Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Slinda minipillerit

guest
30.03.2020 |

Hei! Onko täällä ketään joka olisi aloittanut nämä uudet Slinda pillerit? Itse aloitin pari viikkoa sitten, koska en migreenini takia voinut jatkaa e-pillereillä. Miten teillä on mennyt Slindojen kanssa?

Kommentit (1254)

Vierailija
81/1254 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas letkautus!

Vierailija
82/1254 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ensimmäinen liuska näitä takana. Kamalin oire mikä näistä on tullut on lamauttava väsymys. Voisin nukkua vaikka 10 tuntia ja olo on silti väsynyt. Väsymys tuntuu myös raajoissa painavana tunteena. Jos tämä ei mene kohta ohi, niin joudun lopettamaan pillerit. Oikeastaan muuta oiretta näistä ei olekaan tullut ja muuten olen niihin ollut tyytyväinen. Aloitin pillerit PMS oireisiin ja niihi se onkin auttanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1254 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan laittaa nämä testiin. Jännittänyt sivuoireet esim. Kivut, vuoto yms. Nyt 8 vuotta minipillereitä ehkäisyyn ja endoon. Saa nähdä miten toimivat

Vierailija
84/1254 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eilen aloitin kyseisen slinda valmisteen! Vähän jännittää mahdolliset haittavaikutukset. Edellinen desirett minipilleri aiheutti hirveitä ahdistus oireita jota minulla ei koskaan niin pahana ole ollut. Jouduinkin ne lopettamaan syötyäni niitä vain 3 kuukautta. Toivottavasti slinda olisi sopiva minulle.

Vierailija
85/1254 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on endo ja olen nyt kaksi liuskaa syönyt Slindoja. Kivut ovat pysyneet kokonaan poissa aloitusviikon jälkeen ja vuotojakaan ei ole sen jälkeen ollut, vaikka olen syönyt myös ne ”taukopillerit”. Mieliala oli tosi huono ensimmäisen liuskan ajan, mutta se on huomattavasti tasaantunut. Iho on paljon parempi, hiukset ei rasvoitu niin nopeesti eikä oikeestaan tällä hetkellä siis mitään huonoa sanottavaa näistä. Toivottavasti jatkuu samanlaisena! 🤗

Vierailija
86/1254 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on endo ja olen nyt kaksi liuskaa syönyt Slindoja. Kivut ovat pysyneet kokonaan poissa aloitusviikon jälkeen ja vuotojakaan ei ole sen jälkeen ollut, vaikka olen syönyt myös ne ”taukopillerit”. Mieliala oli tosi huono ensimmäisen liuskan ajan, mutta se on huomattavasti tasaantunut. Iho on paljon parempi, hiukset ei rasvoitu niin nopeesti eikä oikeestaan tällä hetkellä siis mitään huonoa sanottavaa näistä. Toivottavasti jatkuu samanlaisena! 🤗

Oko sinulla esiintynyt väsymystä?

Vierailija
87/1254 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, väsymystä oli alkuun samalla kun oli mielialankin kanssa ongelmia. Mutta nyt väsymys on myöskin selätetty! 🤗

Vierailija
88/1254 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, väsymystä oli alkuun samalla kun oli mielialankin kanssa ongelmia. Mutta nyt väsymys on myöskin selätetty! 🤗

Oliko sulla aiemmin pillereitä vai ihan uutena nää slindat? Kiinnostaa juuri tuon endon kannalta. Itsellä paljon alavatsakipuja , myös turvotusta, cerazeten kanssa ja toivoisin ettei näillä uusilla olisi samoja oireita. Jäiks

Vierailija
89/1254 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siis kokeillu varmaan kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja mikään ei oo koskaan sopinu syystä tai toisesta. Nyt siirryin ehköisykapselista näihin Slindoihin ja näihin olen erittäin tyytyväinen, ei kipuja eikä vuotoja.

