Mies sanoi, että ole ruma t. Ammattivalittaja
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Hirveä perhe. Onkohan totta? Eihän kenenkään tarvitse elää tuollaisessa liitossa.
Eihän se päivisin tuollaisia puhu. Vain silloin kun minä yksin ne kuulen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Häipyisin kyllä äkkiä tuollaisesta suhteesta.
Valittaja otti 10 vuotta turpiin edelliseltä mieheltään eikä lähtenyt. Ulkonäön haukkuminen tuskin tuntuu miltään siihen verrattuna.
Huhhuh mikä elämä. En käsitä miksi alistuu tuollaiseen. 😮
Laitoin jo että sain 3v turpiini, siinä se. En mä pysty töihin, en ole pystynyt opiskelemaan. Ei ole ollut paljoa vaihtoehtoja. Ap
Kolme vuotta vaan, sehän on pientä, mitäs noista. Sitten mies kuoli ja viikon päästä asuit tämän miehen luona, joka vaan haukkuu, ei lyö.
Eihän hän alkuaikoina haukkunut. Hän oli ihan ihana. Toi ruusuja ja kehui. Niin ne miehet vaan muuttuvat. Ap
Sinä olet muuttunut enemmän.
Miten? Ap
Katso peiliin ja puntariin.
Puntari on aina näyttänyt samoja lukemia. Ap
No eihän ole. Miksi valehtelet?
Painoin mä 118kg kun tavattiin. Joskus olen ollut 30kg laihempi mutta sitten taas lihonut 118kg takaisin. Ap
Ohhoh, nyt ymmärrän miksi et jaksa liikkua mihinkään.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Hirveä perhe. Onkohan totta? Eihän kenenkään tarvitse elää tuollaisessa liitossa.
Ei tämä ole totta, ap satuilee täällä jo toista vuosikymmentä ilmeisesti tylsyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se päivisin tuollaisia puhu. Vain silloin kun minä yksin ne kuulen. Ap
En kuuntelisi päivääkään. Eikä sinunkaan pitäisi. Ei tarvitse kertoa syitä, miksi haluat elää tuollaisessa liitossa. Pakko ei ole, vaan ihan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole totta, ap satuilee täällä jo toista vuosikymmentä ilmeisesti tylsyyttään.
Näin arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on totta. Tottakai hän on kiltti ja ystävällinen muille ihmisille eikä hän päivisin minulle mitään tuollaista sano. Vain öisin kun minä yksin olen kuulemassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Häipyisin kyllä äkkiä tuollaisesta suhteesta.
Valittaja otti 10 vuotta turpiin edelliseltä mieheltään eikä lähtenyt. Ulkonäön haukkuminen tuskin tuntuu miltään siihen verrattuna.
Huhhuh mikä elämä. En käsitä miksi alistuu tuollaiseen. 😮
Laitoin jo että sain 3v turpiini, siinä se. En mä pysty töihin, en ole pystynyt opiskelemaan. Ei ole ollut paljoa vaihtoehtoja. Ap
Kolme vuotta vaan, sehän on pientä, mitäs noista. Sitten mies kuoli ja viikon päästä asuit tämän miehen luona, joka vaan haukkuu, ei lyö.
Eihän hän alkuaikoina haukkunut. Hän oli ihan ihana. Toi ruusuja ja kehui. Niin ne miehet vaan muuttuvat. Ap
Sinä olet muuttunut enemmän.
Miten? Ap
Katso peiliin ja puntariin.
Puntari on aina näyttänyt samoja lukemia. Ap
No eihän ole. Miksi valehtelet?
Painoin mä 118kg kun tavattiin. Joskus olen ollut 30kg laihempi mutta sitten taas lihonut 118kg takaisin. Ap
Ohhoh, nyt ymmärrän miksi et jaksa liikkua mihinkään.
Ohis
Jaksan minä liikkua. En vaan ole ilman tukea uskaltanut liikkua menierin takia. Ap