Märtha Louisen Durek-rakas on ollut Egyptin Faarao
Entisessä elämässään omien sanojensa mukaan. Mitä psykedeelejä nämä oikein vetävät?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin entisessä elämässäni puliukko joka tukehtui makkaraan Helsingin kauppatorilla. Sitä edellisessä elämässäni olin puliukko joka tukehtui patonkiin Pariisilaisessa porttikongissa.
Tämä on hyvin uskottavaa ja vieläpä todennäköistä.
Jep. Ja nykyisessä elämässäni olen puliukko ja itseänikin ihan jännittää mihin minä tällä kertaa tukehdun ja missä.
Varmaankin Sillanpään lerssiin jossain käräjäoikeuden weeceessä.
Jeah. What the way to go ! Ha ha ha!
What A way to go....
What The pilkun-nus-sija to come !
Onko oikeinkirjoittaminen nykyään pilkunnussintaa? Kummallinen asenne sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja v i t u t on ollut.
Miksi kaikki muistavat aina entisiä elämiä jonain faaraoina ja roomalaisina aatelisina? Miten olisi paskankerääjä Kiinassa tai Intiassa? Meinaan todennäköisyys olisi sen puolella.
Mä olen ollut aivan varmaan taideparsija tsaarinhovissa, joka kerta kun joudun ottamaan neulan käteen ommellen irronneen napin, ajattelen miten olen istunut kurjassa risassa mekossa, kylmällä kivipenkillä, kädet kohmeessa ja rystyset rikki, yrittäen kirjoa jotain upeaa mekon rintamusta kultalangalla ja aidoilla jalokivillä saaden päivässä, 20h, aikaan kolme pistoa, 4h torjun sitten siinä kivipenkillä ja sama taas herättyäni.
Niin paljon siis vihaan ompelua.
Jos päätät kokeilla ottaa selvää tuosta hypnoosin avulla niin tule sitten kertomaan että kävikö tsaari välillä kiksauttamassa sinua.
Onpa turhauttavaa kun täällä ei voi enää mistään keskustella, onko jodel ja ylis taas kaatunut vai miksi kaikki ketjut pilataan tänään?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu kun Arska B tappoi itsensä tuon hullun takia?
Voitko vähän avata tätä, kuka tappoi kenet ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Onpa turhauttavaa kun täällä ei voi enää mistään keskustella, onko jodel ja ylis taas kaatunut vai miksi kaikki ketjut pilataan tänään?
Minusta vaikuttaa pikemminkin että joku uskovaisten keskustelupalsta on kaatunut kun täällä tungetaan jeesushöpinöitä joka ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja v i t u t on ollut.
Miksi kaikki muistavat aina entisiä elämiä jonain faaraoina ja roomalaisina aatelisina? Miten olisi paskankerääjä Kiinassa tai Intiassa? Meinaan todennäköisyys olisi sen puolella.
Muistan OIKEASTI entisiä elämiäni muutaman, harrastan siis muutenkin esoteerisia tieteitä. Olen ollut mm. rikollinen, sotilas, köyhä piika jne.
Nuo ”olin Kleoptra” yleensä keksivät asin itse, eivätkä regessiohypnoosissa oikeasti tutki asiaa.Mielenkiintoista kerro lisää.
Mä en muista, mutta olen hyvin varma että olen sodassa tappanut usean ihmisen ja nyt sitten nielen karmani.
Osan olen muistanut jo lapsesta lähtien, siis muistan ihan kotini, kaupunkini, isäni ja äitini. Olen käynytkin kotikaupungissa (euroopassa). Tuo on siis se viimeisin ennen nykyistä, siksi tarkat muistot.
Osa sitten ollut sellaisia välähdyksiä (näen itseni esim alaspäin katsoessa roomalaisen sotilaan asussa, sandaalit jalassa, ja ehkä todentuntuisimmat ja dokumentoitavimmat regeressiossa jossa muistikyky parhaimmillaan.Ei tässä ole mitään ihmeellistä eikä eksoottista. Sen verran olen huomannut että tekemäni väärät asiat korjaan nykyisissä (tai tulevissa) kerroissa. En nyt tarkemmin kerro mutta esimerkin avulla siis vaikka jos olisin ollut julma eläonrääkkääjä, seuraavalla kerralla olen työssä jossa suojelen eläimiä.
T.äskeinen jota lainasitHypnoosi- ja regressiomenetelmät altistavat demonien vaikutuksille. Kyseessä voi olla ettänolet altistunut vainaja- tai tietäjädemonin vaikutuksille, niistä on Vanhassa Testamentissa varoitettu.
Jumala ei koskaan anna lupaa tyhjentää mieltä, laittaa sitä pois päältä. Hän on antanut meille harkinnan ja aivot, joita pitää käyttää.
Pyydä Jeesusta sydämeesi. Takaan, että et tule sen jälkeen näkemään sen jälkeen takaumia muka-entisestä elämästä. Koska sitä ei ole ollut.
Kuoleman jälkeen on vain Taivas ja helvetti. Sielunvihollinen tekee kaikkensa -kirjaimellisesti kaikkensa- häivyttääksee ihmisiltä sen seikan.
Miksi meillä sitten oli tuo aisti jos sitä ei saisi käyttää, eikö se kumoa tämän edellä kirjoittamasi että:
jumala ei koskaan anna lupaa tyhjentää mieltä, laittaa sitä pois päältä. Hän on antanut meille harkinnan ja aivot, joita pitää käyttää.
------
Tiedätkö mikä altistaa demoneille, juopuminen ja se että kuuntelee sitä kälätystä, sen tyhjentäminen auttaa taas näkemään asiat kuten ne on. Jotkuthan uskovat että osa siitä kälätyksestä on juuri "demonien" sinne laittamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja v i t u t on ollut.
Mä olen ollut aivan varmaan taideparsija tsaarinhovissa, joka kerta kun joudun ottamaan neulan käteen ommellen irronneen napin, ajattelen miten olen istunut kurjassa risassa mekossa, kylmällä kivipenkillä, kädet kohmeessa ja rystyset rikki, yrittäen kirjoa jotain upeaa mekon rintamusta kultalangalla ja aidoilla jalokivillä saaden päivässä, 20h, aikaan kolme pistoa, 4h torjun sitten siinä kivipenkillä ja sama taas herättyäni.
Onko jotain faktoja heittää väitteeseen, että tsaarinhovin taideparsija olisi itse ollut resuisessa mekossa ja istunut kylmällä kivipenkillä?
Muistan tuon tyypin, oli jo silloin melkoinen kylähullu.