Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi joku oikeasti ostaa apteekista (kasikauppa laakkeet) buranaa tai Panadolia kun samaa laaketta yli puolet halvemmalla toisen nimisena vieressa!?

Vierailija
29.06.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla mun rahat menee lääkefirmaan , joka tutkii ja kehittää uutta ja vanhaa. En halua antaa rahojani firmoille, jotka saavat tulonsa kopioimalla muita ja kehitystyö on olematonta.

Vierailija
22/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kopio (olisiko Nurofen ollut ensimmäinen ibuprofeenivalmiste markkinoilla?) Kuitenkin Orion on saanut sen brändättyä niin, että sitä ehkä pidetään jotenkin alkuperäisempänä kuin muita geneerisiä ibuprofeenivalmisteita, mitä se kuitenkaan siis ei ole. Orion tuottaa myös Ibusalia, mikä on halvempi, mutta kun Ibusalia ja Buranaa vertaa, niin ei nissä näytä olevan mitään eroa ulkoisesti. Epäilen, että tulevat samalta hihnalta ja samoista raaka-aineista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Panadolissa ja ParaTabsissa on siis vaikuttavana

ainesosana parasetamol.

Buranassa, Ibusalissa ja Ibuxinissa vaikuttavana ainesosana on

ibuprofeiini.

Ketorinissa on puolestaan ketoprofeiini.

Vierailija
24/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valmiiksi tuttu ja hyväksi havaittu. Mies käyttää meillä buranaa jos sattuu tarvimaan. Itselleni ostan Panadolia, Paratabs ois vissiin halvempi mutta hankalempi niellä kun on pyöreä ja siksi en osta sitä.

Ihan samalla tavalla ostan just jotain tiettyä juustoa tai margariinia tai jonkun tietyn valmistajan broilerin filesuikaleita. Kun ne on hyviksi havaittu niin miksi ostaa halvemmalla jotain mikä kenties onkin huonompaa? Niin kauan kun on varaa ostaa se buranapaketti niin sen ostan.

Vierailija
25/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myös Panadolissa ja ParaTabsissa on siis vaikuttavana

ainesosana parasetamol.

Buranassa, Ibusalissa ja Ibuxinissa vaikuttavana ainesosana on

ibuprofeiini.

Ketorinissa on puolestaan ketoprofeiini.

Vierailija
26/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla toki väärässäkin, mutta itse muistelen näin.

Tv. 35

Vierailija
27/30 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se lääke on paracetamol-ratiopharm

T:joku aikasemmin kirjoittanut

Vierailija
28/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monelle mainostanut näitä halpisversioita, kun ihmiset eivät ole tienneet niistä mitään. Moni vanhempi ihminen ei taas usko, että halvemmalla lääkkeellä voi olla yhtä hyvä vaikutus kuin kalliimmalla.

Vierailija
29/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat kyseisistä lääkeaineista kaikkein myydyimmät merkit. Usein sanon asiakkaalle, että on täällä hyllyssä näitä edullisempiakin vaihtoehtoja, mutta moni nappaa silti sen Buranan. Todennut sen ehkä itselleen sopivammaksi vaihtoehdoksi tai sitten ei ole rahasta pulaa :)

t. farmaseutti

Vierailija
30/30 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkevalmisteiden valmistusmaasta. Esim. yksi hyvin suosittu geneerinen firma valmistaa lääkkeensä Intiassa. Tehtailla on kuulemma ollut ongelmia hygienian kanssa. Taitaa olla Intiassa vähän toisenlainen hygieniakäsitys kuin meillä Suomessa :) Sen firman lääkkeisiin en itse koskisi pitkällä tikullakaan.

t. farmaseutti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä