mikael granlundin lapsi syntyi kuolleena
Kommentit (208)
Nyt kukaan ei laita ilkeitä kommentteja! Tsemppiä heille ja kaikille saman kokeneille!
Todella surullinen uutinen. Oikein sydän pomppas kurkkuun kun luin. Pahin pelkoni on menettää lapseni. Voimia tälle perheelle!
Our little angel baby girl was born on Tuesday without a heartbeat. We find hope knowing she’s up there watching for us as our guardian angel, and we believe that everything happens for a reason.🤍
Vierailija kirjoitti:
Eikä. Mistä voi lukea tästä😪
https://www.is.fi/nhl/art-2000006457020.html
Ei ole mitään oikeutta eikä reiluutta elämässä. Kaikenlaiset huumehörhöt ja lastenhakkaajat saavat terveitä vauvoja, ja sitten perheelle joka oikeasti olisi rakastanut lasta ja huolehtinut hänestä, käy noin. Paljon voimia heille molemmille. Elämä ei varmaan koskaan ole samanlaista kuin ennen, mutta pikkuhiljaa suuri suru helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
On hirvittävän ikävää. Mutta ikävää seurattavaa myös kauhea julkisuudentarve. Mikään ei ole enää pyhää vaan heti täytyi tällainen privaatti ja suurimman surun asia jakaa maailmalle. Vieläpä mukaan lukien kuolleen lapsen käden kuva julkaista :( Nyt jos koskaan pitäisi jo näidenkin milleniaalien ymmärtää mitä on yksityinen ja mitä on julkinen.
Eiköhän tuo ole pakko kertoa julkisesti koska raskauskin on kerrottu ja kaikkien Instagram-seuraajien tiedossa. Parempi kertoa kerran kuin joutua vastaamaan satoja kertoja kysymyksiin "mites se sinun odotus sujuu". Julkisuuden henkilö on julkisuuden henkilö. Kuva oli minusta kaunis ja koskettava.
Vierailija kirjoitti:
On hirvittävän ikävää. Mutta ikävää seurattavaa myös kauhea julkisuudentarve. Mikään ei ole enää pyhää vaan heti täytyi tällainen privaatti ja suurimman surun asia jakaa maailmalle. Vieläpä mukaan lukien kuolleen lapsen käden kuva julkaista :( Nyt jos koskaan pitäisi jo näidenkin milleniaalien ymmärtää mitä on yksityinen ja mitä on julkinen.
Miten niin heti? Lapsi syntynyt tiistaina kuolleena ja tänään on sunnuntai.
Lapsi on kuollut ja ap se vaan lähettelee hymiöitä palstalle...!
Puistattavaa julkaista kuolleen lapsen kädestä kiva.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se kaunis blondi jolla on liian suuret kuoret hampaissa ja kuvaa elämäänsä Nycissä youtubeen? Kaksi tytärtä ja suomalainen urheilija mies. Tosi symppiksen olonen!
No ei ole
Kaunis kuva oli. Ovat saaneet pidellä lasta kuitenkin lähellä.
Kauhea juttu. Itse olen surrut lapsettomuutta, mutta nyt olen kiitollinen, ettei minun ole tarvinnut kokea lapsen menetystä. Jaksamista heille.
Vierailija kirjoitti:
Unohtuiko kirjoitustaito, kun oli niin kiire tänne repostelemaan toisten tuskalla?
Unohtuiko lääkkeet?
Itse pohdin, tänään jo ennen tätä uutista Coronan vaikutusta raskauteen. Nyt mietin jälleen. En usko, että heillä välttämättä kyse oli siitä ja emme varmaan koskaan saa tietää mikä oli pienen kuolinsyy. Kuitenkin toivotan tälle perheelle paljon voimia kamalaan tilanteeseen. Elämä on epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni syntyi kuolleena lähes 25v sitten (39+5). Minulla oli suuri puhumisen/julistamisen tarve: minulle on käynyt näin vaikka eihän näin käy kellekään. Jos olisin ollut julkkis, olisin varmaan julkistanut asian. Jos joku toimittaja olisi halunnut haastatella minua (julkkiksena tai taviksena) olisin antanut haastattelun. Ymmärrän häntä.
Kuva on kaunis. Kuolleen vauvan äitinä voin kertoa, että kuten kaikki vanhemmat, sitä on sen surunkin keskellä onnellinen ja ylpeä lapsestaan ja haluaa kertoa muillekin tästä tästä ihanuudestaan. Ihan kuin kaikki muutkin onnen ja rakkauden löytäneet. Toivottavasti myös lapsen menettäneille suodaan tämä oikeus eikä kauhistella kuolleen vauvan kuvia. Vanhemmille se on kuva on arvokas ja rakas.
Oliko laskettuaika koska? Kovin on pieni käsi vauvalla.. Oman tytön menetin raskausviikolla 22 ja yhtä pienoinen ja hentoinen oli hän. <3
Kenenkään en toivoisi kokevan oman lapsen menetystä, se on hirveintä mitä tapahtua voi. Hetki kerrallaan, päivä kerrallaan, suru muuttaa muotoaan, mutta ei ikinä unohdu ja seuraavat mahdolliset raskauden on täynnä suurta huolta.
Tämän keskustelun kommentteja lukiessa tulee sellainen olo, että kyllä jotkut ihmiset on vaan ihan järkyttäviä. Ei minkäänlaista empatiakykyä. Mikähän saa ihmisen tuollaiseksi... Jotkut lääkkeetkö?
Surullista