Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu alkanut syvästi vihaamaan kissojaan lasten syntymän jälkeen?

Vierailija
30.03.2020 |

Minä olen.

Neljän lapsen jälkeen vihaan yli kaiken kissaamme nykyään. Jokainen ääni kissassa saa hermoni kiristymään. Kun maukuu ruokaa, tai ulos, saa kissa minut ärsyyntymään. Kun pesee itseään, se ääni on aivan kuvottava.

Yritän pidättää vihaani lapsilta. Kukaan ei tiedä perheestämme, mitä ajattelen kissastamme.

En tiedä miksi tämä on mennyt tähän, ennen lapsia olin täysin kissaihminen!
Nyt en enää ikinä ottaisi kissoja...

Onko mulle käynyt näin? :(

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti kissat muualle!

Vierailija
2/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne se kissa! Eläinparka, luuletko ettei aisti inhoasi? Mulla ei ole vastaavasta tilanteesta pelkoa

-Vela4eva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle löytyy varmasti välittävä koti.

Vierailija
4/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kissasi vaikka minulle. Rakas kissamuorini pääsi kissojen taivaaseen viimme vuonna. Pitäisin kissastasi hyvää huolta sen elämän loppuun asti. Se ansaitsee ihmisen, joka rakastaa sitää.

Vierailija
5/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on lapsissasi, ei kissassasi. Perheesi vetää hermosi niin kireäle, että purat sen kissaparkaasi. Hanki apua ja anna kissa uuteen kotiin.

Vierailija
6/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ensimmäisen raskauden aikana (muistaakseni) ja esikoisen ollessa pieni antipatioita koiraamme kohtaan. Koira haisi mun nenään pahalta enkä kauheasti halunnut olla sen kanssa. Päätin jättää sen kanssa olemisen niin pitkäksi aikaa, kun näitä tunteita tunsin, koska arvelin niiden olevan hormonaalisia.  Ja niinhän ne olivat. Sovimme mieheni kanssa, että hän lenkittää koiraa, leikkii sen kanssa ja antaa sille huomiota. Jos en nyt ihan väärin muista, vastaavia antipatioita ei ollut toisessa raskaudessa ja toisen lapsen ollessa vauva. Ainoastaan koiran haju etoi, muttei muuta. Onneksi lapset on jo tehty, meidän nykyisen koiramme kusi on niin voimakkaan hajuista, että jos joutuisin sitä raskaana tai synnytyksen jälkeen haistelemaan, pyörtyisin varmasti.

Vierailija
7/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tavallaan. Se vain että kun totesin että te haluatte kissoja, niin kerroin syyn miksi en itse halua isänä.

No kovasti asiaa väännettiin. Nyt meillä on kolme kissaa ja joudun kissanpaskakusitalkoisiin ja ruokkimaan.

Eli isänä ja miehenä painotin että en halua osallistua hoitoon mitenkään. Siksi en halunnut kissoja.

Nyt kuitenkin hoidan lasten ja vaimon kissoja kun he eivät jaksaneet ja eivät viitsi.

Tämän takia en halunut kissoja.

Vierailija
8/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen kissan heti toiseen kotiin josta siitä välitetään. Jos perhe-elämä vetää hermot noin kireelle olis ehkä kannattanut olla tekemättä niitä pentuja.

Vierailija
9/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana se toksoplasmoosi asia inhotti kyllä.

Vierailija
10/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat kunnon kotiin, ennenkuin satutat niitä vielä fyysisestikin!! Ei ole oikein viatonta eläintä kohtaan.

Vierailija
11/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausaikana se toksoplasmoosi asia inhotti kyllä.

Oletko kuullut kertakäyttökäsineistä?

Vierailija
12/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissasi ansaitsee parempaa.

Vierailija
13/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, mikä teitä ihmisiä vaivaa! Nyt joku tolkku näihin vastauksiin. Ei sosiaalinen media tarkoita sitä, että pitää unohtaa kohtuus ja käytöstavat.

nro 6

Vierailija
14/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yksi syy miksi en hanki lapsia.

Minulla on jo kissa ja se ansaitsee kaiken rakkauteni, en halua sille kilpailijoita.

Vierailija
15/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekan lapsen syntymän jälkeen hirveä pelko, että kissa menee nukkuvan vauvan päälle makaamaan. En vihannut kissaa, mutten voinut täysin luottaa siihen. Sen lisäksi tuli kaikkia muitakin pelkoja yms. ja hieman myöhemmin mulla todettiin synnytysmasennus. Suhde kissaankin palautui pikkuhiljaa hoidon jälkeen.

Vierailija
16/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo kissa ja se ansaitsee kaiken rakkauteni, en halua sille kilpailijoita.

Mä en hanki samasta syystä puolisoa.

Vierailija
17/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo muuttui lasten synnyttyä hulluksi. Muun muassa kissoja kohtaan. Kun toinen kuoli, hullu otti kaksi uutta pentua vain saadakseen syyn raivota ja huutaa päivittäin. Erossa kissat jäi mulle.

Vierailija
18/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en hanki edes ystäviä, koska kaikki heihin käyttämäni aika olisi pois kissoiltani.

Vierailija
19/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo muuttui lasten synnyttyä hulluksi. Muun muassa kissoja kohtaan. Kun toinen kuoli, hullu otti kaksi uutta pentua vain saadakseen syyn raivota ja huutaa päivittäin. Erossa kissat jäi mulle.

Se oli varmasti se ex, jonka takin annoit nykyiselle vaimollesi ja joka oli epetto tekemään saunapuita?

Vierailija
20/81 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en hanki edes ystäviä, koska kaikki heihin käyttämäni aika olisi pois kissoiltani.

Mä en hanki edes työpaikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän