Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Slinda minipillerit

guest
30.03.2020 |

Hei! Onko täällä ketään joka olisi aloittanut nämä uudet Slinda pillerit? Itse aloitin pari viikkoa sitten, koska en migreenini takia voinut jatkaa e-pillereillä. Miten teillä on mennyt Slindojen kanssa?

Kommentit (1254)

Vierailija
181/1254 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syöny Slindaa 3kk. Mä oon vuotanu koko ajan. Puolet kuukaudesta niin paljon, että siteet ei pidä. Nyt lopetan koko pillerit, ja mietin muuta.

Vierailija
182/1254 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huimausta. Olen toki anemiaan (raudan vähyys veressä) taipuvainen, varsinkin menkkojen jälkeen, ja muutenkin luonnostaan matala verenpaine. Terkka sanoi minulle aikoinaan, että minun on hyvä syödä rautatabletteja viikko kuukautisten jälkeen. Se on kyllä toiminut. Kaipa niitä rautatabuja voi syödä muulloinkin. Retafer merkkiset vahvimpia. Voi aiheuttaa vatsaoireita. Farmaseutti neuvoo kyllä vatsaystävällisemmän merkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1254 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 v nainen. Nuorempana (20v) kokeilin 3 eri pillerimerkkiä, 30 v rengasta ja minipillereitä. Mitkään eivät sopineet. Nyt epäilevät gynellä endometrioosia + kärsin kovista menkkakivuista ja antoivat Slinda pillerit käteen. Olen todella skeptinen näiden "keinotekoisten" ehkäisyjen suhteen... Olen nyt syönyt 5 pv kyseisiä pillereitä. On hiukan pahoinvointia, väsyttää paljon ja vapisuttaa...välillä tuntuu kuin olisi vaikea hengittää ja pulssi tuntuu (on) korkea. Verenpaine on normaali. Onkohan tämä jotain muuta vai pillereistä johtuvaa...? Inhottava olotila. Ennen pillereitä toteutettiin keskeytetty-yhdyntä menetelmää. 5 v kimpassa ollaan oltu enkä ole koskaan ollut raskaana.

Vierailija
184/1254 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka liuska loppusuoralla, ei mitään merkittäviä sivuvaikutuksia vaikka olin skeptinen (koputan puuta, vielähän ne vaikutukset voi iskeä)

Iho samassa kunnossa kuin ennenkin, ei merkittäviä muutoksia mielialassa, paino on jopa laskenut. Välillä kyllä väsyttää ja varsinkin pissattaa, kai kun poistavat nestettä. 

Vierailija
185/1254 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monella jäänyt kuukautiset nyt kokonaan pois? Mulla on yksi liuska takana, juuri aloitin uuden. Lumepillereiden ainana ei tullu oikein mitään vuotoa, viimeisenä päivänä ehkä sormenpään kokoisia täpliä pyyhkiessä kahdella vessareissulla ja kunnon kuukautiskivut illalla, mutta odotuksesta huolimatta täti ei tullutkaan kylään. Ainakin joku oli tullut raskaaksi Slindaa käyttäessään, millaisin oirein? Terveisin vainoharhainen 😅

Vierailija
186/1254 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko monella jäänyt kuukautiset nyt kokonaan pois? Mulla on yksi liuska takana, juuri aloitin uuden. Lumepillereiden ainana ei tullu oikein mitään vuotoa, viimeisenä päivänä ehkä sormenpään kokoisia täpliä pyyhkiessä kahdella vessareissulla ja kunnon kuukautiskivut illalla, mutta odotuksesta huolimatta täti ei tullutkaan kylään. Ainakin joku oli tullut raskaaksi Slindaa käyttäessään, millaisin oirein? Terveisin vainoharhainen 😅

Mulla taitaa olla sama, välipäivät menossa eikä menkkoja kuulu :D Itsekin alan olemaan vainoharhainen ja mietin pitäiskö tehdä raskaustesti varmuuden vuoksi...

Vierailija
187/1254 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa miten säännöllisesti Slindat on otettu, jos on Slindoista huolimatta tullut raskaaksi. Kuukautisten pois jääntihän ei muuten ole mikään haitta.

Vierailija
188/1254 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhainen täällä taas, uutta liuskaa on jo useampi päivä takana eikä kuukautisia tullut. Jänniä kipuja välillä ohimennen kyllä. Testi oli eilen negatiivinen, edellisestä kerrasta on kyllä vajaa kaksi viikkoa joten en tiedä näkyisikö mitään muutenkaan. Kierto oli sekaisin kun Slindat aloitin, joten ei mitään hajua missä kohtaa mitäkin nyt pitäisi tapahtua ja miten pian pillerit ”pakottaa” kierron tiettyyn rytmiin. Itse nimenomaan valitsin nämä minipillerit siksi että saisi sen selkeän kiertoprofiilin, kun muilla minipillereillä vuodot on jääneet tulematta ja se jotenkin häiritsi sekin :/

Vierailija
189/1254 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloittanut Slinda pillerit toukokuussa. Heinäkuussa yhdet menkat ja aika niukat sellaset. Sen jälkeen menkat jääny välistä. Oli joskus sama homma ku söi minipillereitä ja kerra niillä ei tullu menkkoja puoleen vuoteen. Slinda ei oo auttanu mun hormoniakneen kun naama kukkii edelleen. Turvotusta kertyny jonki verran ja kyllä nämä mielialoihinki vaikuttaa.

Vierailija
190/1254 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä syöty slindaa huhtikuusta saakka. 2 liuskan jälkeen tuli pientä vuotoa, mutta sen jälkeen ei kuukausiin. Nyt viime aikoina jatkuvaa tiputtelua ja migreeni palannut joiden vuoksi vaihdoin pillereitä. Pitää jättää lumepillerit pois tai sitten täytyy lopettaa näiden syöminen.

Vierailija
191/1254 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Slindoja takana 2 liuskaa. Kokeiluna runsaisiin ja kipeisiin kuukautisiin.. Oireita alkuun oli jäätävä päänsärky ja nyt tullut hirveet alamahakivut, rasvottuvat naama ja hiukset, mielialanvaihtelut... Mutta kuukautiskipuja ei ole.

Vuoto ollut nyt kuukauden verran putkeen ku saavista kaatais.. Ei mitään pientä tiputtelua 😂 Loppuukohan tämä koskaan 🙄 nyt nämä välipäivät menossa pillereissä ja mietin alotanko enää edes. Kohta mieluummin kärsin menkkakivut kuin tämän jatkuvan vuodon. Huoh.

Onko tää ihan toivoton juttu näiden kans vai tasoittuuko kun tämä 3kk "totuttelujakso" menny? 😅

Vierailija
192/1254 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vertaisitte Slindoja Cerazetteen, joilla kokemusta kummastakin? Syön Slindoja toista viikkoa ja pohdin, voiko turvottaa, kun olo tuntuu siltä? Vaikka gynen mukaan nämä poistaa nestettä eikä pitäisi olla lainkaan turvottavia...

Kaipaisin siis Slindasta lisää käyttökokemuksia ja nimenomaan vaikutuksia turvotukseen tai tietoa, jos ei ole mitenkään vaikuttanut.

Vierailija
193/1254 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa, että onko nämä Slindat jollain tapaa erilaiset kuin muut minipillerit? Jotain uuden sukupolven pillereitä? Esim. verrattuna Cerazetteen?

