmssa ja toimii lisäduunia pt:na salilla. Syö terveellisesti, eikä koskaan syö töissä tsrjottija pullia.

Vierailija
58/72 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Tiia

40 v näyttää tupakoituine naamoineen 55v

On 155cm ja 90kg makkarankuoriin pukee pönäkän vartalonsa. Kuvaa itseään someen ylhäältä päin ettei rypyt niin näkyisi ja käsittelee kuvat sumuisiksi.

Hakemalla hakee huomiota jota ei saa.

Mutta voi voi jos joku saakin huomiota tekemättä mitää tai tekemättä edes numeroa saa kyseisen ruttunaaman haukut.

Yrittänyttä ei laiteta ;)

Vierailija
59/72 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä piirteitä ihmisissä:

Itsekehu (liiallinen itsekehu ärsyttää, tänään viimeksi), omahyväisyys, teennäisyys, läheisriippuvuus (en ymmärrä varsinkaan ystävyyssuhteissa, alkaa olla jo sellaista, että kun eräs kaveri soittaa liian usein, kiroilen), liika pikkutarkkuus ja niuhottaminen yhdistettynä kipakkuuteen, toisten rajojen yli käveleminen ja toisten rajojen rikkominen, määräileminen, rajattomuus, moraalittomuus, rikollisuuden kuten esim. huumediilerin ihaileminen, toisten arvosteleminen (yhdistyy kyvyttömyyteen ottaa vastaan kritiikkiä)

Vierailija
60/72 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi