Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me kaikki kömmitään karanteenista ulos alkoholisoituneina ja/tai hemmetin lihavina!

Vierailija
28.03.2020 |

Kaikki nyhjää sohvilla viinilasien tai kaljatölkkien kanssa, mussuttaa perunalastuja ja tuijottaa NetFlixiä.
Minä myös. Tunnustan. Pitsa on uunissa ja avasin just päivän ekan oluen. Esikoinen taas lähti hakemaan itselleen ja siskolleen sipsejä ja dippejä. Pyysin, että josko toisi pussin nachoja samalla.
Röyh....

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen voisi olla edes mahdollista, että mamma mittaa kaljaa aamusta iltaa ja lapset kotona? Koska Korona? Muistaako ap, että lastensuojelu on edelleen olemassa?

Vierailija
42/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia en käytä yhtään, enkä napostele turhia. Rahat menee ruokaan eikä karkkeihin, itsepähän valitsette olla tynnyreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilua ei ole kielletty. Mikä siinä on niin hankalaa?

Nyt on täysin samantekevää, mitä kukakin tekee omassa kodissaan eristyksen aikana, pääasia ettei kulje hankkimassa tartuntaa tai levittämässä sitä.

Ihan samantekevää, nukkuuko, naiko, ryyppääkö vai mitä tekee, kunhan pysyy kotona.

Levottomille yksineläjä ihmisille kotona olo voi olla vaikeeta ja niillä voi seota pää. Yli puolet ihmisistä on yksineläjiä. Kaikilla pitää olla vastuu ettei levitä tautia vaikkei riskirymiin kuuluisikaan. Päihdeongelmaiset ja lapset ovat pahimpia taudinlevittäjiä jos lapsille ei saada mitään kuria ja ja päihdeongelmaiset eivät välitä itsestään eikä muidenkaan turvallisuudesta ja toinen ryhmä sitten sekalainen varsinkin iäkkäät. Jouduin tänään komentamaan kaupassa taas vanhaa äijää ettei änkeä liukuhihnan päähän kunnes saan tavarani kerättyä. Millään se jäärä ei meinannut malttaa odottaa. Yksineläjät ovat vaikeampia ihmisiä kun ei ole puolisoa kouluttamassa ja on tottunut elämään niin ettei muita ihmisiä tarvitse ottaa huomioon siis järkyttävän itsekkäitä. Mulla mies vahtii jokaista liikettä kun vein roskapussia niin heti kuului että mihinkä meet. 

Vierailija
44/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman alkoholia pärjää oikein hyvin. T. Absolutisti

ILMIANNETTU!!!!

Levität väärää ja valheellista ropakandaa, ilman viunaa EI OLE hauskaa, EIKÄ TOD. pärjää hyvin.

Vierailija
45/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki. Mä en syö sipsejä enkä juo alkoholia.

Liikunnan puutteesta tulee vähän kärsittyä kyllä. Tuolla tullessa kun ei huvita ulkoilla.

Vierailija
46/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei paljoa poikkea joitain vuosia sitten tehdyn polvileikkauksen jälkeisestä sairaslomasta. Paitsi että nyt voin liikuskella ulkona ilman keppejä. Silloin laihduin joitain kiloja, koska tietoisesti järkeistin ravinnon saantia kulutukseen nähden. Näin toimin nytkin. Ruutuaikaa tulee kyllä paljon, mutta ei silti tarvitse koko aikaa jotain mussuttaa.

Vierailija
47/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutistit pärjää hyvin niitä satuja, raamattua lukemalla ja ne saastuttavat matkustelemalla kun ei mene rahaa viinaan. Mitenkäs nyt kun ei voi mennä niin riittääkö se pelkkä raamattu harrastukseksi. Meillä juopoilla kestää pää paremmin. Pari päivää menee nopeasti juopotellessa ja pari päivää krapulassa joka viikko. Sitten loput päivät tehdään koti hommia. 

Vierailija
48/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on käytävä.

Vierailija
49/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei paljoa poikkea joitain vuosia sitten tehdyn polvileikkauksen jälkeisestä sairaslomasta. Paitsi että nyt voin liikuskella ulkona ilman keppejä. Silloin laihduin joitain kiloja, koska tietoisesti järkeistin ravinnon saantia kulutukseen nähden. Näin toimin nytkin. Ruutuaikaa tulee kyllä paljon, mutta ei silti tarvitse koko aikaa jotain mussuttaa.

Minä en ole koskaan laihtunut missään kriisissä. Jalkaleikkauksen jälkeen olin kotona loukussa yli 3 kuukautta ja puolisoni passasi aamupalaa myöten kun kuljin rollaattorilla. Jalkaa ei saanut käyttää yhtään tai varata sen varaan. Ikinä en ole ollut niin sairas että ruokahalut olisivat menneet. En osaa järkeistää ravinnonsaantia syömishäiriön takia. 

Vierailija
50/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolutistit pärjää hyvin niitä satuja, raamattua lukemalla ja ne saastuttavat matkustelemalla kun ei mene rahaa viinaan. Mitenkäs nyt kun ei voi mennä niin riittääkö se pelkkä raamattu harrastukseksi. Meillä juopoilla kestää pää paremmin. Pari päivää menee nopeasti juopotellessa ja pari päivää krapulassa joka viikko. Sitten loput päivät tehdään koti hommia. 

Entä jos on absolutisti ja ateisti? Toivottavasti tämä karanteeniaika saa ihmiset rauhoittumaan ja hiljentämään tahtia. Ei aina tarvitse mennä ja tehdä.

Vierailija
51/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen voisi olla edes mahdollista, että mamma mittaa kaljaa aamusta iltaa ja lapset kotona? Koska Korona? Muistaako ap, että lastensuojelu on edelleen olemassa?

Mistä ne tietäisi mitä kotona tapahtuu. Opettajat ei edes ole olleet yhteydessä moniin oppilaisiin koulujen sulkemisen jälkeen.

Vierailija
52/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne työt loppuivat mutta puolisollani lisääntyivät niin teen kaikki kotityöt että puolisoni jaksaa työssään eikä tarvitse kotona muuta kuin levätä. Altistumme koronalle mutta ei voi mitään. Stressi on on se kaikkein pahin mikä altistaa viiruksille ja olen sen kokenut. Silloin kun olen stressaantunut saan kaikki flunssat ja silloin kun en ole stressiä niin en saa kausiflunssia ollenkaan vaikka olisi kuinka ympärillä tartuttajia. Kuumetta ei nouse ikinä vaan se on sitten räkätautia ja yskää. Valkosipulia kun puristaa raakana ja syö väkisin vaikka limakalvot kirvelee niin pysyy hengitystiet auki nukkuessa. Paras lääke on se raaka valkosipuli puristettuna. Sarssista ja sikaflunssasta en muista mitään kun meillä ei ole silloin ollut niitä tauteja ja ollaan oltu nuoria. 

Vierailija
53/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on absolutisti ja ateisti? Toivottavasti tämä karanteeniaika saa ihmiset rauhoittumaan ja hiljentämään tahtia. Ei aina tarvitse mennä ja tehdä.

Aina kamalampaa jos noin ankeeta on elämä että juo vain kraanavettä ja vielä ateistikin. Siinähän säästää rahaa. 

Onneksi ei ole pelkoa että töitä tarjotaan ja siitä olen kaikkein onnellisin. Ei mitään järkeä pienellä palkalla raataa josta saisi vain vaivat ja sairaudet eikä sillä pienellä eläkkeellä olisi varaa sairauksiaan hoitaa. 

Vaikka Vartiainen muistutti taas että hän alkaa patistaa köyhiä pienipalkkaisiin töihin heti kun korona loppuu. 

Vierailija
54/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod!!

Vain ääliö dokaa nyt.

Alkoholi heikentää vastustuskykyä.

Miksi söisi holtittomasti, kun jokainen

ihmisten keskelle lähteminen on riski?

Kampaus on kyllä ruokkoamaton.

Vierailija
55/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa että kun korona lopulta iskee niin ruokahalukin vähenee. Tässä olen maannut kolme viikkoa kotona ilman virallista korona testiä, mutta jotenkin vahva intuitio koronasta on. Enää ei ole ääni poissa, ei myöskään enää kuumetta tai jatkuvaa yskää. Elimistö on aivan poikki. Hengästyn jo pakollisesta kauppareisssusta. Roskien vieminenkin on suuri fyysinen ponnistus.

Jos epäilet että sulla on ollut korona etkä ole vielä kunnolla toipunut, miksi, miksi olet käynyt kaupassa? Yritätkö sairastuttaa muutkin?

Vierailija
56/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti toimistotyöntekijät tulevatkin laihtumaan, mutta me, ketkä tehdään fyysistä työtä tullaan luultavasti lihomaan. Niin minulle käy aina lomautusten aikaan, kun yhtäkkiä häviää se 8h/pv hyötyliikuntaa. Siinä on valtava ero käveletkö jo työpäivän aikana sen 8000-12000 askelta vai oletko vain kotona ja käyt lenkillä kerran päivässä.

Ja kun iltaisin on yksinään niin hiton tylsää, niin sitä ottaa yhden tai kaksi olutta tai viinilasillista mitä ei ikinä tee töissä ollessaan, koska on iltaisin aivan puhki.

Pitäisi vähentää syömistä todella paljon, koska ei kuluta yhtään niin paljon, kuin töissä ollessa.

Vierailija
57/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä ettei pienipalkkainen työ tuo ollenkaan lisäarvoa jos sen lisäksi saa steressiä eikä palkasta jää mitään tai ei siitä eläke juurikaan nouse. 

Vierailija
58/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt syöny tänä viirusaikana jo 3 suklaalevyä, 2 karkkipussia, sipsipussin ja 2 dippiä, pähkinäpussin, jäätelöpaketin, keksipaketin. Ja normaalit ruuat.

Alkoholia oon käyttäny normaalisti.

Vierailija
59/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikkea millään tapaa normaalin suomalaisen naisen normaalista arjesta mitenkään.

Ja se kyllä näkyy. 

Vierailija
60/73 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt sitten lihoa rauhassa niin ei tarvitse lihavia ihmisiä ihmetellä kun sen on itsekkin kokenut kuinka helposti alkaa lihomaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän