Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Märtha Louisen Durek-rakas on ollut Egyptin Faarao

Vierailija
28.03.2020 |

Entisessä elämässään omien sanojensa mukaan. Mitä psykedeelejä nämä oikein vetävät?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki on ollut faaraoita tai kuningattaria? Miksei pelto-orjia, häränajajia, pyykkimuijia, puuseppiä tai vastaavia, joita on on ollut miljardeja?

Ihmisiä ei ollut edes miljardiakaan tuolloin.

Ihmisiä on ollut olemassa ainakin 100 000 vuotta. Kyllä siitä tulee miljardeja vainajia.

Vierailija
22/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja v i t u t on ollut.

Miksi kaikki muistavat aina entisiä elämiä jonain faaraoina ja roomalaisina aatelisina? Miten olisi paskankerääjä Kiinassa tai Intiassa? Meinaan todennäköisyys olisi sen puolella.

Tarkoittaako se sitten sitä, että jos ollut ennen faaro ja nyt vaan tavan tallaaja, niin on tehnyt pahoja tekoja entisessä elämässään ja alentunut tässä elämässä?

Ja ajatelkaa mikä nousu jos se paskankerääjä on päässyt tässä elämässä tavan tallaajaksi. Tehnyt siis jotain hyviä tekoja entisessä elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin entisessä elämässäni puliukko joka tukehtui makkaraan Helsingin kauppatorilla. Sitä edellisessä elämässäni olin puliukko joka  tukehtui patonkiin Pariisilaisessa porttikongissa.

Tämä on hyvin uskottavaa ja vieläpä todennäköistä.

Vierailija
24/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies kokee alemmusskompleksia Märthan kanssa, siksi kehittänyt teoria että ”olen minäkin joskus ollut faarao”.

Samoin uskon että Se kun ukko kertoo julkisesti heidän seksielämästään johtuu siitä että äijää ärsyttää Märthan kuninkaallisuus ja yrittää väkisin vetää häntä omalle tasolleen.

mies on todella paha virhearviointi mutta ei ole eka kerta kun joku joka eiole saanut kunnon kyytiä koukuttautuu seksiin.

Vierailija
25/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja v i t u t on ollut.

Miksi kaikki muistavat aina entisiä elämiä jonain faaraoina ja roomalaisina aatelisina? Miten olisi paskankerääjä Kiinassa tai Intiassa? Meinaan todennäköisyys olisi sen puolella.

Ha ha ! Juuri näin !

Vierailija
26/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin entisessä elämässäni puliukko joka tukehtui makkaraan Helsingin kauppatorilla. Sitä edellisessä elämässäni olin puliukko joka  tukehtui patonkiin Pariisilaisessa porttikongissa.

Jep. Ja nykyisessä elämässäni olen puliukko ja itseänikin ihan jännittää mihin minä tällä kertaa tukehdun ja missä.

Vierailija
27/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märtha Louisella lähti kyllä sen eronsa jälkeen jutut pahasti laukalle. Instassa lirkuttelee tuolle shamaanirakkaalleen kyllä niin nolosti että ei uskoisi että kyseessä on lähes 50v nainen eikä mikään teinityttö.

Vierailija
28/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini on muumio ja ihan nykyisessä elämässään.

Vierailija
29/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies kokee alemmusskompleksia Märthan kanssa, siksi kehittänyt teoria että ”olen minäkin joskus ollut faarao”.

Samoin uskon että Se kun ukko kertoo julkisesti heidän seksielämästään johtuu siitä että äijää ärsyttää Märthan kuninkaallisuus ja yrittää väkisin vetää häntä omalle tasolleen.

mies on todella paha virhearviointi mutta ei ole eka kerta kun joku joka eiole saanut kunnon kyytiä koukuttautuu seksiin.

Upean Ari Behnin jälkeen sahamaani-hot-ten-totti. Eiku siis faarao.

Okei.

Vierailija
30/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja v i t u t on ollut.

Muistan OIKEASTI entisiä elämiäni muutaman, harrastan siis muutenkin esoteerisia tieteitä. Olen ollut mm. rikollinen, sotilas, köyhä piika jne.

Nuo ”olin Kleoptra” yleensä keksivät asin itse, eivätkä regessiohypnoosissa oikeasti tutki asiaa.

Vierailija
31/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monesti psykoosissa tulee noita, että kokee vahvasti olevansa jonkun menneisyyden hahmon reinkarnaatio. Nimimerkillä omakohtaista kokemusta on

Selitähän sitten miksi on lapsia jotka muistavat hyvinkin tarkkaan entisen elämänsä ihmisen asioita joita ei ole voinut kukaan tietää?

Vierailija
32/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa parisuhteessa on vakka kantensa löytänyt. Toisaalta jos olisi ilmainen verorahoitteinen luksuselatus, niin miksipä ei vetäisi ranttaliksi niin yliampuvasti kuin vain kehtaa. 

Vierailija
33/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun naapurini on muumio ja ihan nykyisessä elämässään.

Koska oli faarao entisessä.

Vierailija
34/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona sekoitti suunnitelmansa pahasti ja päänkin näköjään! Onpa harvinaisen lapsellinen mies Märtha- Louisella, jos hän ei vieläkään huomaa miehessä mitään outoa, niin toivotanpa sitten vain helvetisti onnea!

Vierailija
35/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja v i t u t on ollut.

Ha ha ! Juuri näin !

Oletko huomannut että kansoitus pallolla on myös kasvanut. Se johtuu siitä että yksi sielu on jakautunut useampaan ruumiiseen.

Vierailija
36/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monesti psykoosissa tulee noita, että kokee vahvasti olevansa jonkun menneisyyden hahmon reinkarnaatio. Nimimerkillä omakohtaista kokemusta on

Selitähän sitten miksi on lapsia jotka muistavat hyvinkin tarkkaan entisen elämänsä ihmisen asioita joita ei ole voinut kukaan tietää?

Nonii, todisteita peliin. Kyseessä on mitä todennäköisimmin jonkun aikuisen tuottama vedätys.

Vierailija
37/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja v i t u t on ollut.

Tai jossain maakunnassa perä-Kazakstanissa, sellaisessa josta tavallinen ei ole kuullutkaan. Ja jollain epäseksikkäällä aikakaudella kuten 2300 eKr, 250 jKr. Ei, aina ollaan joko hovineitoja Aurinkokuninkaan aikaan tai faaraon kavereita Egyptissä. Vähän enemmän yritystä hörhöt. 

Vierailija
38/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelee - minä olin, eikä sitä siellä kuunaan nähty ):

Se on sun kaksoisliekki 😘

Vierailija
39/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja nykyisessä elämässäni olen puliukko ja itseänikin ihan jännittää mihin minä tällä kertaa tukehdun ja missä.

Melkoista pudotusta Pariisista Helsinkiin.

Pidä nyt varasi ja yritä nostaa tasoa.

Vierailija
40/88 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Henget ilmoitti minulle, että synnyn seuraavassa elämässäni Yhdysvaltoihin. Minusta tulee seuraavassa elämässäni USA:n presidentti. Näin on ilmoitettu."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan