Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin tauti joka sinulla tai perheenjäselläsi on ollut?

Vierailija
31.03.2020 |

Miulla korvatulehdus JA keuhkoputken tulehdus samaan aikaan, yskin ja korva tuntui halkeavan joka yskäisystä. Tuohon päälle talvipakkasen riehaannuttama atopia, koko keho oli täynnä kutisevia läikkiä. Raavin, yskin ja itkin.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, vastausta: korona.

Vierailija
22/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennustauti, ensimmäisenä yönä eka laps oksenteli, meni sen kans valvoessa ja aamulla töihin, päivä meni lapsilla ja mummilla hyvin. Seuraavana yönä toinen laps oksenteli ja mä hoitelin ja aamulla töihin. Päivä meni ok, kunnes yön sitten oksentelin, enkä sit viittiny enää töihin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hongonkilainen

Vierailija
24/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä, mutta se oli omalla lapsella. Vuoden talkoot tehtiin hoitojen suhteen, mutta tänä päivänä lapsi on jo aikuinen. Kaiken olisin ottanut itselleni, mutta en vaan voinut.

Muistan, kun kerran yhden hoitajan kanssa puhuttiin hoitojen kustannuksista, niin hän sanoi, että "kuusinumeroinen summa, mutta ensimmäinen numero on arvoitus". Sanoinkin pojalle, kun lähti työelämään koulujensa jälkeen, että muista olla iloinen veronmaksaja, niin paljon olet saanut!

Vierailija
25/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintatulehdus. Olin noin 5 pv sairaalassa ja lääkittiin tiputuksessa.

Vierailija
26/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätulehdus oli hirveä, koska pelkäsin kovasti sokeutuvani. Henkisesti tosi raskasta. Myös yli kuukauden kestävä flunssa enkä tosiaan siis haistanut tai maistanut yli kuukauteen yhtään mitään ja tässäkin tapauksessa pelkäsin tosi paljon menettäväni haju- ja makuaistin lopullisesti (tämä on mahdollista, joskin erittäin harvinaista).

Vierailija
27/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pneumokokkikeuhkokuume vaikka sairastin sen kotona. Olin puolikuntoinen useita kuukausia ja lämpöily jatkui kauan. Suhtaudun koronaan pelolla.

Vierailija
28/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aivokalvontulehdus 20 vuotta sitten. Oksensin melkein viikon ajan ja päätä särki kuukauden. Toinen oli influenssa 15 vuotta sitten.

Vierailija
29/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäsektiossa tulleen repeämän tulehdus. 40 asteen kuume kesti viikon, olin niin kipeä etten pystynyt kylkeä kääntämään. Olin sairaalassa pari viikkoa ja tulehtunut alue leikattiin pois. Pahinta oli etten nähnyt koko aikana pientä vauvaani.

Vierailija
30/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin on ollut angiina ja noro samaan aikaan. Että olin kipeä. Se oli ihan jotain järkyttävää oksentaa pytyllä ollessaan ja se kurkkukipu oli ihan jotain älytöntä. Kummatkin todettiin ihan näytteillä, kun menin niin huonoon kuntoon, että oli pakko mennä lääkäriin ja sairaalassakin olin pari päivää. 

Pahin on eräs ultraharvinainen neurologinen sairaus, niin harvinainen, että tutut voivat tunnistaa.

Vierailija
31/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuume

Vierailija
32/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku angiinan tapainen nielujuttu. Angiinaa eivät silloin löytäneet. Olin viikon täysin toimintakyvytön kovan kuumeen vuoksi enkä pystynyt nielemään kuin väkisin vähän ruokaa ja vettä. Pidin sylkykuppia sängyn reunalla johon valuttelin kaikki kuolat suustani kun en halunnut nielaista niitä.

Vierailija
33/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hortonin päänsärky. Kutsutaan myös itsemurhapäänsäryksi.

Vierailija
34/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisaltaan tulehdus. Kuume nousi 40 asteeseen, kova kylkikipu ja olin todella sairas. Antibioottia tipan kautta sairaalassa viikon saatuani toivuin kuitenkin pian ennalleni. Ilman ab:ta olisi voinut henki mennä.

Vierailija
35/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuume, joka sekin nyt tuntuu ihan lasten leikiltä, kun lukee mitä kauheita täällä ihmisillä on.

Vierailija
36/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolipussin puhkeaminen ja siitä seurannut vatsakalvotulehdus. Vatsakalvotulehduksen antibioottilääkitys oli myös jotain kammottavaa, joskaan ei tietenkään niin paha kuin itse vaiva.

Vierailija
37/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain palovammasta sepsiksen ja jouduin hätäleikkaukseen.

Vierailija
38/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vuonna 1996 armeijassa ollessani keuhkokuume. Olin pari viikkoa kanttuvei, kuume kävi yli 40 asteessa. Uskoisin että verrannollinen koronaan.

Vierailija
39/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulirokko nuorena aikuisena. Syöpä keski-iässä.

Vierailija
40/57 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli sairaalahoitoinen keuhkokuume,

Toiseksi pahin oli sairaalahoitoinen ruokamyrkytys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme