Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ilmoitti olevansa panseksuaali

Vierailija
28.03.2020 |

Vähän hämmästyin, koska en tiennyt mitä se tarkoittaa. Lapseni piti sitten luennon asiasta. Eli voin odottaa lapseni tuovan kotiin ihan kenet tahansa seurustelu mielessä.

Hämmästyin myös siksi, koska lapseni on vasta 12v, enkä ajatellut hänen vielä miettivän omaa seksuaalisuuttaan.

No, katsotaan, mitä tuleva tuo.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa lapsesi oppinut tuollaisia hullutuksia

Vierailija
82/87 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan joku lanseerannut jo termin monoseksuaali? Sellainen harrastaa seksiä vain itsensä kanssa.

Taitaa olla vain alentava runkkari termi tällä hetkellä yleisessä käytössä. Tosiaan monoseksuaaliset voisivat myös alkaa miettiä oikeuksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyyppi sanoi että pan olisi muka hienompi nimitys kuin bi, annas kun selitän.

Bi voi olla miehen tai naisen tai jonkun muun kanssa yhdessä mutta pan ihastuu persoonaan. Olkaatten hyvä.

Vierailija
84/87 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee Pan sanasta mieleen Pandoran Lipas tai sitten Pan henki. https://fi.wikipedia.org/wiki/Pan

Vaikka se tarkoittaa nyt muutakin.

Vierailija
85/87 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauhkoatte panseksuaalisuudesta? Ihan sama, kuin olisi homo/lesbo/bi/tai se perus hetero.

Ap

No ei ole. Panseksuaalille ihastuu kehen tahansa eli kaikkiin sukupuoliin, riippumatta sukupuoli-identiteetistä, miehiin, naisiin, ei-binäärisiin henkilöihin ja muihin sukupuoli-identiteetteihin. 

Vierailija
86/87 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuaisi mikä se on. Kysyisin pan-suolasta tai peter pan sadusta.

Vierailija
87/87 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän ihmeellistä että 12-vuotias tietää oman suuntautumisensa, kun itse vielä melkein nelikymppisenäkin etsin itseäni.

Itse tiesin jo 8 vuotiaana pitäväni pojista, vaikkei minulle ollut murrosikä vielä lähelläkään. Tällaiset asiat vaan tietää, se on biologiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme