Vanhojen deittien yhteydenotot
Tässä omasta ja ystävien kokemuksista olen huomannut, että yllättävän monilla miehillä on tapana ottaa yhteyttä kuukausia tai jopa vuosia jutun loppumisen jälkeen.
Itse tapailin viime kesänä yhtä miestä muutamia kertoja. Meillä oli aina tosi hauskaa ja viihdyimme hyvin yhdessä. Miehen elämäntilanne oli kuitenkin vähän sellainen, että sanoi silloin kyllä suoraan ettei sillä hetkellä halua siihen mitään suhdekuvioita tms. Yhteydenpito sitten vaan jäi.
Nyt puolen vuoden jälkeen otti kuitenkin yhteyttä ja nähtiin uudelleen. Edelleen yhdessä oli kivaa, isoin kipinä on kylläkin hiipunut. Katsoo nyt tuleeko tästä mitään. Asutaan kuitenkin eri paikkakunnilla ja nyt näkemiset on muutenkin tän koronahässäkän keskellä toki vähän jäissä.
Parin kolmen kuukauden "tauon" jälkeen on myös monet deitit ottaneet yhteyttä ja ihmetelleet miksi yhteydenpito on loppunut. Heidän kanssa en kuitenkaan ikinä ollut oikein mitään kipinää, niin ei tavattu uudelleen.
Mielenkiinnosta kuulisinkin palstalaisten kokemuksia vastaavista tapauksista.
Kuinka pitkän tauon jälkeen olette saaneet yhteydenoton, oliko pitkä juttu ennen sitä ja johtiko yhteydenotto johonkin?
Kommentit (41)
Usko tai älä, seitsemän vuotta! En vastannut...
Juu, kyllähän noita on ja samoin tekeviä löytyy myös naisista. Ihmettelen miksi jotakuta kiinnostaa mitä kuuluu jollekin pari kertaa nähneelle vaikka vuoden päästä.
Kyllä monet naiset joiden kanssa olen tapaillut ottavat yhteyttä vielä vuosienkin jälkeen. Viimeksi otti yhteyttä nainen, jonka kanssa tapailtiin yli 15 vuotta sitten. Mukavaahan se vaan on kuulla mitä ihmisille kuuluu nykyään.
Mulla 22 vuoden jälkeen tuli yhteydenotto... Suhde kesti yhden kesän ja päättyi yhteisymmärryksessä, kun syksyn tullen opinnot veivät eri paikkakunnille.
Sitten yli 20 vuotta myöhemmin tämä mies otti yhteyttä Facessa. Ensin ilahduin yhteydenotosta - oli hauska kuulla, mihin elämä on meitä vienyt - mutta sitten mies rupesi puhumaan ihan hämäriä, kuinka edelleen rakastaa minua ja pakko saada tavata... Ja olimme siis molemmat tahoillamme naimisissa ja perheellisiä. Lopulta pommittaminen meni vainoamisen puolelle ja jouduin estämään tyypin kaikissa kanavissa :( Jonkin aikaa pelkäsin, että ilmestyy varoittamatta kotiovelleni.
Vierailija kirjoitti:
Jep, kahden vuoden jälkeen tuli yhteydenotto. Omalla kohdallani yleisempää on ollut, että yhteydenotto on tullut pitkällä viiveellä mieheltä joka on tapaillut jotain ystävääni. Se vasta on hämärää.
En itse tapaisi tuollaista miestä uudelleen. On toosaa vailla, ja pitää sinua helppona nakkina. Jos olisi oikeasti kiinnostunut, ei mitään taukoa olisi koskaan ollutkaan.
Voi olla noinkin ja suurella todennäköisyydellä jutusta ei mitään tulekaan.
Tässä tosin taustalla oli kaiken muun lisäksi puolen vuoden työkeikka sota-alueella, josta oli ehkä tullut jonkinlaisia psyykkisiä "traumoja".
Mutta koska mikään varsinainen tarve ei ole löytää parisuhdetta, ja kyllähän sitä itsekin on välillä k**lia ja hellyyttä vailla :D, niin "vanhan tutun" yhteydenotto oli jopa ihan kiva, johti sitten johonkin tai ei.
Onko tullut mieleen, että nuo miehet saattavat olla vain pillun perässä?
Eiköhän ne ole vain luusereita, jotka kuvittelivat omaavansa jotain markkina-arvoa ja kun näin ei ollutkaan, rinkuttelevat niille, jotka joskus osoittivat kiinnostusta.
Noinhan se varmaan monesti onkin.
Siksi olisikin kiinnostavaa kuulla onko jollain oikeasti jopa tärpännyt tämmöisen yhteydenoton seurauksena, koska varmasti 99% näistä ei johda yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se varmaan monesti onkin.
Siksi olisikin kiinnostavaa kuulla onko jollain oikeasti jopa tärpännyt tämmöisen yhteydenoton seurauksena, koska varmasti 99% näistä ei johda yhtään mihinkään.
Vanhan ystäväni äiti kuuli eronsa jälkeen ystävältään, että eräs vanha poikaystävä kouluajoilta yli 20 vuoden takaa haluaisi tavata. Myös vanha poikaystävä oli eronnut joitain vuosia aikaisemmin. Tapasivat ja rakastuivat uudelleen, nyt yhteistä taivalta on heillä takana jo lähes 25 vuotta.
Lisämausteena, että molemmilla oli avioliitoistaan samanniminen tytär. Joskus tämä pariskunta oli luokkakokouksessa vaan antanut ymmärtää, että olivat olleet koko ajan yhdessä ja lapsista kysyessä vitsailleet, että molempien nimi on X, kun mitä sitä hyvää nimeä vaihtamaan :D
Ex/exhoitojen karuselli on vain pyörähtänyt sinun kohdallesi. Miehille nuo saamahommat ei ole niin helppoja kuin naisille, niin sivusta saatetaan koittaa sellaista hoitoa miltä on ennenkin lohjennut suhteellisen helposti. Ainakin tietää miten siltä ennen on irronnut piparia.
Tässä on varmasti joku sukupuoliero tms. Mutta miksi aina oletetaan, että vain miehet saavat jotain, ovat vaan p**lun perässä jne.
Tai toki ymmärrän, että tilanne on siinä tapauksessa kiero, jos mies ottaa yhteyttä vaan saamisen toivossa ja naisen päässä alkaa pyörimään mielikuvat ihanasta yhteisestä tulevaisuudesta, punaisesta tuvasta, farmarivolvosta ja mitä näitä nyt on.
Mutta itse ainakin nautin seksistä paljon ihan näin naisenakin. Ja mieluummin harrastan, vaikka sitten vain sitä, ihmisen kanssa jonka tunnen jo entuudestaan ja tiedän mistä toinen tykkää, kuin että lähtisin summassa etsimään uutta ihmistä netistä, baarista tms., jossa hudin todennäköisyys on melkoinen. Ja jos toisen seurassa on muutenkin hauskaa ja hyvä olla, niin en näe syytä miksi en olisi häntä uudelleen tavannut ja rennosti ilman suurempia odotuksia katson tuleeko jutusta ikinä mitään. Jos ei niin vanhaa biisiä lainaten "hattu päästä ja näkemiin".
Ap
Mäkin mietin et miten "mies saa pittua" oikein pitäisi tulkita? Onko kyseinen mies niin orvelo, että nainen ei saa mitään?
Pitääkö kaiken olla kertakäyttökulttuuria?
Ihminen vaan dumpataan loppueloksi?
Ap'hän itse selosti aloituksessa että miehen elämäntilanne oli alunperin huono, eikö silloin ole ihan loogista että mies myöhemmin ottaa yhteyttä jos hommassa aiemmin tuntui molemmista jotain järkeä olevan?
Ei minusta siinä ole mitään ihmeempää jos huomio toista joskus myöhemmin. Eikös se ole välittämisen merkki, vastapuolta pitää siis ihmisenä eikä minään randomina?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
P*llun puutteessa käydään koko yhteystietolista läpi ja laitetaan viestiä ihan jokaiselle, jolta saattaisi lohjeta.
Vierailija kirjoitti:
P*llun puutteessa käydään koko yhteystietolista läpi ja laitetaan viestiä ihan jokaiselle, jolta saattaisi lohjeta.
Kyllä ja viestit lähetetään ryhmäviestinä klo 1.52 yöllä. Koska kaikki on niin ainutlaatuisia😂
Joku sanoi hyvin, että jos kiinnostus olisi oikeaa, ei olisi mitään taukoja ollutkaan. Ainakaan pitkiä sellaisia. Jonkun elämäntilanteen tms. takia voi joutua miettimään asioita viikkoja tai kuukauden, mutta jos menee kauemmin aikaa niin mies testaa vain luultavasti saisiko helppoa piparia.
Joiltain on tullut parin vuoden jälkeen viestiä, nämä sellaisia tapauksia, joissa olisi ollut potentiaalia muuhunkin kuin tapailuun, mutta syystä tai toisesta juttu loppui ilman mitään draamaa tai suuria tunteita. Pari härskimpää tapausta myös tullut vastaan jotka lyhyen tapailun jälkeen ovat ensin ghostanneet/dumpanneet mut ja sitten about puolen vuoden jälkeen tullut viestiä tietysti p**lun toivossa. Viimeisin laittoi itseasiassa pari viikkoa sitten viestiä. Nähtiin kaksi kertaa ja tokalla kerralla oli fiilis ettei miestä oikein kiinnosta ja tapaamisen jälkeen poisti Tinder-matchin saman tien. Tämä on vielä ihan ok, koska joskus ei vain natsaa ja sille ei voi mitään, mutta mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että mies luulee vielä monen kuukauden jälkeen saavansa naisen takaisin ensin dumpattuaan tämän! :D Mietin itse aina kaksi kertaa ennen kuin päätän lopettaa tapailun, koska se päätös on lopullinen.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi hyvin, että jos kiinnostus olisi oikeaa, ei olisi mitään taukoja ollutkaan. Ainakaan pitkiä sellaisia. Jonkun elämäntilanteen tms. takia voi joutua miettimään asioita viikkoja tai kuukauden, mutta jos menee kauemmin aikaa niin mies testaa vain luultavasti saisiko helppoa piparia.
Siis ihan turhaa te miehiä syyllistätte ainoastaan. Kyllä te mammat ihan samanlaisia ihmisrodun edustajia olette😄
Itse ainakin en pidä siitä jos joskus otetaan yhteyttä ilman että todelliset motiivit yhteydenottoon pimitetään. Jos on kikiä vailla niin kyllä se pitää mainita. Aika p a s k a a jos niitä näitä höpisten hankkiudutaan liki ja sitten kun on kikiä saanut niin häivytään. Tavallaan toisen luottamusta tai hyväuskoisuutta käytetään hyväksi.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kävin yksillä (yksillä) treffeillä syömässä ihan mukavan oloisen miehen kanssa. Mitään ei tapahtunut, ei suurta sutinaa, hän heitti minut kotiin ja sanottiin klassiset "ollaan yhteyksissä", kummankaan sitä sitten tekemättä. Tapasin uuden miehen, johon rakastuin päätä pahkaa. Puolen vuoden päästä näistä em. treffeistä sama mies laittoi taas viestiä, että nähtäisiinkö. Kerroin olevani nyt suhteessa joten ei. Hän laittoi tuohtuneen viestin, että "mehän sovittiin että nähdään vielä, meillä jäi juttu kesken". :D Joo sori, etten jäänyt puoleksi vuodeksi lehdellä soittelemaan.
Jep, kahden vuoden jälkeen tuli yhteydenotto. Omalla kohdallani yleisempää on ollut, että yhteydenotto on tullut pitkällä viiveellä mieheltä joka on tapaillut jotain ystävääni. Se vasta on hämärää.
En itse tapaisi tuollaista miestä uudelleen. On toosaa vailla, ja pitää sinua helppona nakkina. Jos olisi oikeasti kiinnostunut, ei mitään taukoa olisi koskaan ollutkaan.