Lue keskustelun säännöt.
Voisko joku IHANA ihminen tehdä mulle palveluksen?? Onko sinulla Multitabs speacial 2+-vitskupurkki siellä jossain?
29.06.2006 |
Siis niitä raskaana oleville sopivia vitamiineja? Kävisit kiltti haistamassa sitä purkkia, haiseeko sinullakin se pahalle, sellaiselle hiivalle?
Kun mä olen syönyt jo puoli purkkia ja nyt vasta haistoin sitä ja mietin, että onko ne pilalla kun haisee sellaiselle, vai haiseeko kaikilla?
KIITOS JOS VIITSIT!!! :))
Kommentit (2)
Se on b-vitamiini mikä haisee ököltä, ja maistuu kanssa ...ihania röyhtäsyjä tulee ku noita syö
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noissa on jokin outo haju, kai se kuuluu niihin.