Miksi ihmiset uhmaavat Koronaa koskevia toimintaohjeistuksia?
Hei sinä, joka uhmaat Koronaa koskevista toimintaohjeista, kertoisitko, miksi? Haluaisin ymmärtää, miksi olette päättäneet toimia näin?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sairastaa koronan ja mieluiten mahdollisimman pian. Erityisesti haluan välttyä sairastamasta syksyllä, jolloin mulla alkaa todella tärkeä koulutus ja muutama sairausviikko olisi katastrofi.
Eli et siis noudata ohjeistusta, sillä haluat sairastaa Koronan? Pitäisikö muiden kuitenkin noudattaa ohjeistusta?
On jokaisen oma asia, noudattaako suosituksia vai ei.
Et varmaan myöskään noudata nopeusrajoituksia? Miten on lain laita?
Kai ymmärrät, miksi meillä on yhteisiä sääntöjä? Ei niiden tarkoitus ole kiusata ihmisia.
Vierailija kirjoitti:
Koska Korona on luonnon tapa hoitaa huoltosuhde kuntoon. Kerroppa mitä hyötyä niistä yli 80- vuotiaista ylisuuria eläkkeitä rohmuavista on?
Sitä paitsi mitä nopeemmin sen kaikki sairastaa, nopeemmin pääsee normaaliin rytmiin takas. Ei oikeestaan haittaa, et mummoja kuolee.
Sinäkö saat valita, kellä on oikeus elää ja kellä ei? Ovatko kaikki vanhukset turhia?
Miksei samantien lopeteta kaikkien sairaiden hoitaminen? Heihin kuluu vain paljon yhteiskunnan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen perusterve nuori aikuinen. Olen karsinut sosiaalisia kontakteja, en tapaa perhettäni enkä vietä ylimääräistä aikaa kaupungilla.
MUTTA. Tapaan edelleen ystäviäni yhteisten illanviettojen merkeissä jonkun kotona. Olemme kaikki kriittisten alojen työntekijöitä (myyjä, sairaanhoitaja, lastenhoitaja) ja fakta on, että 90% varmuudella saamme taudin työpaikalta ja tämä on vain ajan kysymys. Työ on muutenkin tarpeeksi stressaavaa, joten todellakin pidämme kiinni yhteisistä hetkistä!
Eikö stressiä voi lievittää muin keinoin kuin kotibileillä?
Meinataanko tämä yhteiskunnan sulkeminen tehdä jatkossa joka kevät ja syksy?
Seuraavaksi voit sitten irtisanoutua hyvinvointiyhteiskunnan etuuksista...