Naapurin parikymppinen tyttö alkanut tilata melkein joka päivä ruokaa kun ravintolat kiinni
Ilmeisesti aiemmin käynyt sitten ulkona syömässä päivittäin..Tuolle tytölle tekisi hyvä opetella vähän kokkaamaan.
Petri
Kommentit (20)
Sehän hyvä. Ravintolat pysyy pystyssä eikä mene konkurssiin. Tehkää muut samoin.
Niin minulla ei siis ole omaa elämää, joten sen takia mietin näitä asioita.
Petri
Hyvin stalkattu. Tekemisen puutetta?
Niin minäkin teen. Pitää liike-elämän pyörimässä, eikä tarvitse tiskata. Köyhät kyylät polttavat kaurapuuron pohjaan.
Melkein joka päivä on syötävä.
Zinc
Nyt Petri tule pois sieltä ikkunasta ja tilaa ravintolasta lounas.
Onko se sulta pyytänyt rahaa ruokiinsa? Jos ei ole niin miten asia sua koskettaa?
Elämäni ainoa asia on seurata naapurin teinitytön kehittymistä ja tekoja.
Petri
Vierailija kirjoitti:
Nyt Petri tule pois sieltä ikkunasta ja tilaa ravintolasta lounas.
Ei minulla ole rahaa semmoiseen.
Petri
Nämä on aina hauskoja nämä "naapuri sitten sitä ja tätä" 😃 Mistä _helevetistä_ kukaan tietää, mitä naapuri tekee? 😂
Petri perkele! Nyt ne kiikarit v*ttuun ja käsi pois housuista!
Muuten ihan ok provoyritys, mutta Petri-nimen lisäys loppuun paljasti telaketjulepson vihamielisyyden. 0/5
Niin minäkin teen ja olen 45 nainen joka osaan kyllä laittaa ruokaa. En vaan viitsi kun on rahaa tilata valmiin päältäkin ja haluan tukea ravintolayrittäjiä näinä vaikeina aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin stalkattu. Tekemisen puutetta?
Tarkkailen aina sitä herkkupeppua ovensilmästä kun kuulen oven käyvän.
Petri
Petri Petri nyt alat olla asian ytimessä. Enää muutama kuukausi jäljellä. Nauti nyt kun voit
Minäkin tilaisin paikallisilta ravintoloilta ruokaa, mutta olen laihdutuskuurilla :/
Naapurin tytöllä taitaa olla aika paljon arvokkaampiakin taitoja, jos joku maksaa niistä niin paljon että on jo parikymppisenä varaa syödä joka päivä ulkona.
Miksi pitäisi opetella itse kokkaamaan kun kokit ovat kouluttautuneet juuri sitä varten?
Voisit Petri tilata sille keittokirjan yllätyksenä? Ja seurata sitten miten tilanne kehittyy.
Pakko nostaa hattua. Ravintoloita pitää tukea näinä vaikeina aikoina