Pääsin opiskelemaan sairaanhoitajaksi!! Olen jo 44-vuotias ja olen aina unelmoinut tästä
Pitkä ura takana hoitoalalla mutta elämäntilanteen takia lisäopiskelu ei ole onnistunut. Olen niin onnellinen!!!
Kommentit (17)
Senkin tyhmä tyttö. Tuo mulle tyyny!
Onneksi olkoon! Rakastan hoitsuja <3
Ole sitten kiva hoitaja. Mulle yöhoitaja antoi jäätelöä ja kaakaoo teki kun kurkkua kutitti. Muistan vieläkin..
Onneksi olkoon.
Koska hoitoala on sinulle jo tuttu, tiedät hyvinkin mihin ryhdyt. Itse jaksoin reilut 30 vuotta, sitten vaihdoin vielä alaa.
Tämä mahdollista sillä asun Norjassa, Suomessa tuskin onnistuisi.
Ikävä on välillä vanhaan ammattiin ja työpaikkaan, mutta kun kroppa sanoo stop on sitä kuunneltava.
Ihan paras ammatti, oikeesti! Vaikea kuvitella muuta työtä, joka antaa itselle näin paljon.
Harmi vaan, että yhteiskunta pilannut hyvään työn suorittamiseen ja palkkauksesta en puhu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon.
Koska hoitoala on sinulle jo tuttu, tiedät hyvinkin mihin ryhdyt. Itse jaksoin reilut 30 vuotta, sitten vaihdoin vielä alaa.
Tämä mahdollista sillä asun Norjassa, Suomessa tuskin onnistuisi.
Ikävä on välillä vanhaan ammattiin ja työpaikkaan, mutta kun kroppa sanoo stop on sitä kuunneltava.
Kyllä Suomessakin alanvaihto onnistuu.
Onnittelen, koska sinulla on jo pitkä hoitoalan kokemus taustalla. Olet ihan eri asemassa kuin ne, jotka tulevat alalle keski-ikäisinä ilman mitään kokemusta. Sinä osaat jo suhtautua asioihin realistisesti ja tiedät totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Paska duuni ja liksa...
Riippuu mitä tekee, itse olen hyvinvointi alueella kolmivuorotöissä, palkka viime vuonna kokonaisuudessaan n. 51 500, ei mielestäni huono.
Kiitos onnitteluista! Koen tekeväni tärkeää työtä, ja saan suunnatonta mielihyvää jos voin vaikuttaa potilaan vointiin suotuisasti. Monesti vielä niin, että mitä hankalampi potilas, sitä enemmän nautin jos saan luotua kontaktin, ohuenkin. Mulla on lehmän hermot, ja harvemmin hermostun mistään.
Ap
Karmeaa ja raskasta työtä selkä vääränä vaippoja vaihdellen ja mummoja syöttäen. Jee.
Hieno juttu! Onnea!