Mieleennpainuneet tölväykset/möläytykset ystävien suusta
Onko muilla jäänyt möläytykset elämään mielensopukoihin? Ei välttämättä ole loukkaukseksi tarkoitettu, mutta silti hieman kirpaissut. Itseäni on jäänyt mietityttämään ystäväni tokaisu siitä, ettei koskaan voisi työskennellä tai asua kanssani. Olemme olleet joskus samassa työpaikassa n. 1,5 vuotta, joten jäi hieman kaivelemaan, että miksi olin niin kamala työkaveri. Kyllä minä voisin ystäväni ottaa hätätapauksessa kanssani asumaan (olen toisen kaverin yhden kerran ottanutkin), tosin vain väliaikaisesti, koska tarvitsen oman tilani. Muita möläytyksiä?
Kommentit (1150)
Valitettavasti niitä tarkoituksellista tölvijöitä on turhan paljon. Kateus. Sitten erikseen on ne jotka ajattelee ja puhuu spontaanisti ei välttämättä tajua, mitä sanoo.
Mulla on korkea otsa ja ohuet hiukset. Eipä näille mitään mahda. Kerran yksi kaveri kommentoi instagramissa kuvaani että "On sulla otsaa :D" ja eräs sanoi kerran että "Voi vitsi noi sun hiukset, on ne kyllä ohuet." Ai kiitos, enpäs oo tätä ikinä huomannutkaan. Tämmöisiin seikkoihin kun vaikka hiuksiani paksuus ja otsan korkeus kun ei voi pahemmin vaikuttaa, niin kiva vielä kuulla niistä 🤣 vai pitäiskö mennä Viroon ihan hiusrajan siirtoon tai käyttää 24/7 peruukkia,. Oon ei tartteis kenenkään kauhistella ettei oo siunattu leijonaharjalla :))))
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti niitä tarkoituksellista tölvijöitä on turhan paljon. Kateus. Sitten erikseen on ne jotka ajattelee ja puhuu spontaanisti ei välttämättä tajua, mitä sanoo.
Noo, tyttäreni tapauksessa loukkaaja, tai minä ei varmasti oltu kateita, eikä loukkaus ollut tahaton, tai ajattelematon. Joiltakin ylimielisiltä ihmisiltä saa odottaa tuollaisia "tahattomia" sammakoita, minä tölväisin reilusti takaisin. Ei kenekään ...puheita tarvi jäädä tuosta vaan nieleksimään.
Ex-ystävä tykkäsi möläytellä varsinkin muiden seurassa vitsin varjolla. Tuntui että seurassaan itsetuntoni ja fiilikseni aina jotenkin huononi. Esim. nössö oli sana jolla joskus kutsui ja kun sanoin olevani skandinaavista sukujuurta niin naljaili jotenkin vitsillä siitä etten silti ole mallimittainen blondi. Itse on huonossa suhteessa miehen kanssa jonka suku ei häntä hyväksy ja mies flirttailee muille selän takana. Ex-ystävä on myös velkaa joka puolelle.
En muista olenko jo nämä ikuisesti mieleenpainuneet asiat kirjoittanut, mutta:
Mieheni teki itsarin (lapset alle 3, 2 kpl), eräs miespuolinen lohdutti samana iltapäivänä sanoen että kyllä sä uuden miehen löydät.
Kaveri jolle soitin tämän asian sanoi: no ei sitten muuta keksinyt.
Eivät lähde mielestä. Vääriä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ystävä tuli käymään ja mies esitteli ystävälle juuri valmiiksisaatua keittiöremonttia. Keittiö oli sävyltään punertava. Sävy ei ollut mikään räikeä, mutta ei ehkä sellainen minkä kaikki haluaisivat ns. marginaali. Itse olimme hyvin tyytyväisiä uuteen keittiöömme. Miehen ystävä katseli keittiötä pitkään hiljaa ennen kuin totesi: "Mä en kyllä koskaan ikinä laittaisi itselle tällästä."
Mitä siihen muuta voi kuin sanoa, että "eihän tällaiseen monellakaan rahat riitä. Joutuu tyytymään tusinatarjontaan".
Minä: Ihminen, jonka sijaisuutta teen, on kuulemma sairastunut hyvin vakavasti.
Ystävä: Jes! Eli siun sijaisuus jatkuu, kävipä tuuri!
Joo ei. Itse en todellakaan tuntenut minkäänlaista riemua.
