Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan mielenkiinnosta, onko täällä sellaisissa töissä olevia, jotka eivät voi tehdä etätöitä, eivät ole kriittiseksi mielletyillä aloilla, mutta työ on myös pandemian aikaan tehtävä?

Vierailija
28.03.2020 |

Itse en ole, mutta yksi perheenjäsen on pitämässä huolta siitä, että hoitajilla ja lääkäreillä on laitteet kunnossa kun he tekevät töitään ja töitä on nyt kuulemma todella paljon. Sellaista näkymätöntä taustatyötä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Maanantaina taas töihin enkä valita.

Vierailija
2/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandemia voi kestää vuosia ja voi tulla toinen ja kolmaskin aalto.

Mr. Trump on aivan oikeassa! Kaikki vaan takaisin töihin ja heti. 

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuokin kriittistä työtä, sairaalan it-helpdesk tai muut ammattimiehet.

Vierailija
4/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mutta läheinen on raksalla.

Vierailija
5/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusala. Onneksi itselläni tuli mahdollisuus vaihtaa pienempään&siistimpään työmaahan kuukauden alussa, mutta tämäkin huvi on loppusuoralla. Saa nähdä mitä sitten käy...

Vierailija
6/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, eläinten perushuollosta kun huolehtii, vaikka se ei liity elintarviketuotantoon mitenkään, on työt tehtävä joka päivä.

Vierailija
7/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa on meitä lauma edelleen töissä. Kaupunki ei lomauta, kun töitä vielä on. Onhan niitä, mutta kyllä minua alkaa vähän pelottaa.

Vierailija
8/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastotyö, kuljetus

Vierailija
9/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatilan hommia ei voi tehdä etänä.

Vierailija
10/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ymmärtänyt kriittiset työt väärin. Perheenjäsenesi ON kriittinen työntekijä, kuten oikeastaan kaikki muutkin, jotka ovat sairaaloissa nyt töissä, olivat hoitohenkilökuntaa tai ei.

Vierailija
11/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksa jatkuu normaalisti. Tosin jätkät on vihdoin alkaneet kiinnittää huomiota käsien pesuun ja osaavat yskiäkin ilman, että pärskivät muiden päälle. Kiitos korona.

Vierailija
12/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä aikuissosiaalityössä. Pitää yhä tavata asiakkaita ja tehdä kotikäyntejä.

13/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskakuskina ei paljon coronat vaivaa.

Vierailija
14/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa hoitaja..

Vierailija
15/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni neuvoo työkseen yrittäjiä että mistä kaikkialta voi saada taloudellista tukea.

Vierailija
16/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erään leipomon myymälässä töissä. Ihmiset edelleen haluavat pullaa, munkkeja, leivoksia jne vaikka kahvio ollaankin suljettu. Aika moni asiakkaista on eläkeläisiä ja motkottaa siitä kun eivät pääse nut istuskelemaan kahville kuten yleensä. Maksavat myös melkein kaikki käteisellä.

Vierailija
17/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erään leipomon myymälässä töissä. Ihmiset edelleen haluavat pullaa, munkkeja, leivoksia jne vaikka kahvio ollaankin suljettu. Aika moni asiakkaista on eläkeläisiä ja motkottaa siitä kun eivät pääse nut istuskelemaan kahville kuten yleensä. Maksavat myös melkein kaikki käteisellä.

Ainiin ja mies on myös edelleen töissä. Katsastusasemalla. Kuulemma viime päivät olleet tosi ruuhkaisia, ihmisiä taitaa pelottaa että katsastuskin menee kiinni.

Vierailija
18/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa. Jonkunhan ne nettiostokset on pakettiautomaatteihin tuotava. Ja tässä tilanteessa volyymit vaan kasvaa.

Vierailija
19/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei siinä, teidän pitää ryhtyä rahan pesuun.. ja mitä tulee noihin eläkeläisiin, ei ne kauaa motkota.

Vierailija
20/32 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni neuvoo työkseen yrittäjiä että mistä kaikkialta voi saada taloudellista tukea.

Miksi neuvontaa ei voi tehdä etänä ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän