Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder täynnä hyväksikäyttäjiä, joille seksi tärkeintä

Vierailija
30.03.2020 |

Oon tavannut monta mieslasta, joille oon sanonut etsiväni parisuhdetta. Pojat vaan nyökyttelevät mukana ja syöksyvät lakanoihin, mutta jonkun ajan päästä jättävät.

En voi sietää tollasta hyväksikäyttämistä. Onko pahimmat luuserit vaan kerääntyneet Tre:n alueelle?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietysti kurjaa ja väärin, että jotkut miehet valehtelevat haluavansa parisuhteen päästäkseen vällyjen väliin, mutta aloittajankin kannattaisi pitää vähän tiukempaa seulaa sen suhteen ketä sinne sänkyynsä ottaa. Parisuhteessa tietenkin harrastetaan seksiä, mutta ei se ole mitenkään välttämätöntä tapailuvaiheessa. Liika hätäily näissä asioissa aiheuttaa juuri noita hyväksikäytetyksi tulemisen tuntemuksia, kun se uusi tuttavuus ei olekaan sitä mitä väittää olevansa tai kertomillaan aikomuksilla liikenteessä.

Totta kai seksi kuuluu tapailuun, jos niin haluaa. Se ei oikeuta hyväksikäyttämistä.

Kuinka omahyväinen mies voi olla, jos oman munan tyydyttäminen on tärkeintä?

Mikäli näkee asiat noin (siis haluaa harrastaa seksiä heti tapailun alkaessa), niin valitettavasti on aika vaikea välttyä pettymyksiltä. Jotkut ihmiset ovat ilkeitä, julmia ja itsekkäitä eivätkä välitä toisille aiheuttamastaan mielipahasta. Jotkut heistä ovat myös taitavia peittämään todelliset motiivinsa. Moraalisestihan tuollainen käytös on tuomittavaa, en kiistä sitä, mutta häntäheikkejä löytyy aina.

Minä olen antanut pakit monelle miehelle (ja olen toki pakkeja saanutkin). Tapailimme jonkin aikaa ja sitten ilmoitin että ei tämä toimi. Tuotin siis mielipahaa. Olinko julma, itsekäs ja taitava peittämään todelliset motiivini? Oliko käytökseni moraalisesti tuomittavaa? Jos oli, miten minun olisi pitänyt toimia toisin?

Vierailija
42/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin miehen kanssa, joka aluksi leikki mukana pelissä että haluaa jotain vakavaa, mutta sitten kun aloin puhua sitoutumisesta alkoi inisemään ja otti ”etäisyyttä” ja kun laitoin haarat kiinni, niin ei ole jättänyt rauhaan ja nyt syyttää minua itsekkäiksi kun en ajattele häntä, vaikka itse on ajatteli reilu puoli vuotta vain itseään eikä halunnut muuta kuin seksiä kanssani ja juoksi äijien reissuilla ja panemassa ties ketä ja ei pysty sitoutumaan.

Nyt hän on silti halukas jatkamaan seksiä eikä näe ongelmaa siinä että etsin parisuhdetta. Kehtasi vielä alkaa kukkoilemaan minulle kun itse lähestyi minua viesteillä ja pyysin häntä jo aika ilkeästi tällä 10. kerran että jättäisi minut rauhaan. En kuulemma saisi puhua hänelle niin. Miehet on idiootteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin miehen kanssa, joka aluksi leikki mukana pelissä että haluaa jotain vakavaa, mutta sitten kun aloin puhua sitoutumisesta alkoi inisemään ja otti ”etäisyyttä” ja kun laitoin haarat kiinni, niin ei ole jättänyt rauhaan ja nyt syyttää minua itsekkäiksi kun en ajattele häntä, vaikka itse on ajatteli reilu puoli vuotta vain itseään eikä halunnut muuta kuin seksiä kanssani ja juoksi äijien reissuilla ja panemassa ties ketä ja ei pysty sitoutumaan.

Nyt hän on silti halukas jatkamaan seksiä eikä näe ongelmaa siinä että etsin parisuhdetta. Kehtasi vielä alkaa kukkoilemaan minulle kun itse lähestyi minua viesteillä ja pyysin häntä jo aika ilkeästi tällä 10. kerran että jättäisi minut rauhaan. En kuulemma saisi puhua hänelle niin. Miehet on idiootteja.

Ei saatana :D oon sanaton...

Vierailija
44/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu: miksi sinä syöksyt lakanoihin, jos kerran koet sen hyväksikäytöksi? Pidä hyvä ihminen housut jalassa riittävän pitkään. Sillä tyylillä jyvät karsiutuvat akanoista.

Mitä hittoa? Etsin parisuhdetta, ei mun tarvi odottaa mihinkään avioliittoon. Nuo miehet ovat tietäneet, että en hae pelkkää seksiä. He ovat myös väittäneet samaa.

Miehetkin väitti, että sinä et hae pelkkää seksiä?

Vierailija
45/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietysti kurjaa ja väärin, että jotkut miehet valehtelevat haluavansa parisuhteen päästäkseen vällyjen väliin, mutta aloittajankin kannattaisi pitää vähän tiukempaa seulaa sen suhteen ketä sinne sänkyynsä ottaa. Parisuhteessa tietenkin harrastetaan seksiä, mutta ei se ole mitenkään välttämätöntä tapailuvaiheessa. Liika hätäily näissä asioissa aiheuttaa juuri noita hyväksikäytetyksi tulemisen tuntemuksia, kun se uusi tuttavuus ei olekaan sitä mitä väittää olevansa tai kertomillaan aikomuksilla liikenteessä.

Totta kai seksi kuuluu tapailuun, jos niin haluaa. Se ei oikeuta hyväksikäyttämistä.

Mikäli näkee asiat noin (siis haluaa harrastaa seksiä heti tapailun alkaessa), niin valitettavasti on aika vaikea välttyä pettymyksiltä. Jotkut ihmiset ovat ilkeitä, julmia ja itsekkäitä eivätkä välitä toisille aiheuttamastaan mielipahasta. Jotkut heistä ovat myös taitavia peittämään todelliset motiivinsa. Moraalisestihan tuollainen käytös on tuomittavaa, en kiistä sitä, mutta häntäheikkejä löytyy aina.

Minä olen antanut pakit monelle miehelle (ja olen toki pakkeja saanutkin). Tapailimme jonkin aikaa ja sitten ilmoitin että ei tämä toimi. Tuotin siis mielipahaa. Olinko julma, itsekäs ja taitava peittämään todelliset motiivini? Oliko käytökseni moraalisesti tuomittavaa? Jos oli, miten minun olisi pitänyt toimia toisin?

Missä vaiheessa minä liitin nuo luettelemani asiat tavallisiin pakkeihin? Kyse oli siitä, että ihminen huiputtaa valheellisilla motiiveilla toisen seksiin. Jos et ole valehdellut noille miehille tarkoitusperistäsi, niin et tietenkään ole käyttäytynyt moraalisesti tuomittavasti.

Vierailija
46/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä pano on varmin tie miehen koukuttamiseen.

Vierailija
47/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa minä liitin nuo luettelemani asiat tavallisiin pakkeihin? Kyse oli siitä, että ihminen huiputtaa valheellisilla motiiveilla toisen seksiin. Jos et ole valehdellut noille miehille tarkoitusperistäsi, niin et tietenkään ole käyttäytynyt moraalisesti tuomittavasti.

Entä milloin kenelläkään on todisteet siitä, että toinen on huiputtanut? Niinpä, ei koskaan. Tuo tulkinta johtuu pelkästä katkeruudesta ja vihasta. Joskus harvoin voi osua oikeaan, mutta uskon että suurin osa ihmisistä (miehistä tai naisista) ei ole liikkeellä tarkoituksenaan järjestelmällisesti ja suunnitelmallisesti huijata muita.

Vierailija
48/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ongelma on siinä että naiset kelpuuttaa vuoron perään vain samoja panomiehiä jotka on seksin perässä.

Sitten taas esim minä joka haen ainoastaan parisuhdetta saan vain kaveripakkeja. Mites se nyt näin voi mennä kun kaikki naiset aina valittaa että miehet ei halua sitoutua ja mulle ei anneta tilaisuutta sitoutua?

Vierailija
49/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että ongelma on siinä että naiset kelpuuttaa vuoron perään vain samoja panomiehiä jotka on seksin perässä.

Sitten taas esim minä joka haen ainoastaan parisuhdetta saan vain kaveripakkeja. Mites se nyt näin voi mennä kun kaikki naiset aina valittaa että miehet ei halua sitoutua ja mulle ei anneta tilaisuutta sitoutua?

Eikö se ole päivän selvää? Naiset haluavat muiden miesten sitoutumista, eivät sinun. Eivät naiset pelkkää sitoutumista etsi, vaan itseään miellyttävän miehen sitoutumista.

En minäkään ihmettele, miksi miehet ovat kiinnostuneempia treenatuista kaunottarista kuin minusta.

Vierailija
50/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin, että ongelma on siinä, että naiset pitävät seksiä vallan välineenä. Eivät nauti pelkästä seksistä vaan laskelmoivat mitä sen avulla voi saada.

