Estée Lauderin myydyin seerumi jolle patentti 30 vuotta
Muut seerumit on jo parempia kuin tuo heidän klassikko. Oletteko vaihtaneet jo johonkin toiseen ja halvempaan? Itse olen. Tähän ketjuun ei kannata tulla kommentoimaan "ne on ihan turhia, minä käytän perusvoidetta ja näytän 30 vuotta nuoremmalle", ketju on tarkoitettu niille jotka näitä tykkäävät käyttää. :)
Kommentit (35)
Tarkoitat kai Advanced Night Repairia. Musta se on ollut ihan hyvä, vaikkei mikään ihmeidentekijä. Kallis kylläkin. Mitä seerumia itse käytät ja suosittelet?
Minä en huomannut siitä mitään hyötyä. Tosin olin huomattavsti nuorempi silloin kun kokeilin. Mutta kalliina pidin.
Nyt vaihdoin suomalaiseen kosmetiikkaan, ihan tämän kriisin seurauksen. Ostin btb13 - voiteita. Olen tykännyt. Niillä on myös seerumi ja patentti.
Minä käytän Mossan kosteuttavaa kasviöljyä. Ihan huipputuote https://www.yliopistonapteekki.fi/mossa-vitamin-cocktail-face-oil-30-ml…
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä ap vaihdoit?
Vaihdoin apteekin Vichy Idéalia sarjaan, seeurmi, päivä- ja yövoiteet voiteet on olleet käytössä kohta 2-3kk. Olen ollut todella yllättynyt tästä sarjasta. Käytän loppuun Estee Lauderin silmänympärysvoiteet mitä on jäljellä, siirryn tuon Idéalia silmänympärysvoiteeseen, sain siitä testerin ja se oli hyvä myös. Joskus kannattaa kokeilla muutakin, apteekissa oli muitakin hyviä sarjoja, laadukkaille vaikuttivat.
Minäkin olen suosinut apteekin sarjoja. Eucerin on ollut suosikkini, mutta vain sen takia, etyä heillä on loistava silmänympärysvoide kuiville ja herkille silmille. Hydraulon filler.
Mutta nyt siis aloin suosimaan suomalaista. On kyllä kalliimpaa kuin apteekissa.
3
Suomalainen BTB13 on suosikkini. Sopii herkälle couperosa iholleni
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen suosinut apteekin sarjoja. Eucerin on ollut suosikkini, mutta vain sen takia, etyä heillä on loistava silmänympärysvoide kuiville ja herkille silmille. Hydraulon filler.
Mutta nyt siis aloin suosimaan suomalaista. On kyllä kalliimpaa kuin apteekissa.
3
Vai että hydraulon :D ei taida tuo english language olla vahvuutesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
Onko sana suomen kielessä erilaisempi? Vai miksi viittaat englantiin?
Tarkoitatko sitä Estee Lauderin seerumia, joka on tummanruskeassa nelokanttisessa pullossa ?
Ei ollut tehoa niin minkäänlaista siitä minulle, mutta tummanvihreä ja sininen siitä sarjasta olivat paljon parempia. Olin kyllä, niin nuori ettei vaikutus näkynyt missään. Tahdoin jotenkin edes ennaltaehkäistä tulevaa tuhoa.
Monien, monien kokeilujen jälkeen, löysin viime syksynä todellisen huipputuotteen. Olen kavereillekin suositellut ja ovat ostaneet sitä jo pullotolkulla. Lumenen SISU. Ihastuin ensin tuoksuun, mutta kyllä siinä on tehoa ja woltteja. Heti levittämisen jälkeen, tuntee kun pintaverisuonissa alkaa veri kiertää, että oikein nipistelee.
Ihana aine. Sarjaan kuuluu 24 tunnin kosteusvoide.
En ikinä vaihda, kun näin hyvän löysin.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Tarkoitatko sitä Estee Lauderin seerumia, joka on tummanruskeassa nelokanttisessa pullossa ?
Ei ollut tehoa niin minkäänlaista siitä minulle, mutta tummanvihreä ja sininen siitä sarjasta olivat paljon parempia. Olin kyllä, niin nuori ettei vaikutus näkynyt missään. Tahdoin jotenkin edes ennaltaehkäistä tulevaa tuhoa.
Monien, monien kokeilujen jälkeen, löysin viime syksynä todellisen huipputuotteen. Olen kavereillekin suositellut ja ovat ostaneet sitä jo pullotolkulla. Lumenen SISU. Ihastuin ensin tuoksuun, mutta kyllä siinä on tehoa ja woltteja. Heti levittämisen jälkeen, tuntee kun pintaverisuonissa alkaa veri kiertää, että oikein nipistelee.
Tätäkö tarkoitat
https://www.lumene.com/fi/ihonhoito/tuotekategoria/seerumi-kasvooljy/no…
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Tietenkin sun kasvoja nipistelee, kun työnnät naamaasi allergisoivia kutinaa aiheuttavia aineita.
Lauderin seerumi oli joskus todella, todella kauan sitten jossakin seerumitestissä ja sai hyvät pisteet vain ihon ylimpien kerrosten suhteen. Koostumus on voinut toki muuttua. Itse en mitään erikoista huimannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
Onko sana suomen kielessä erilaisempi? Vai miksi viittaat englantiin?
On todellakin eri sana. Taidat tarkoittaa Hyaluron Filleriä.
- Eri
Vierailija kirjoitti:
Lauderin seerumi oli joskus todella, todella kauan sitten jossakin seerumitestissä ja sai hyvät pisteet vain ihon ylimpien kerrosten suhteen. Koostumus on voinut toki muuttua. Itse en mitään erikoista huimannut.
No eipä se huimaakaan, koska kosmetiikka ei vaikuta koskaan sen syvemmälle kuin ihon ylimpiin kerroksiin.
Mä käytin tuota ja ihan hyvää oli mut hinta tosiaan aika kova ellei jostain tarjouksesta saanut. The Body Shopin Drops of Youth -seerumi (tai taitaa olla nimellä tiiviste) on ollut tosi hyvä, tosin eipä noita "nuorentavia" vaikutuksia niin nopeasti näe millään tuotteella mut itse oon tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikään voide tai seerumi en vaikuta ihon pintakerrosta syvemmälle.
Terveisin kosmetologi
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
En ikinä vaihda, kun näin hyvän löysin.Tietenkin sun kasvoja nipistelee, kun työnnät naamaasi allergisoivia kutinaa aiheuttavia aineita.
Olen samaa mieltä. Lumene on käyttänyt jotain säilöntäainetta voiteissaan, jonka takia en pysty enää Lumenen voiteita ja seerumeitä käyttömään. Siirryin vuosi sitten YSL:n vastaaviin, jotka kalliita.
Harmi, että Lumene pilannut säilöntäaineilla ihovoiteensa. Muutoin käyttäisin. Olisi hyvä suosia suomalaista. Poskipuna on Lumenen jota käytän.
Mihin vaihdoit? Itse käytän ko. seerumia muutaman muun kanssa vaihdellen.