Vierailija
194/1254 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus reilun kk käytöstä: Ensimmäisen liuskan aikana ei vuotoa eikä lumepillereiden aikanakaan, mistä kirjoitin tänne, ja tein myös raskaustestin varmuuden vuoksi. se oli nega. Nyt tokan liuskan puolivälissä alkoi menkat ja ei mitään tiputtelua vaan ihan kunnolla. Paino tullut alaspäin ja ihossa ei oikeastaan muutoksia, mulla oli hormonikierukka ennen tätä ja se räjäytti ihon huonoksi, eli edelleen on huono ja finnejä ym. jonkun verran :(

Isoin ongelma on, että oon kadottanut mun orgasmit. Oon aina saanut helposti ja koskaan ei oo ollut mitään isompia ongelmia asian kanssa. Nyt seksi tuntuu aivan erilaiselta, enkä saa orgasmia edes runkkaamalla. Ja se vituttaa!! Ei ole mitään muuta syytä ja tämä on kestäny tasan näiden pillerien käytön ajan. Kiinnostaa onko kellään muulla tällasta?? Löysin muutamia kirjotuksia siitä että joku kokenut samaa pillereiden kanssa. Jos tämä jatkuu niin aivan varmasti heivaan tämänkin ehkäisykeinon.

Vierailija
195/1254 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kyllä lukea, että joku on jo tullut raskaaksi näiden pillereiden syömisestä huolimatta. Tietenkin riski siihen aina on, mutta kuitenkin suhteellisen epätodennäköistä jos muistaa säännöllisesti ajallaan ottaa? Onkohan kuinka paljon tullut unohduksia jos on raskaaksi tullut. Luotatteko näihin sen verran, että uskallatte antaa miehen laueta sisään ilman pelkoa raskaudesta?

Vierailija
196/1254 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks teillä kellään PCOS:ää? Mulla on ollut yhdistelmät käytössä PCOS:nkin takia ja en voi enää käyttää niitä. Lekuri iski Slinda-reseptin käteen ja käski kokeilla. Muutenkin mulla PCOS aiheuttaa kenkkuja oireita, joten nyt suorastaan pelottaa mikä oire näillä räjähtää uusiin sfääreihin, yhdistelmillä menny niin kauan oireita ihan hyvin hoitaen.

Vierailija
197/1254 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vertaisitte Slindoja Cerazetteen, joilla kokemusta kummastakin? Syön Slindoja toista viikkoa ja pohdin, voiko turvottaa, kun olo tuntuu siltä? Vaikka gynen mukaan nämä poistaa nestettä eikä pitäisi olla lainkaan turvottavia...

Kaipaisin siis Slindasta lisää käyttökokemuksia ja nimenomaan vaikutuksia turvotukseen tai tietoa, jos ei ole mitenkään vaikuttanut.

Voi varmasti, ainakin itsellä ollut iso oire ja muitakin sivuoireita (huimaus, pahoinvointi, painokin noussut ja olen ollut apeampi). Koitan vaihtaa takaisin cerazetteihin asap.

Vierailija
198/1254 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varmasti, ainakin itsellä ollut iso oire ja muitakin sivuoireita (huimaus, pahoinvointi, painokin noussut ja olen ollut apeampi). Koitan vaihtaa takaisin cerazetteihin asap.[/quote]

Varmaankin näillä Slindoilla ”lihominen” johtuu siitä, kun se on antiandrogeeninen. Mulla ainakin selluliitti lisääntyi ja rasvaprosentti kasvoi. Sen sijaan Cerazette on androgeeninen ja hieman anabolinen. Ainakin mä Cerazettea syödessä laihduin ja lihakset kehittyi salilla paljon nopeammin. Selluliitti väheni. Olis kiva kuulla, onko kenelläkään muulla vastaavaa kokemusta niistä?

Vierailija
199/1254 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Cerazetteen vaihtaminen toi järkyttävän aknen ja hiukset rasvoittuivat ja lähtivät miestyyppisesti päälaelta. Neljä kk söin ja sitten riitti. Ainoa positiivinen asia oli, että kuukautisia ei tullut ollekaan.

Vierailija
200/1254 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho mennyt kyllä tosi huonoksi näiden slindojen kanssa, nyt pari kk syöny. Onko kellään tasaantunut pidemmällä ajalla? Tai jos ootte lopettanu niin onko ihon kunto lähteny parempaan suuntaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi