Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan mielenkiinnosta, onko täällä sellaisissa töissä olevia, jotka eivät voi tehdä etätöitä, eivät ole kriittiseksi mielletyillä aloilla, mutta työ on myös pandemian aikaan tehtävä?

Vierailija
28.03.2020 |

Itse en ole, mutta yksi perheenjäsen on pitämässä huolta siitä, että hoitajilla ja lääkäreillä on laitteet kunnossa kun he tekevät töitään ja töitä on nyt kuulemma todella paljon. Sellaista näkymätöntä taustatyötä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sähköasentaja. Ei kyllä mene vanhuksille jos eivät erikseen vaadi/ ei ole kiireinen työtehtävä.

Minusta päiväkodin työntekijä on kriittisellä alalla.

Vierailija
22/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala, ei mitään tekemistä koronan kanssa, ei sen suhteen kriittinen ala. Kaksi perheenjäsen on raksalla, ei niitä voi tehdä etänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski. En kuljeta ruokaa tai mitään muutakaan kauppoihin, vaan erilaisia teollisuuden raaka-aineita tehtaille, valmiita tuotteita satamiin jne.

Vierailija
24/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hitsaaja ja hän tekee työnantajansa kanssa alihankintana voimalaitoksille huoltotöitä. Menee töihin maanantainakin, ei ole ollut puhetta lomautuksista. No etänä ei voi tehdä tietenkään, mutta en tiedä kuinka pakollista tuo on. Mua ei nykyään hirveästi kiinnosta kun ollaan oltu vähän huonoissa väleissä jo pitkään. Itse olen lomautettuna ravintola-alan töistä. 

Vierailija
25/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tuhansia ammatteja joita ei voi etänä tehdä, valtaosa fyysistä työtä.

Vierailija
26/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raksalla. :/

Vierailija
27/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt jatkuu ihan kuin ennenkin. Pienet tappiot ei tätä firmaa heilauta.

Vierailija
28/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdenjakaja. Ei tarvitse juurikaan nähdä muita ihmisiä mutta kyllä arveluttaa kaikki ovenkahvat ja rappukäytävien kaiteet johon joutuu koskemaan.

Vierailija
29/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä talousosastolla ja mietin rahoitusta

No konttorilla on toinenkin ja Tj

Jos firma pelastuisi osalla olisi duunii kun tää on ohi. Kaikilla ei

Vierailija
30/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelutalossa olen siivoustyössä, melkoisen kriittistä kun pitää jatkuvasti pitää huoli ettei taudit leviä. 

eipä tehdä tuota etänä..

Vierailija
31/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkilöstöravintolassa töissä, työt jatkuu maanantaina. Ei ole pakollista työtä, eikä etänä voi tehdä. Mielummin olisin lomautettuna, mutta työnantajalla on oikeus määritellä mitä tehdään ja työnantajaan haluaa toki että bisnes pyörii..

Vierailija
32/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas maanantaina siivoamaan päökaupunkiseudun rappukäytäviä. Ja yksityisyydensuojan vuoksi ei mitään tietoa, kuinka monta taudinkantajaa on rapussa kävellyt/tullut vastaan. Heitähän kehotetaan välttämään hissiä. Kohta varmaan tulee pakollinen lomailu kun sairastun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi