Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhojen deittien yhteydenotot

Vierailija
02.04.2020 |

Tässä omasta ja ystävien kokemuksista olen huomannut, että yllättävän monilla miehillä on tapana ottaa yhteyttä kuukausia tai jopa vuosia jutun loppumisen jälkeen.

Itse tapailin viime kesänä yhtä miestä muutamia kertoja. Meillä oli aina tosi hauskaa ja viihdyimme hyvin yhdessä. Miehen elämäntilanne oli kuitenkin vähän sellainen, että sanoi silloin kyllä suoraan ettei sillä hetkellä halua siihen mitään suhdekuvioita tms. Yhteydenpito sitten vaan jäi.
Nyt puolen vuoden jälkeen otti kuitenkin yhteyttä ja nähtiin uudelleen. Edelleen yhdessä oli kivaa, isoin kipinä on kylläkin hiipunut. Katsoo nyt tuleeko tästä mitään. Asutaan kuitenkin eri paikkakunnilla ja nyt näkemiset on muutenkin tän koronahässäkän keskellä toki vähän jäissä.

Parin kolmen kuukauden "tauon" jälkeen on myös monet deitit ottaneet yhteyttä ja ihmetelleet miksi yhteydenpito on loppunut. Heidän kanssa en kuitenkaan ikinä ollut oikein mitään kipinää, niin ei tavattu uudelleen.

Mielenkiinnosta kuulisinkin palstalaisten kokemuksia vastaavista tapauksista.
Kuinka pitkän tauon jälkeen olette saaneet yhteydenoton, oliko pitkä juttu ennen sitä ja johtiko yhteydenotto johonkin?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin mietin et miten "mies saa pittua" oikein pitäisi tulkita? Onko kyseinen mies niin orvelo, että nainen ei saa mitään?

No kyllähän ne yleensä on.

Vierailija
22/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi hyvin, että jos kiinnostus olisi oikeaa, ei olisi mitään taukoja ollutkaan. Ainakaan pitkiä sellaisia. Jonkun elämäntilanteen tms. takia voi joutua miettimään asioita viikkoja tai kuukauden, mutta jos menee kauemmin aikaa niin mies testaa vain luultavasti saisiko helppoa piparia.

Siis ihan turhaa te miehiä syyllistätte ainoastaan. Kyllä te mammat ihan samanlaisia ihmisrodun edustajia olette😄

Itse ainakin en pidä siitä jos joskus otetaan yhteyttä ilman että todelliset motiivit yhteydenottoon pimitetään. Jos on kikiä vailla niin kyllä se pitää mainita. Aika p a s k a a jos niitä näitä höpisten hankkiudutaan liki ja sitten kun on kikiä saanut niin häivytään. Tavallaan toisen luottamusta tai hyväuskoisuutta käytetään hyväksi.

Mitäs kamalaa tuossa nyt oli? Mies sai keksiä eikä nainen jäänyt siihen vaivoiksi pyörimään, kaikkihan meni paremmin kuin hyvin? Mitä ihmettä te miehet oikein haluatte, suhteenko muka? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pianhan se yleensä tulee ilmi millä asialla vanhat deitit lähestyvät tauon jälkeen, pi*luhaukkaa tuskin on kovin vaikea erottaa joukosta.

Ehkä käy niin, että tulee vielä kerran harrastettua seksiä ihmisen kanssa joka ei halua muuta. Mutta en näkisi sitä järin isona "hintana" siitä, että muuten jäisi pahimmassa tapauksessa vuosiksi pyörittelemään "mitä jos" -ajatuksia. Parhaassa tapauksessahan homma voikin saada siivet alleen. Ja koska tosiaan jotkut naisetkin ihan oikeasti nauttivat seksistä, niin eipä tuossa juuri hävittävää ole.

Vierailija
24/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 vuoden takaisia deittejä ottanut yhteyttä. Haluavat seksiä tutun ja turvallisen kanssa. Joidenkin kanssa tulee mentyä sänkyyn, ei todellakaan enempää!

Vierailija
25/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 1-2 vuoden takaisilta. Äskettäin otti yhteyttä,voitteko uskoa,mies jonka toruin hyvin kylmästi ja tein selväksi etten millään tapaa ole kiinnostunut. Ei vaan voi ymmärtää.

Vierailija
26/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on ainakin yks sellanen ihminen joka aina välillä palaa elämääni, varmaan sitten p*llun ja seuran puutteessa. Harrastan seksiä jos haluan, mutta en aina ja uskon että hän muutenkin musta välittää. Ei seurustella kun ei sovita hirveän hyvin yhteen muuten. Hauskaa seuraa. Välillä ei pitkään aikaan nähdä mutta ei se mua haittaa/en huomaa kun on muutakin tekemistä.

