Mies sanoi, että ole ruma t. Ammattivalittaja
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja helpommallahan mä pääsisin. Ei lapsen etäkoulua yms. Ap
Ehkä se tekee sinulle hyvää ?
Zinc
Sehän olisi sitten miehen ongelma. Ap
Sitten olisi, mutta nyt se tekee sinulle hyvää.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan että mies lähtee. Ap
Olet sanonut, että talo on miehen. Ja ollut muuttamassa pois noin kymmenen vuotta.
Minne mä muutan? Ei mulla nyt ole varaa mihinkään muuttoon. Ap
Et sinä mihinkään muuta. Eikä sinulla ole varaa maksaa miestä ulos. Tyydy vaan olemaan rumana kynnysmattona niin kauan kun on mahdollista.
Mieshän minut ulos joutuisi maksamaan. Se voi lähteä kyllä toiseen taloon asumaan. Ap
Sinä jäät asumaan ja mies vielä maksaa? Ei se niin mene.
Vaikka kuinka et haluaisi, niin puolet se joutuu mulle maksamaan, kun ei ole avioehtoa. Ap
Ei minun haluni mihinkään vaikuta.
Etkö ymmärrä, että jos jäät siihen taloon asumaan, niin sinä maksat miehelle puolet talon arvosta. Ei toisinpäin.
Juuri näin! Ap menkööt töihin, hoitakoon lapsen ja maksakoot miehelle.
Zinc
Roti pitää olla!
Ammattivalittaja kirjoitti:
Ja vastemielisen näköinen. Mitäs nyt?
Oletko koskaan kokeillut kaunistautua jotenkin? Käydä vaikka kampaajalla, meikata tai laittaa vaikka kynsilakkaa. Miten miehesi suhtautuu siihen?
Palaa tähän aiheeseen seuraavan kerran, kun olet muuttanut toisaalle ja asunut siellä vähintään 3 kk. Sitä ennen älä palaa enää tähän aiheeseen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sanonut, että talo on miehen. Ja ollut muuttamassa pois noin kymmenen vuotta.
Et sinä mihinkään muuta. Eikä sinulla ole varaa maksaa miestä ulos. Tyydy vaan olemaan rumana kynnysmattona niin kauan kun on mahdollista.
Mieshän minut ulos joutuisi maksamaan. Se voi lähteä kyllä toiseen taloon asumaan. Ap
Sinä jäät asumaan ja mies vielä maksaa? Ei se niin mene.
Vaikka kuinka et haluaisi, niin puolet se joutuu mulle maksamaan, kun ei ole avioehtoa. Ap
Ei minun haluni mihinkään vaikuta.
Etkö ymmärrä, että jos jäät siihen taloon asumaan, niin sinä maksat miehelle puolet talon arvosta. Ei toisinpäin.Ymmärrän. Kyllä mä sitten lähden, kun on sopiva aika. Ap
Hyvä vitsi, tätä olet sanonut jo vuosikausia. Lähdet sitten, kun mies heittää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen rahat kyllä kelpaa.
"Ole ruma" on kehoitus tai käsky. Eli jos olet ruma, niin jatka samaan malliin. Jos ole kaunis niin yritä rumentua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kokeillut kaunistautua jotenkin? Käydä vaikka kampaajalla, meikata tai laittaa vaikka kynsilakkaa. Miten miehesi suhtautuu siihen?
Tottakai olen. Käyn usein kampaajalla, olen käynyt kosmetologillakin. Ei hän siihen mitään sano. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuntuu miehellekin kelpaavan mun kodinhoito, ruuanlaitto yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen. Käyn usein kampaajalla, olen käynyt kosmetologillakin. Ei hän siihen mitään sano. Ap
Miehesi on häijy ja ilkeä!
Se alistaa sua eikä rakasta, jos oikeasti rakastaa toista pitää toista maailman kauneimpana ja ihanana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on elänyt koko elämänsä miesten rahoilla. Ei ole koskaan ollut työssä. Eikä koskaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on häijy ja ilkeä!
Eihän nuo jutut mun jalkavammaani, suonikohjuja yms poista. Mutta olen niin paljon vammastani kuullut elämässäni, että jatkan taas elämääni. Jo nuorena äitini sitä nauroi, koulussa sanottiin lonkkavikaisesi yms. Mulla on tänään lapsen koulujuttuja ja kaikenlaista joten olen välittämättä omista jutuistani. Ap
Sehän oli käsky???? Joten mikä on ongelma.
Ja voisit jo lopettaa tuon typerien viestiesi allekirjoittamisen itse keksimälläsi nimellä. Myötähäpeä iskee. Minutkin tunnistetaan ihan ilman mitään noloja allekirjoituksia. Se kertoo jostain.
Kamalaa. Häipyisin kyllä äkkiä tuollaisesta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo jutut mun jalkavammaani, suonikohjuja yms poista. Mutta olen niin paljon vammastani kuullut elämässäni, että jatkan taas elämääni. Jo nuorena äitini sitä nauroi, koulussa sanottiin lonkkavikaisesi yms. Mulla on tänään lapsen koulujuttuja ja kaikenlaista joten olen välittämättä omista jutuistani. Ap
Edelleen; häijy ja ilkeä mies sinulla. Eihän kukaan välittävä ihminen tuollaista sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on elänyt koko elämänsä miesten rahoilla. Ei ole koskaan ollut työssä. Eikä koskaan mene.
Missä on työpaikka joka mut huolisi? Heti lähtisen jos sellainen jossain olisi. Ap
Miten sinusta on ruma tullut?
Eilen kirjoitit että olit nuorena nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on työpaikka joka mut huolisi? Heti lähtisen jos sellainen jossain olisi. Ap
Mitä töitä pitäisi olla.
Ymmärrän. Kyllä mä sitten lähden, kun on sopiva aika. Ap