Vanhojen deittien yhteydenotot
Tässä omasta ja ystävien kokemuksista olen huomannut, että yllättävän monilla miehillä on tapana ottaa yhteyttä kuukausia tai jopa vuosia jutun loppumisen jälkeen.
Itse tapailin viime kesänä yhtä miestä muutamia kertoja. Meillä oli aina tosi hauskaa ja viihdyimme hyvin yhdessä. Miehen elämäntilanne oli kuitenkin vähän sellainen, että sanoi silloin kyllä suoraan ettei sillä hetkellä halua siihen mitään suhdekuvioita tms. Yhteydenpito sitten vaan jäi.
Nyt puolen vuoden jälkeen otti kuitenkin yhteyttä ja nähtiin uudelleen. Edelleen yhdessä oli kivaa, isoin kipinä on kylläkin hiipunut. Katsoo nyt tuleeko tästä mitään. Asutaan kuitenkin eri paikkakunnilla ja nyt näkemiset on muutenkin tän koronahässäkän keskellä toki vähän jäissä.
Parin kolmen kuukauden "tauon" jälkeen on myös monet deitit ottaneet yhteyttä ja ihmetelleet miksi yhteydenpito on loppunut. Heidän kanssa en kuitenkaan ikinä ollut oikein mitään kipinää, niin ei tavattu uudelleen.
Mielenkiinnosta kuulisinkin palstalaisten kokemuksia vastaavista tapauksista.
Kuinka pitkän tauon jälkeen olette saaneet yhteydenoton, oliko pitkä juttu ennen sitä ja johtiko yhteydenotto johonkin?
Olin aikoinaan tinderissä ja jotkut siellä tapaamani miehet on ottaneet yhteyttä yli vuodenkin jälkeen. Osa on ollut sellaisia, ettei ikinä olla käyty edes treffeillä, mutta röyhkein tapaus oli mies, jota tapailin tiiviisti yli kuukauden. Hän päätti tapailumme ilmoittamalla, että on tavannut jonkun kiinnostavamman ja aika lailla suoraan sanoi, etten ole hänelle riittävän tasokas. Vuosi tuon jälkeen otti yhteyttä muka kuulumisia kyselläkseen ja vihjaili, että olisi mukava tavata. En olisi moista törkymöykkyä muutenkaan tavannut, mutta haukkutulvahan sieltä tuli, kun vielä kerroin, että seurustelen.