Vierailija
27/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, seitsemän vuotta! En vastannut...

Pistän paremmaksi, ensimmäinen poikaystäväni ikinä, tapailtiin puolisen vuotta 15-vuotiaana, etsi minut kaverinsa tilillä facesta (omalla ei kuulemma jostain syystä löytynyt), ja kyseli treffeille. Olin silloin noin 32, menossa naimisiin... En edes vastannut.

Ei siinä mitään vikaa, saahan sitä yrittää, mutta kyllä vähän ihmetytti.

Vierailija
28/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä liity aiheeseen, mutta nuo selitykset siitä että "ei juuri nyt ole aikaa suhteelle" jne. ovat monesti vain selityksiä ja kertovat siitä, että juuri sinun kanssa sitä aikaa ei tosiaan ole. Eräskin nainen sanoi mulle noin mutta eipä siitä mennyt montaa viikkoa kun oli FB-päivityksen mukaan Tinderissä etsimässä seuraa. Ja tämä siis itse pyysi mut kaveriksi silloin... ei vissiin kaikilla aina raksuta kun selittävät tuollaista ja sitten ihan julkisesti sunkin nähtäväksi päivittävät FB:tä. 

Vierailija
29/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin väli 12 vuotta!

Tosin aina muutaman vuoden välein kyselee kuulumisia ja utelee suhdestatustani. 12 vuotta on siitä kun ollaan nähty. Nyt viikko sitten viimeksi kyseli enkä vastannut mitään.

Olen ollut saman miehen kanssa nyt reilu 11 vuotta eli eipä nyt hirveästi muut ole yhteyttä onneksi ottaneet muuten kuin kaverina joskus joku kuulumisia kyselee.

Vierailija
30/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-3 vuoden takaisia deittejä ottanut yhteyttä. Haluavat seksiä tutun ja turvallisen kanssa. Joidenkin kanssa tulee mentyä sänkyyn, ei todellakaan enempää!

Joo, se on hienoa kun naisella on moraalit kunnossa.

Vierailija
31/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen seurustelukumppani kyseli kuulumisia kymmenen vuoden jälkeen. En usko että oli pllua vailla kun asuu toisella puolella Suomea, oli ihan hauska jutella.

Ihanko tosissaan miestä ei voi vaan kiinnostaa että mitä kuuluu?

Mä en ainakaan pidä itseäni niin upeana saaliina, että joka jätkä ois automaattisesti pesää vailla.

Teillä on kyllä itsetunto kohdillaan.

Vierailija
32/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä liity aiheeseen, mutta nuo selitykset siitä että "ei juuri nyt ole aikaa suhteelle" jne. ovat monesti vain selityksiä ja kertovat siitä, että juuri sinun kanssa sitä aikaa ei tosiaan ole. Eräskin nainen sanoi mulle noin mutta eipä siitä mennyt montaa viikkoa kun oli FB-päivityksen mukaan Tinderissä etsimässä seuraa. Ja tämä siis itse pyysi mut kaveriksi silloin... ei vissiin kaikilla aina raksuta kun selittävät tuollaista ja sitten ihan julkisesti sunkin nähtäväksi päivittävät FB:tä. 

Kyllä itsellä ollut noin. Paria kivaa miestä tavannut mutta suhteeseen en sillä hetkellä ollut vaikean suhteen ja eron vuoksi valmis.

S-suhde oli ainut mitä halusin.

Onneksi tapasin nykyisen mieheni vasta paljon myöhemmin. Olisin varmaan mokannut jutun pettämällä tms koska en todellakaan ollut valmis parisuhteeseen aiemmin eli reilu vuoteen erosta.

Mutta myös noiden kahden kanssa olisi voinut olla jotain vakavampaa jos olisin itse ollut valmis. Ei ollut miehistä kiinni siis.

Nyt reilu 11 vuotta suhteessa ja naimisissa.

Vierailija
33/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen seurustelukumppani kyseli kuulumisia kymmenen vuoden jälkeen. En usko että oli pllua vailla kun asuu toisella puolella Suomea, oli ihan hauska jutella.

Mä en ainakaan pidä itseäni niin upeana saaliina, että joka jätkä ois automaattisesti pesää vailla.

Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta sillä mitä reiän ympärillä on, ei ole erityisesti väliä silloin kun pitää saada helppoa. Sen vaan pitää olla helppo. Oikeastaan ei pitäisi ottaa lainkaan imarteluna vaan päinvastoin. Mies olettaa että olet niin ruma ja puutteessa, että sinulla ei ole vientiä. Sellaiselta saa helposti. Niitä mitä miehet oikeasti haluaa, tulee pakit. Ei kannata edes yrittää.

Vierailija
34/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on eri asia kysellä vaan kasuaalisti kuulumisia ja toivottaa hauskaa elämää kuin haluta tavata. Varsinkin jos yhteydenotto tulee joskus pilkun aikaan.

/1

35/41 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi hyvin, että jos kiinnostus olisi oikeaa, ei olisi mitään taukoja ollutkaan. Ainakaan pitkiä sellaisia. Jonkun elämäntilanteen tms. takia voi joutua miettimään asioita viikkoja tai kuukauden, mutta jos menee kauemmin aikaa niin mies testaa vain luultavasti saisiko helppoa piparia.

Siis ihan turhaa te miehiä syyllistätte ainoastaan. Kyllä te mammat ihan samanlaisia ihmisrodun edustajia olette😄

Itse ainakin en pidä siitä jos joskus otetaan yhteyttä ilman että todelliset motiivit yhteydenottoon pimitetään. Jos on kikiä vailla niin kyllä se pitää mainita. Aika p a s k a a jos niitä näitä höpisten hankkiudutaan liki ja sitten kun on kikiä saanut niin häivytään. Tavallaan toisen luottamusta tai hyväuskoisuutta käytetään hyväksi.

Mitäs kamalaa tuossa nyt oli? Mies sai keksiä eikä nainen jäänyt siihen vaivoiksi pyörimään, kaikkihan meni paremmin kuin hyvin? Mitä ihmettä te miehet oikein haluatte, suhteenko muka? 😂

Ööö... ... No esimerkiksi rehellisyys olisi ihan kiva🤔 Jos nainen on kikin perässä niin sanoo, tai jos haikailee enemmän niin sanoo tai jos haluaa pelkästään kuulumisia kysellä niin sanoo, ei se sen kummempaa oo🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
36/41 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen kun ei oo mikään vanha säätö. Mut vanha luokkakaveri yläasteajoilta koitti ekan kerran vuosi sitten kun erosin, sanoin selvästi ettei tule tapahtuun. No nyt yritti taas uudestaan ja kauhee tivaaminen miksi ei kelpaa jne., lopulta vaikutti suuttuneen. 

Vierailija
37/41 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ollut noita iankaiken vanhoja koulukavereita, jotka on ottaneet yhteyttä. Ja sitten on muutama deitti, joka on soitellut kolmen neljänkin vuoden jälkeen perään. Kenenkään näiden kanssa mulla ei ole ollut seksiä eikä kukaan mut tunteva todellakaan oleta sitä suhteetta saavansakaan, joten ihan tunnepuolen lähestymisiä ovat olleet. En ole lämmennyt kenellekään, en ole ollut kiinnostunut.

Mutta jos parin kuukauden takainen deitti ottaisi yhteyttä, hänelle lämpenisin. Tai enpä mä kai ole ehtinyt vielä jäähtyäkään.

Vierailija
38/41 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parikin tuttua pariskuntaa jotka ovat olleet nuoruuden heiloja. Sitten menneet tahoillaan naimisiin ja kummankin erottua ovat jossain törmänneet tai jompikumpi ottanut yhteyttä ja alkaneet uudelleen tapailla. Toinen pareista meni jopa naimisiin muutama vuosi sitten. En usko että tämä niin kauhean harvinaista olisi.

Tietenkin ne lauantaiyön yhteydenotot ovat sitten ihan eri sarjaa.

Vierailija
39/41 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta sillä mitä reiän ympärillä on, ei ole erityisesti väliä silloin kun pitää saada helppoa. Sen vaan pitää olla helppo. Oikeastaan ei pitäisi ottaa lainkaan imarteluna vaan päinvastoin. Mies olettaa että olet niin ruma ja puutteessa, että sinulla ei ole vientiä. Sellaiselta saa helposti. Niitä mitä miehet oikeasti haluaa, tulee pakit. Ei kannata edes yrittää.

Tsiisus, minkälaisia miehiä sä vedät oikeen puoleesi 😂

Vaikutat aika katkeralta.

Vierailija
40/41 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö.. saat munaa vain koska olet niin ruma ja puutteessa?

Tää voi tulla yllätyksenä, mutta kaikki miehet ei pane kaikkea missä on reikä ja monet jopa lopulta saavat sen mitä haluaa.

Huhhuh.