Vierailija
90/1254 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt on aloitettu! Farmaseutti ei oikein osannut vastata kysymyksiin juurikin noista "taukotabuista" endoon liittyen. Oletteko lukeneet tuoteselosteesta kommentin greipistä? Sitä tosiaan tulisi välttää sillä se saa aikaan inhiboivan vaikutuksen, jolloin estrogeenitasot kohoavat ja näin ollen haittaoireilua voi olla enemmän. Eli pahoinvointia, rintojen aristusta yms. Hieman harmi, koska rakasta verigreippejä

Vierailija
91/1254 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa eka liuska näitä ja vaihdoin laastarista. Suora vaihdos siis, viiminen laastari pois ja siitä seuraavana päivänä alotin nämä. Kuudes pilleripäivä niin alko menkat. Niitä vähä odottelin kun yleensä laastarin poistosta muutaman päivän sisällä alkaa. Nyt nää on vaan kivuttomat ja aika niukat mikä on toisaalta ihan kiva. Menkkojen kuudes päivä menossa nyt ja toivottavasti olis loppua kohden kun nyt luki noita et joillain teillä kestäny viikkoja ne vuodot.. mut muuten tyytyväinen tähän asti ollut, toivottavasti kun tasattuu niin ei ilmenis mitään suurta! Mulle ei oo mitkään pillerit ennen sopinu, ainoostaan laastari, niin toiveet korkeella kun terkka mainosti näitä niin hyvin :D

Vierailija
92/1254 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

slindakitty, kuulostaapas hyvältä. Mukava, että ovat sopineet. Itselläni vasta muutama tabu otettu ja tähän mennessä olen käyttänyt monta vuotta cerazetteä. Iho ongelmat alkoivat noista ja toivottavasti nämä sopisivat paremmin. Ei ainakaan mitään suurta oireilua ole alkanut näistä muutamasta, katsotaan miten käy pidemmän ajan kanssa. 

Vierailija
93/1254 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla esiintynyt huimausta? Mulla välillä päässä pyörii kun olisin päissäni ja alkanut, tässä ekan liuskan aikana, niin siksi yhdistin sen tähän.

Vierailija
94/1254 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko syöneet lumepillereitä näistä?

Vierailija
95/1254 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo syöny lumepillereitä kolmesta liuskasta ollenkaan. Mulla minipillerit lopettaa menkat kuin seinään ja en niitä haluakkaan. Monella alkaa lumepillerien kohdalla menkat niin olen ihan suosiolla jättänyt ne välistä ja jatkanut seuraavaan liuskaan.

Vierailija
96/1254 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ensimmäinen laatta käynnissä. Menkat tulivat alkuun 7pvä ja sitten 5pvä ei vuotoja.. Nyt ollut 7pvä pientä selkeää tiputteluvuotoa eikä loppua näy.. Jotenkin ärsyttävää.. Toivottavasti tasaantuisi pian.. Ajattelin itsekin jättää ne vihreät väliin kun pian olisi niiden vuoro. En ehkä kestäisi että taas alkaisi joku vuoto jos saisin nyt nämäkin jotenkin loppumaan...

Vierailija
97/1254 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syöny myös ne vihreet pillerit, eikä silti ole vuotoja.

Vierailija
98/1254 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi liuska lumepillereineen mennyt ja ei mitään vuotoja! Olen syönyt täsmällisesti näitä ja mietin, että pitäisikö kuitenkin varmuuden vuoksi hakea raskaustesti 🙈 vai luotanko vain, että tämä kuuluu asiaan.

Vierailija
99/1254 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viikko takana ja so far so good, olo on ok ja iho vaikuttaa hieman rauhoittuneen. Seuraillaan kuinka käy. Endon vuoksi en tule syömään taukotabuja vaan syön jatkuvasti pillereitä, jotka estävän kohdun limakalvon turpoamisen sekä siten vähentävät tulehdusta väärässä paikassa olevan kudoksen osalta. Toivottavasti toimisi hyvin jatkossakin.

Vierailija
100/1254 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin kuukaus sitte, ei mitään pahaa sanottavaa. Ei mitään oireita ja ihon rasvotus poissa! Best

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän