Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu alkanut syvästi vihaamaan kissojaan lasten syntymän jälkeen?

Vierailija
30.03.2020 |

Minä olen.

Neljän lapsen jälkeen vihaan yli kaiken kissaamme nykyään. Jokainen ääni kissassa saa hermoni kiristymään. Kun maukuu ruokaa, tai ulos, saa kissa minut ärsyyntymään. Kun pesee itseään, se ääni on aivan kuvottava.

Yritän pidättää vihaani lapsilta. Kukaan ei tiedä perheestämme, mitä ajattelen kissastamme.

En tiedä miksi tämä on mennyt tähän, ennen lapsia olin täysin kissaihminen!
Nyt en enää ikinä ottaisi kissoja...

Onko mulle käynyt näin? :(

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte riistää kissanpennut oikealta emoltaan? Kysyn vaan..

Vierailija
42/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että olet niin uupunut lapsiperhearjesta, että et jaksa kissaa.

Kissa on yksi helpoimpia lemmikkejä. Itsellä on 3v burma ja 2v itämainen ja 3 lasta. Koiran ymmärrän kun voimat loppuu mutta kissaa en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin lapsen saannin jälkeen huomasin kissan ärsyttävän helpommin mitä ennen. Vähät unet ja uusi tilanne äitinä varmasti vaikutti paljonkin asiaan. Ennen ei niin kamalasti haitannut herätä yöllä kissan pudottaman tavaran räminään tai muuhun sekoiluun, mutta sitten kun heräili muutenkin, niin ärsytyskynnys laski huomattavasti. Ja suhde kissaan muuttui. Ennen inhimillistin sitä aivan tosissani, lapsen myötä siitä tuli ”vain” eläin, vaikkakin siis edelleen oli tosi tärkeä ja huolta siitä pidinkin. Että en nyt ihan kissan jokaista liikettä ja ääntä dissannut, mutta suhtautuminen kyllä muuttui enkä edes pidä sitä kovin outona.

"Vain eläin' .. kertoo sinusta paljon. Älä opeta lapsillesi samaa asennetta....

Vierailija
44/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä kissa rakastavaan kotiin. Kissoille tulee traumoja pikkulapsista. Muutenki kissat tarvii jatkuvaa hellyyttä ja huomiota. Mä en tapaa ihmisiä, kun vietän aikaa mielluummin kissojeni kans.

Vierailija
45/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte riistää kissanpennut oikealta emoltaan? Kysyn vaan..

Kauheeta julmuutta. Pienet kisuvauvaparat :(

Vierailija
46/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä kissa rakastavaan kotiin. Kissoille tulee traumoja pikkulapsista. Muutenki kissat tarvii jatkuvaa hellyyttä ja huomiota. Mä en tapaa ihmisiä, kun vietän aikaa mielluummin kissojeni kans.

Jotka olet riistänyt vauvoina omilta emoiltaan.

Vierailija
47/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan kissaamme entistä enemmän nykyään. Ihana miten haluaa suojella lasta ja nukuttaa sitä! Illalla viimeisenä lapsen vieressä, aamulla ekana kattomassa sitä. Vihatkaa vihaajat sen minkä haluatte, mutta voi ihanuus <3

Vierailija
48/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissalle löytyy varmasti välittävä koti.

Tiedätkö paljonko kissoja on ilman kotia? Miksi haluatte ap:n kissan, kun kodittomia kissoja on pilvin pimein ja osa joudutaan lopettamaan. Jos kissasta huolehditaan niin ei se kissa ap:n tunteista kärsi. Kissa voi olla rakas lapsille ja elää ihan hyvää elämää vaikka ap olisi entinen kissa ihminen.

Ymmärrän ap:ta. Lasten saamisen jälkeen suhde lemmikkeihin monesti muuttuu. Ehkä olet ap lasten kanssa liian tiukilla?

Ymmärrän koirasta luopumisen (koulutus, ulkoilu, rotukohtaiset tarpeet) mutta en kissasta.

Ei lemmikkieläimet ole mitään sellaisia joita vaan otetaan itseä viihdyttämään määräajaksi ja sitten annetaan uuteen kotiin. Kun ostat eläimen, sitoudut tarjoamaan sille erinomaisen elämän ja sitoudut kustantamaan kaikki sen vaatimat terveyskustannukset yms.

Minulla on kolme koiraa eikä todellakaan lapsen myötä suhde koiriin ole muuttunut eikä kuulukaan muuttua!

Ap:lla ilmeisesti perhe-elämä on kauheaa. Syy ei todellakaan ole kissan. Tuollaisessa tilanteessa on ehdottomasti parempi antaa kissa toiseen kotiin.

Vierailija
49/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, mikä teitä ihmisiä vaivaa! Nyt joku tolkku näihin vastauksiin. Ei sosiaalinen media tarkoita sitä, että pitää unohtaa kohtuus ja käytöstavat.

nro 6

Eläin ansaitsee rakkautta ja huolenpitoa, se on usein vasten tahtoaan ihmisen armoilla.

