Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat tänään varmistetun Covid-19 tuloksen, montako ihmistä laitetaan karenteeriin?

Vierailija
28.03.2020 |

Kuvitellaan että olet oireillut vaan tänään ja samantien testattu ja tulos + . Montako kontaksi viimeiset 3 vuorokautta? 15 samassa tilassa. Voit myös kertoa missä liikkuneiden pitäisi olla varuillaan/missä pitää desinfioda.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupan kassa, miesystävä ja yksi naapuri.

Kävin toissailtana lähikaupassa, jossa en nähnyt minun lisäkseni muita asiakkaita, mutta saattoi olla että viivyin sen vartin verran. Naapurini kanssa jäin suustani kiinni eilen pihalla. Seisottiin kyllä parin metrin päässä toisistamme, mutta jauhettiin pskaa ilmeisesti (miesystäväni mukaan) lähes puoli tuntia.

Vierailija
22/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapsi, ei muita. Periaatteessa joku vastaantulija lenkkipolulla tai hissiin jälkeeni mennyt naapuri ois myös voinut saada tartunnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lastani ja isoisä, jolle kävin kaupassa. Lasten kautta varmaan heidän äitinsä myös. Siis neljä.

Vierailija
24/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 asun yksin enkä näe ketään

Vierailija
25/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies, tytär ja hänen 2 pientä lastaan sekä mieheni veli....mutta jos noista tytär ja mieheni veli saivat tartunnat niin satoja pitäisi laittaa koska tytär kaupassa ja mieheni veli myös perheensä kanssa. ONNEKSI olemme kaikki terveitä ainakin vielä, kiitos kiitos...

Vierailija
26/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, asuinkummpanini.

Koska asuinkumppanini kuuluu riskiryhmään olemme olleet vapaaehtoisessa kotikaranteenissa 12.3.2020. alkaen. Reilu kaksi viikkoa ollut sataprosenttisesti etätöissä, arvostus omaa työnantajaa kohtaan on kasvanut viime viikkoina.

Vierailija
27/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altistuneita olisivat koulumme 1.-3. luokkien oppilaat, jotka ovat lähiopetuksessa, koululla olleet opettajat ja ohjaajat sekä mieheni ja lapseni.

Vierailija
28/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Näistä yksi on vapaaehtoistöistä, sellaisesta työstä, mitä ei vain voi jättää tekemättä. Loput töistä ja omasta perheestä. 

Vierailija
29/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan työkseni vanhuksia, jos joku meistä työntekijöistä saisi koronan, niin kukahan asukkaat sitten hoitaa.. sitä tuskin miettivät ne työkaverini jotka edelleen tapaavat rennoin mielin siskojaan ym. Koska mehän ollaan terveitä.

Itselläni ei ole työn ulkopuolella sos. kontakteja, paitsi pakolliset kauppakäynnit.

Vierailija
30/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksa laskea. Työkaverit, asiakkaat, perheenjäsenet, lisäksi kävin Prismassa, apteekissa ja Mustissa ja Mirrissä. Ai niin tankkasin myös auton.

Vierailija
31/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma perhe 5 ihmistä, 2 miessäätöä, 2 baarissakin ehti parin päivän aikana käydä, eli melkoisen paljon.

Vierailija
32/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja työkaverit, mun osastolla  25 hekilöä. Kaupassa  olen käynyt myös.

Vierailija
33/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi monta. Perhe 3 ihmistä. Toissapäivänä työpiste noin 25 työkaveria, 3 potilasta vastaanotolla. Eilisen työpiste noin 25 työkaveria (eri tyypit täysin kuin toissapäivänä), mutta nolla potilasta (kaikki hoidettu etänä). On niin pienet tilat meidän sairaalassa ja avotoimistot.

Vierailija
34/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolla

Vierailija
35/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työntekijä konttorilla ja kaupan kassa ja yksi urputtaja kassajonossa joka avautui ja Mä puhuin myös hänelle. Taatusti sylki lensi molemmin puolin

Vierailija
36/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kpl tai sitten kerrostalon naapurit.

Vierailija
37/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme minä mukaanlukien. Ilmoittaisin myös paikkoihin joissa olen liikkunut tällä viikolla.

Mulla on oikeastikin koronaoireita, mutta koska eivät testaa niin en ilmoittele minnekään. Jään kuitenkin kotiin.

Vierailija
38/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vain yksi, mieheni. Minäkin seisoin kyllä pitkään kaupan kassajonossa, kun edellä maksavalla ei kortinlukija toiminut, ja toisen myyjän piti tulla hätiin. Jos tämä lasketaan mukaan, niin sitten lisäksi vielä 3 ihmistä. Tosin en katsonut kellosta aikaa, ylittyikö 15 minuuttia. Kukaan ei kyllä tuossa tilanteessa yskinyt.

Vierailija
39/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kassa , joten noin 20000 ihmistä .

Notkuuko monikin asiakas siinä yli 15min?

Eikö tuo 15 minuuttia tarkoita 15 minuuttia SITTEN joku potilas ollut siinä tilassa.

Eli jos kävisit kahvilla, niin kahvila olisi saastunut vielä seuraavat 15 minuuttia.

En tosin usko tuollaisiin. Olishan ne tuolit, pöydät jne. saastuneita vielä tunteja sen käynnin jälkeen.

Zinc

Ei tarkoita. Pitää altistua 15min eli olla alle kahden metrin päässä se vartti sairastuneesta. Tai sitten saat sen jostain pinnalta, johon sairastunut on vaikka aivastanut. Mutta silloin ensin lääpit sitä pintaa ja samantien työnnät sormesi vaikka nenääsi. Mä oon nyt kolme viikkoa ollut samassa asunnossa kotikaranteenissa kahden koronapositiivisen kanssa, enkä saanut ko. tautia. Eikä saanut kaksi (kolmesta) lapsestakaan.

Vierailija
40/54 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma perhe eli mies ja kolme lastamme. Työryhmäni eli 11 hlöä. Olen esimies lastensuojelussa, joten kaikkien kanssa olen ollut tekemisissä. Lisäksi joitakin asiakkaita. Olen myös käynyt kaupassa ja postissa, mutta olen pitänyt huolen turvaetäisyydestä.