Mieheni ei enää harrasta seksiä kanssani niin paljon kuin ennen
Pitäisikö minun hankkia entistäkin suuremmat silikonitissit?
Kommentit (16)
Saanut sulta jo kaikki mitä tarvii.
Niin siinä yleensä tuppaa pitkässä parisuhteessa käymään. Ei mekään enää oikein jakseta innostua.
Tuohon voi olla miljoona syytä. Yritä selvittää mieheltä rehellinen vastaus.
No ei tietenkään harrasta, koska hänellä on toinen nainen, jolta hän saa seksiä aivan tarpeeksi. Ehkä liikaakin.
Näistä tulee aina sellainen mielikuva, että mies touhuaa ja nainen katselee vaan, kun toinen harrastaa seksiä.
Poista otsikosta sana: kanssani, ja alat päästä asian ytimeen. Tosin silloin otsikko muuttuu valeeksi.
Miehesi kyllä harrastaa seksiä aivan yhtä paljon kuin ennenkin, muttei sinun kanssasi.
Onko hygieniasi kunnossa?
Ylipainoa?
Seksin väheneminen liitossa, on varma merkki siitä, kumppanilla on joku toinen, joka tyydyttää hänen seksi tarpeensa.
Kokemusta nimittäin on tästä jutusta.
Onko b-puoli otettu tarjontaan huokuttimeksi?
Rupeaa se saman vaon kyntäminen kyllästyttämään hyvässäkin suhteessa. Kummasti mieli taas virkistyy kun pääsee vähän vierasta maistamaan. Vaimokin tykkää uudesta minästä.
Meilläkin loppui ja hiipui seksielämä. Kolmen kuukauden kuluttua siitä, selvisi että miehellä oli uusi nainen. Ja mies halusi eron.
Että tiedoksi vaan kaikille niille, joita saattaa ihmetyttää se, miksi mies / nainen ei enää vonkaa juuri tuota juttua.
Seksi on rankasti yliarvostettua. Todellisuudessahan se on hikistä ja haisevaa räpellystä josta harvoin saa mitään sen kummempaa tyydytystä. Hyvin voi olla ilmankin.
Kannattaisi mennä pinpinkiristysleikkaukseen niiden silareiden sijasta. Ei se kai sinun tisseihin sitä dikkiään töki.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on rankasti yliarvostettua. Todellisuudessahan se on hikistä ja haisevaa räpellystä josta harvoin saa mitään sen kummempaa tyydytystä. Hyvin voi olla ilmankin.
Näin viime yönä unta, että runkkasin (olen nainen) itseäni suihkussa samalla, kun joku naistoimittaja haastatteli minua jostain ihan turhasta aiheesta. En saanut orkkua, kun se toimittaja häiritsi mun puuhia.
Oli vaan pakko kertoa.
Hanki rakastaja. Hänelläkin on rakastajatar. Ei häntä enää sinun tissisi kiinnosta.