Ihminen sen sijaan joutaa vaikka kuolla pois, niitä syöpäläisiä riittää

Vierailija
50/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin lapsen saannin jälkeen huomasin kissan ärsyttävän helpommin mitä ennen. Vähät unet ja uusi tilanne äitinä varmasti vaikutti paljonkin asiaan. Ennen ei niin kamalasti haitannut herätä yöllä kissan pudottaman tavaran räminään tai muuhun sekoiluun, mutta sitten kun heräili muutenkin, niin ärsytyskynnys laski huomattavasti. Ja suhde kissaan muuttui. Ennen inhimillistin sitä aivan tosissani, lapsen myötä siitä tuli ”vain” eläin, vaikkakin siis edelleen oli tosi tärkeä ja huolta siitä pidinkin. Että en nyt ihan kissan jokaista liikettä ja ääntä dissannut, mutta suhtautuminen kyllä muuttui enkä edes pidä sitä kovin outona.

Olet todella outo ja inhottavan oloinen ihminen.

Vierailija
51/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole.

Vierailija
52/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä inhoan näitä ap:n kaltaisia ihmisiä. Tehdään lapsia eikä jakseta hoitaa eläimiä. Älä tee niitä lapsia jos ne saa sinut noin ärtyneeksi ja voimattomaksi! Syy ei todellakaan ole viattoman eläimen. Ihan saat katsoa peiliin ja syyllinen on siellä! Raivostuttavaa. Älkää ottako eläimiä kevein perustein! Eläin ansaitsee hyvän ja rakastavan kodin. Eläin on ihmisen armoilla ja ansaitsee täyden rakkauden koko elämänsä ajan.

Vierailija
53/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta tuleeko ihmisistä tuollaisia lasten myötä? Ja onko lapsiperhe-elämä oikeasti noin kauheaa? Huhhuh, kyllä sitä usein miettii haluaako omia lapsia ollenkaan....

Vierailija
54/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tuli joku sellainen välinpitämättömyys kissaa kohtaan lapsen syntymän jälkeen. Se varmaan jo alkoi odotusaikana, kun pelkäsin toksoplasmoosia niin kovasti ja tietysti vahvistui kun hoivavietti vauvaan oli niin voimakas. Kissa muuttikin sitten aika pian sukulaiselleni, jossa sillä on varmasti parempi olla ja saa mielin määrin paijauksia.

Vierailija
55/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole.

Olet kuitenkin. Suurin osa on.

Vierailija
56/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että olet niin uupunut lapsiperhearjesta, että et jaksa kissaa.

Kissa on yksi helpoimpia lemmikkejä. Itsellä on 3v burma ja 2v itämainen ja 3 lasta. Koiran ymmärrän kun voimat loppuu mutta kissaa en.

Tämä on valitettavan yleistä, kun sanotaan että kissa on helppo lemmikki. Voidakseen hyvin kissa tarvitsee paljon virikkeitä ja aktiviteetteja. Ei riitä, että antaa jotain ruokaa kuppiin kerran päivässä ja siivoaa hiekka-astian. Erityisen tärkeää leikit ja virikkeet on sisäkissoille, mutta myös valjaissa ulkoileville. Kissa ei voi hyvin, jos se vain nukkuu sohvan nurkassa. Usein oletetaan, että kisaa on helppo lemmikki koska "sehän vain syö ja nukkuu." Terve, hyvinvoiva kissa on utelias ja aktiivinen.

Vierailija
57/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuvottava.

Vierailija
58/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta tuleeko ihmisistä tuollaisia lasten myötä? Ja onko lapsiperhe-elämä oikeasti noin kauheaa? Huhhuh, kyllä sitä usein miettii haluaako omia lapsia ollenkaan....

Samat ajatukset täällä. En ikinä haluaisi olla tuollainen. Tuollainen hormonihöyryissä ja vauvakuplassa elävä nainen. Olisi ihan kamalaa!

Vierailija
59/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mä inhoan näitä ap:n kaltaisia ihmisiä. Tehdään lapsia eikä jakseta hoitaa eläimiä. Älä tee niitä lapsia jos ne saa sinut noin ärtyneeksi ja voimattomaksi! Syy ei todellakaan ole viattoman eläimen. Ihan saat katsoa peiliin ja syyllinen on siellä! Raivostuttavaa. Älkää ottako eläimiä kevein perustein! Eläin ansaitsee hyvän ja rakastavan kodin. Eläin on ihmisen armoilla ja ansaitsee täyden rakkauden koko elämänsä ajan.

Rakkaus nyt on ihan turha sana tässä. Eläimelle riittää hoiva ja ystävällisyys.

Vakavasti toivoisin, että ”eläinihmiset” kehittyisivät sille tasolle, jossa pystytään erottamaan ihmis- ja eläinsuhteiden erot.

Vierailija
60/81 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään lasten syntymää tarvita. Normaalit ihmiset vihaavat kissoja aina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi