Kuvaile ihmisen joka ärsyttää sinua piirteitä?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile sellaisen ihmisen piirteitä joka ärsyttää sinua?
Ärsytinkö?
Kuvaile sellaisen ihmisen piirteitä, joka ärsyttää sinua.
Ärsytinkö sinua?
Tämän joutu lukea kahdesti että ärsytti, mutta ymmärsin.
Mua ärsyttää pinnalliset ihmiset, sellaiset joille materia on kaikki kaikessa, tyhjiksi kuoriksi kutsuisin.
Ärsyttää valmiiksi kultalusikka suussa syntyneet ylimieliset ihmiset jotka eivät osaa asettua muiden saappaisiin.
Ärsyttää feministit jotka eivät ymmärrä olevansa aivan kuin sovinistit.
Örsyttää ää rij är jestöt.
Ärsyttää yleinen välinpitämättömyys ja yksilön hyödyn ihannointi ja tavoittelu.
Ärsyttää palsta kun en osaa pysyä täältä pois vaikka mitään muuta ei tee kuin lisää omaa ärsytystä ja tyhmyyttä, olisi paljon tehtävää mutta roikun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei osaa muodostaa lauseita.
En ole kyllä tavannut tähän päivään mennessä yhtään ihmistä, joka ei olisi osannut muodostaa lauseita (jos ei jotain puheen tuottoon liittyviä vammoja lasketa). Tunnen ihmisiä, jotka kertovat juttuja vähän kuin väärinpäin. Aloittaa kertomaan siis juttua vaikka sen lopusta. Mutta ei tämä ole minusta ärsyttävä piirre.
Ärsyttäviä piirteitä on juoruilu, ilkeys, pahantahtoisuus, ylimielisyys ja kateus.
No esimerkiksi ap, jonka otsikko on päin peetä muotoiltu.
"Kuvaile sinua ärsyttävän ihmisen piirteitä" oli varmaankin lause, jota hän tavoitteli. Ensi kerralla sitten.
Ärsyttää myös ihmiset jotka verhoavat ilkeämilisyytensä "empatiaan" nämä vasta ärsyttäväkin.
Ärsyttää ihmiset jotka tekevät pahaa eivät pyydä koskaan anteeksi, vaan oikeuttavat tekonsa.
Mua ärsyttää että vedätys menee kaikille läpi koska hei itku ja some tukijat.
Mua ärsyttää aika moni asia.
Ärsyttää ennenkaikkea se että teet niin tai näin, lopputulema on aina sama
Mua myös ärsyttää se että ärsyttää, mä en tätä valtaa kenellekään luvallisesti antanut, ärsyttää ettwn voi palata takaisin siihen mitä joskus olin, eli ihminen joka ei ärsyyntynyt muista vaan piti erillään omista tunteista.
Manipuloijat. Jos sanot "ei", toinen vaan jatkaa jankuttamista. Jos annat kerran periksi, pahalle on tie auki ja jankuttamisen kierre pahenee.
Jankuttajat on paljon vaarallisempia mitä ensin ajattelisi. Jättäkää ne siat.
Näkee kaiken mustavalkoisena. On oikea ja väärä. Hyvä ja paha. Kaunis ja ruma. Ei ymmärrä, että iso osa maailman tapahtumista ja ilmiöistä on jossain siellä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei osaa muodostaa lauseita.
En ole kyllä tavannut tähän päivään mennessä yhtään ihmistä, joka ei olisi osannut muodostaa lauseita (jos ei jotain puheen tuottoon liittyviä vammoja lasketa). Tunnen ihmisiä, jotka kertovat juttuja vähän kuin väärinpäin. Aloittaa kertomaan siis juttua vaikka sen lopusta. Mutta ei tämä ole minusta ärsyttävä piirre.
Ärsyttäviä piirteitä on juoruilu, ilkeys, pahantahtoisuus, ylimielisyys ja kateus.
No esimerkiksi ap, jonka otsikko on päin peetä muotoiltu.
"Kuvaile sinua ärsyttävän ihmisen piirteitä" oli varmaankin lause, jota hän tavoitteli. Ensi kerralla sitten.
ei tavoittelin juuri noin helppoa seiollut Ap
Omakehu, minämininäminä. Marttyyrimeininki minä teen kaiken muut istuu.
Minä osaan kaiken.
Työpaikalla vanha eläkeikäinen leskinainen.
Kova myös neuvomaan muita..
Parikymppinen poju ensimmäisessä valkokaulustyöpaikassaan. Vihaa työpaikkaansa, mutta on aivan käsittämättömällä tuurilla onnistunut olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ei minkäänlaista perspektiiviä asioihin, erittäin itsekäs ja epäluotettava. Mikään ei tapahdu niin kuin sinä käsitit olevan sovitun. Hänen tuurinsa ei tee hyvää hänen ylipaisuneelle egolleen... Onneksi en ole enää tekemisissä, mutta tarpeeksi monena aamuna vtutti.
Itsekeskeinen, ei osaa kuunnella, tai ylläpitää vastavuoroista keskustelua. Keskustelu laatua: "Minä, minä, minä...", jos vaihtaa aihetta, kääntää keskustelun silloinkin itseensä. Yks työkaveri on tällainen, onneks tehdään nyt etätöitä jonkun aikaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Onko piirteet = ominaisuudet? Eikös piirteet liity ulkonäköön? Kuten "kasvonpiirteet". Piirteet <> piirtää, piirros.
Kyllä, piirteet on kielikuva. Niitä on kieli täynnä. Oletko koskaan kuullut luonteenpiirteistä?
"Piirre (engl. feature) on hahmontunnistuksessa vektori[1], jonka arvo on havaittu mittauksen tuloksena tai soveltamalla tarkoituksenmukaista heuristiikkaa olemassaolevaan aineistoon. Piirre tarkoittaa tiettyä piirreavaruuden alkiota; piirrevektorit virittävät piirreavaruuden.
Hyvän piirteen tunnusmerkkejä ovat samankaltaisuus muiden samaa luokkaa edustavien piirteiden kanssa ja toisaalta erottuminen muiden luokkien piirteistä. Luokittimen tehtävä on pilkkoa piirreavaruus luokiksi päätöstasoilla. Luokittimet ovat usein geneerisiä ja eri luokittimia voidaan vaivatta soveltaa olemassaoleviin piirteisiin.
Eniten käytetyt piirre-erotusmenetelmät ovat lineaarisia. Kuitenkin tiedetään, että monet tosielämän ilmiöt ovat epälineaarisia, joten epälineaariset piirre-erotusmenetelmät saattavat paljastaa mittauksista sellaista tietoa, jota ei voida löytää lineaarisilla menetelmillä. "
Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Näkee kaiken mustavalkoisena. On oikea ja väärä. Hyvä ja paha. Kaunis ja ruma. Ei ymmärrä, että iso osa maailman tapahtumista ja ilmiöistä on jossain siellä välissä.
Juu. Ja nimenomaan siinä välissä.
Ainakin otsikkosi kehno kielioppi ärsyttää.
Jos mainitset vaikka pitäväsi jostain bändistä, niin hän tuhahtaa halveksivalla ja inhottavalla äänensävyllä, miten se bändi/laulaja/leffa/sarja/kirja/vaate/matkakohde/ruoka/ihminen/esine/mikä vaan on niiiiiiiiiiiiiin säälittävä, nolo, surkea, teennäinen, naurettava, mitään sanomaton, sellaisten ja tällaisten ihmisten fanittama, häpeällinen, paska.
Mikään ei ole koskaan hyvä tai kiva, vaan säälittäviä ja noloja tekotaiteellisia juttuja, joita kukaan fiksu ei fanita.
Nämä ihmiset kenen mielestä kaikki, siis ihan kaikki mistä tykkäät on noloa ja säälittävää, ovat siitä hauskoja, kun he itsekin yrittävät jotain harrastaa. Heidän omat musiikkitekeleensä ovat täysin kuuntelukelvotonta, rumaa mölyä. Mitään melodiaa, kaunista tai syvällistä ei niissä ole, mutta heidän omasta mielestään kyse on siitä "oikeasta" musiikista.
Tämä ihmistyyppi saattaa myös olla omasta mielestään mahtava valokuvaaja tai taiteilija. Kukaan muu ei vaan niissä heidän mädäntyneestä puunoksasta tai räkätollosta otetuista lähikuvista osaa yhtä paljon pitää kuin he itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ja nimenomaan siinä välissä.
Mua taa ärsyttää tämä, harmaat ihmiset.
On hyviä tekoja ja on pahoja tekoja
On hyvää ja on pahaa, mikä sana siihen väliin sopii?
Ei sellaista ole harmaa, on hiljainen hyväksyntä ja välinpitämättömyys.
Ihminen joka odottaa muilta apua ja venymistä äärirajoilleen, mutta itse ei ole valmis tekemään mitään muiden eteen. Myös ihminen, joka osaa kertoa itsestään vaikka 3 tuntia putkeen, mutta ei tiedä mitään muiden asioista, kuten vaikka siskon poikansa ikää ja koulutusta tai kummilapsensa syntymäpäivää. Ei myöskään liiemmin kysele mitä kuuluu tai miten menee, pyydetään vain palveluksia.
Tekopirteys. Lihavuus. Ei tarvitse olla yhdistelmä, toinenkin riittää.
Ei vaan tulla hänen kanssaan juttuun töissä. Hän on aika kylmä ihminen, mutta tuntuu että ystävä monen kanssa. Aina feikkikestohymy päällä. On pettänyt miehiään ja jättänyt. Tuntuu olevan niin älykkö mutta tunneälykkyys kaukana.. minun kanssaan ei oikein keksi juteltavaa, meillä on keskenämme tosi väkinäiset välit ja jopa kiusalliset. Hänestä aistii ettei oikein pidä musta vaikka olen myös tyyppiä joka ystävystyy ihmisten kanssa helposti.
"Suurpiirteisyys" ikävä kyllä usein tarkoittaa, että suurpiirteinen on kaverina erittäin epäluotettava, lainaa eikä palauta. Oikeastaan vastenmielisin ihmislaji mitä löytyy.