"Kyllä minä voisin sinun kropan ottaa, mutta naamaa en kyllä vaihtaisi." - Ylipainoinen entinen ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korkea otsa ja ohuet hiukset. Eipä näille mitään mahda. Kerran yksi kaveri kommentoi instagramissa kuvaani että "On sulla otsaa :D" ja eräs sanoi kerran että "Voi vitsi noi sun hiukset, on ne kyllä ohuet." Ai kiitos, enpäs oo tätä ikinä huomannutkaan. Tämmöisiin seikkoihin kun vaikka hiuksiani paksuus ja otsan korkeus kun ei voi pahemmin vaikuttaa, niin kiva vielä kuulla niistä 🤣 vai pitäiskö mennä Viroon ihan hiusrajan siirtoon tai käyttää 24/7 peruukkia,. Oon ei tartteis kenenkään kauhistella ettei oo siunattu leijonaharjalla :))))
Ihmisten pitäisi kyllä jo tajuta, että ulkonäköpiirteistä ei vitsailla. Ei siltikään vaikka ihminen vitsailisi itse. Itse saan kuulla nenästäni jatkuvasti tosi hauskoja kommentteja. Olisi kuulemma mainio hyppyri, hihi.
Ensimmäinen lause lemmikkini kuolemasta kuultuaan: Nyt voit siis vihdoin jäädä yöksi!
Ystäväni ja hänen anoppinsa: olet ihan nätti nyt kun olet vähän hoikistunut... No, en ollut lihava alkujaankaan ja olin hoikistunut peräti 3kg. Hiukset olin laittanut eri tavalla ja ehkä asuvalinta vaan osui sillä kertaa nappiin.
Avopuoliso - olet tylsä selvinpäin. Olen yrittänyt lopettaa tai ainakin vähentää juomista pari vuotta. Nyt mietin mitä pitäisi ihan oikeasti lopettaa
Kollega halusi nähdä kotini: "No, ei täällä nyt niin hienoa ole."
"Meidän keittiöremontti maksoi lähes 30000 e, en minä mitään kymppitonnin Ikeakeittiötä halunnutkaan."
"Sata euroa hautajaiskukista? Olisi tuolle halvempikin kimppu riittänyt."
" En oo ennen tajunnut että sun tissit on noin eri kokoiset " Ja hauskinta tässä on, että ei muuten ole. Ehkä siksi et ole " aikaisemmin huomannut ". Kyseinen kaveri on itse isompi kokoinen, mä oon aina ollut pienempi, mutta en hoikka. Oltiin tällöin uimahallissa ja olin laihtunut huomattavasti. Kysyin mun mieheltäkin asiasta ja muilta kavereilta ja kaikki ihmetteli tätä kommenttia. Ei siinä, tuo on normaalia, mutta erikoinen kommentti jos rinnat on symmetriset..
" Mää ainaki äänestän sitä meirän kylän perussuamalaasta !"
Vierailija kirjoitti:
"Sinä et varmaan syö kunnolla." Näin sanoi ylipainoinen veljen vaimo tavatessamme. Mikä laiha minä muka olin, 165 cm /56 kg. En ollut mikään kauhean leveälanteinen, senkö takia en muka syönyt kunnolla?
No, eukko sairastui rintasyöpään, ylipaino ei suojannut häntä siltä. Päätyi siksi myös ennenaikaiseen hautaan.
Eli paha sai palkkansa? Itse olin nuorena hoikka ja usein ruokaa tuputettiin tai kyseltiin, että syönkö kunnolla. Ikinä en näistä kommenteista loukkaantunut, koska minusta oli kivaa olla hoikka ja söin kuitenkin riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mallista piirtäminen ei ole mitään lahjakkuutta" kiitos..... Näin mulle sanottiin n.9 vuotta sitten ollessani n.19v ja se pisti pahasti. Oli taukoja siellä sun täällä, välillä oli pitkiä ja välillä lyhyitä taukoja.
Sitkeästi pidin vähintään päänsisäistä keskustelua siitä että EN luovuta kokonaan.
Mallista piirrän nykyäänkin... ja yhäkin osaan tehä lähes kopion alkuperäisestä. V#tuttaako nyt arvostelija?Tämä on vähän tulkintatavasta kiinni. Jos tekee jotain jossa kehittyy paremmaksi, niin ei se välttämättä ole lahjakkuutta. Mutta tarvisko olla? Sehän on hienoa, että on taito/harrastus jossa kehittää itseään
Jotkut ihan tosissaan kuvittelee, että jos on lahjakas jossain, ei tarvitse harjoitella. Eihän se nyt niin ole. Matematiikan opettajani sanoi aikoinaan, että 1% lahjakkuutta ja 99% työtä. Tämä pätee kyllä kaikkeen muuhunkin kuin matematiikkaan esim musiikkiin, urheiluun ja aivan varmasti myös kuvataiteisiin.
Ei ole todellista :D Tuttavasi ei taida tuntea kovin montaa kehitysvammaista? He ovat yleensä kaikkea muuta kuin hiljaisia. Useimmat puhuvat silmät suut täyteen eivätkä todellakaan suodata sanomisiaan. Toisaalta typerä kommentti noin muutenkin, mutta harva möläyttelijä mitään fiksuja puhuu.