Vierailija
51/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä milloin kenelläkään on todisteet siitä, että toinen on huiputtanut? Niinpä, ei koskaan. Tuo tulkinta johtuu pelkästä katkeruudesta ja vihasta. Joskus harvoin voi osua oikeaan, mutta uskon että suurin osa ihmisistä (miehistä tai naisista) ei ole liikkeellä tarkoituksenaan järjestelmällisesti ja suunnitelmallisesti huijata muita.

Puhuinkin joistain ihmisistä, en kaikista tai edes suuresta osasta. Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että ihmiset tekevät tapailun lopputulokseen petyttyään epäreiluja tulkintoja siitä toisesta osapuolesta ja tämän motiiveista. Silti osa ihmisistä ei myöskään piittaa siitä, että tahallisesti johtavat toisia harhaan. Valehtelua oman edun vuoksi tapahtuu niin deittailussa kuin muussakin elämässä.

Vierailija
52/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

te olette vain valokuvia tietyllä foorumeilla.

Siellä on etunimi, kuva, panon pisteytys, ja kommenteissa jutellaan ketkä kaikki on päässyt painamaan ja mitä piti tehdä että pääsee pöksyihin.

Miettikääs tytöt sitä kun seuraavan kerran joku ukko tuntuu olevan samalla alltopituudella heti ekoilla treffeillä :)

Vierailija
53/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole päivän selvää? Naiset haluavat muiden miesten sitoutumista, eivät sinun. Eivät naiset pelkkää sitoutumista etsi, vaan itseään miellyttävän miehen sitoutumista.

En minäkään ihmettele, miksi miehet ovat kiinnostuneempia treenatuista kaunottarista kuin minusta.

No täällä nyt kuitenkin ihmetellään kun ne jotka hakee panoja ei kelpuuta parisuhdetta.

Sanoisin että joku ihmettelee miksi ei kelpaa kun siitä piti ulinaketju tehdä :)

Vierailija
54/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvä pano on varmin tie miehen koukuttamiseen.

Totta, valitettavasti kovin harva on hyvä pano

Vierailija
55/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään säälittävämpää kuin miehen, joka halua tyydyttää oman värkkinsä lähes keinolla millä hyvänsä. Hyväksikäyttökin on ok, kunhan vain itsellä on kiva olo housuissa.

Vierailija
56/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttäjät kuulostaa vähän ikävältä, nautiskelijat sana sopisi paremmin.

Nautiskelua se on, jos rehellisesti kertoaa haluavansa vain seksiä. Hyväksikäyttöä, jos salailee tarkoitusperänsä ja uskottelee muuta.

Eikös se ole jo itsestäänselvyys että lähes jokainen terve heteromies haluaa seksiä.

Ei kai kukaan halua autoakaan ostaa ilman koeajoa tai paria?

Vierailija
57/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako niiden miesten vedättää. Kyllä sen huomaa onko mies aidosti kiinnostunut. Pitää katsoa tekoja, ei puheita. Jos mies haluaa tapailla vain silloin tällöin, ja seksi kuuluu tapaamisiin aina, niin mies on kiinnostunut vain seksistä vaikka puhuisi mitä tahansa.

Minä tarkkailen miestä ja sen tekoja. Rakastunut mies haluaa jatkuvasti olla tekemisissä, muistaa kaiken mitä on juteltu ja homma etenee luonnollisesti eteenpäin syventyen parisuhteeksi.

Mies joka on kiireinen, viestittelee vain kun panettaa voi unohtaa samantien. Fiksu nainen huomaa eron kyllä.

Vierailija
58/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin Herkuttelija, kuin hyväksikäyttäjä.

Vierailija
59/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta 10 v osaamattoman ja haluttoman miehen kanssa, niin voin sanoa että tinder jossa miehet haluavat vain seksiä kuulostaa paratiisilta. 🤔

Kuka nainen nyt enää aikuista lasta paapottavaksi enää kotiin haluaa? Varsinkaan kun nyky mies ei edes elätä omaa naista. Eli naiset nyt vaan kuoritaan mekin kermat päältä, niin kuin miehet on tehnyt kautta aikojen. Asenne!

Vierailija
60/66 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin vaan kaverin, jonka vieressä vois käydä nukkumassa viikon parin välein. Edes seksi ei olis tärkee, muu läheisyys kyllä. Löytyiskö Tinderistä? Nainen olen.

Soita iskälle ja äitille jos pääsisit heidän väliin nukkumaan.

Call me Daddy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan