Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder täynnä hyväksikäyttäjiä, joille seksi tärkeintä

Vierailija
30.03.2020 |

Oon tavannut monta mieslasta, joille oon sanonut etsiväni parisuhdetta. Pojat vaan nyökyttelevät mukana ja syöksyvät lakanoihin, mutta jonkun ajan päästä jättävät.

En voi sietää tollasta hyväksikäyttämistä. Onko pahimmat luuserit vaan kerääntyneet Tre:n alueelle?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin parisuhdetta, mutta en minä halua kyllä sellaistakaan parisuhdetta jossa toinen ei pidä seksistä. Kerran ollut sellaisessa ja ei kiitos enää ikinä. Tämä nyt ei tarkoita sitä, että heti pitäisi seksiä harrastaa.

M37

Vierailija
62/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttäjät kuulostaa vähän ikävältä, nautiskelijat sana sopisi paremmin.

Nautiskelua se on, jos rehellisesti kertoaa haluavansa vain seksiä. Hyväksikäyttöä, jos salailee tarkoitusperänsä ja uskottelee muuta.

Eikös se ole jo itsestäänselvyys että lähes jokainen terve heteromies haluaa seksiä.

Ei kai kukaan halua autoakaan ostaa ilman koeajoa tai paria?

Ei noin, Pertti 40v. Osta kaupasta nukke ja nuoleskele sitä, niin et vahingoita ketään elävää.

PS. Ihmiset eivät ole autoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttäjät kuulostaa vähän ikävältä, nautiskelijat sana sopisi paremmin.

Nautiskelua se on, jos rehellisesti kertoaa haluavansa vain seksiä. Hyväksikäyttöä, jos salailee tarkoitusperänsä ja uskottelee muuta.

Eikös se ole jo itsestäänselvyys että lähes jokainen terve heteromies haluaa seksiä.

Ei kai kukaan halua autoakaan ostaa ilman koeajoa tai paria?

Etkö ihan todella hahmota mitään eroa ihmisen ja auton välille? Tää voi nyt tulla sulle yllärinä, mutta yleensä ihmisellä on tunteet. Se voi toki olla vaikea käsittää jos itse kuuluu siihen pieneen prosenttiin jolla niitä ei ole.

Vierailija
64/66 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä, jos sellainen käytös kohdistuu nuoriin naisiin. 

Omalla kohdallani käsitän jotenkuten tökeröt yhteydenotot edustaessani vanhempaa naista. Nuoret miehet uskovat kaikessa sinisilmäisyydessään, että ilahtuisin heidän viihdetarjonnastaan kammarin puolella. MInusta ei puumaksi ole, niin ristiriitaa on sitten siinä joka kerta kun joku veikeä mammankulta hyppää heti asiaan ja luulee minun siitä ilahtuvan. Joidenkin kanssa käyn läpi heidän yhteydenottoaan ja korjailen hieman kirjoitustyyliä sekä ehdotan parempia kuvia, jotta sen viihdetarjonta olisi uskottavaa. 

Mutta oikeasti! Älä ota itseesi. Monet pojat eivät itsekään tiedä, mitä haluavat, Älä ota sellaista ongelmasäkkiä harteillesi. Heti vaan yhteys poikki, jos jutut menevät lässyn puolelle. Sinulta puuttuu kokemusta haistaa ne tyhmimmät. Kokemus neuvoo.

Vierailija
65/66 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä olla liian sinisilmäinen miesten kanssa. mies osoittaa kiinnostusta naiseen kun alkaa ostamaan tai antamaan  jotain tavaroita/ lahjoja ;olemalla liiankin avulias. se odottaa jotain vastalahjaksi. siis seksiä. älkää ottako mitään vastaan mieheltä ellette ole itse kiinnostunut hänestä niin ette anna ymmärtää väärin.

Vierailija
66/66 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt muutaman kerran tindertreffeillä ja joka kerta tavannut vain kunnollisia miehiä. Yksi näistä omistaa mun kanssa rivarin pätkän. Väittäisin että sillä on väliä, miten tinderiä käyttää. Esim. Tykkäätkö niistä paidattomista vessaselfieistä? Jo siitä profiilista voi päätellä aika paljon miehen tarkoitusperistä. Entä jutteletko miehen kanssa jonkun aikaa tinderissä ennen kuin tapaat livenä? Koska viikon näpyttelyn jälkeen saa jo aika hyvän kuvan siitä, millainen ihminen siellä toisessa päässä on. Kun on hyvä alkukarsinta tehty, niin sitten treffitkin onnistuu todennäköisemmin ja löytyy niitä hyviä tyyppejä. Onnea matkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi