Me kaikki kömmitään karanteenista ulos alkoholisoituneina ja/tai hemmetin lihavina!
Kaikki nyhjää sohvilla viinilasien tai kaljatölkkien kanssa, mussuttaa perunalastuja ja tuijottaa NetFlixiä.
Minä myös. Tunnustan. Pitsa on uunissa ja avasin just päivän ekan oluen. Esikoinen taas lähti hakemaan itselleen ja siskolleen sipsejä ja dippejä. Pyysin, että josko toisi pussin nachoja samalla.
Röyh....
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ei poikkea millään tapaa normaalin suomalaisen naisen normaalista arjesta mitenkään.
Ja se kyllä näkyy.
Siis mitenä näkyy? Tarkenna.
Ei, vaan normaalisti olisin syöny tuosta suklaalevyn ja puoli paketti jätskiä max. Voi olla ettei kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on nyt turvallisempaa kuin antaa taudin levitä.
Ei se kyllä ole. 70 % tautiin kuolleista on ainakin lievästi ylipainoisia.
Mistä tietolähteesi on peräisin? Minä kun en ole kuullut mitään tuollaista.
Poikkeustilannetta on kestänyt reilusti alle KAKSI VIIKKOA, ja mammat puhuu kuin olisivat eläneet eristyksessä vuosia. Huutista naisten heikkoudelle.
Itse olen normaalioloissa aktiivinen ja liikkuva ihminen. Nyt kun elämästä on viety kaikki sosiaalisuus ja mielekäs tekeminen ja normaali arki, nökötän neljän seinän sisällä ja syön. Olen aina pitänyt hyvästä ruuasta ja käytännössä olenkin tähän saakka saanut syödä mitä haluan, koska liikun paljon. Onneksi en ole koskaan välittänyt alkoholista, koska varmasti alkoholisoituisinkin vielä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. 100 % tautiin kuolleista on saanut tartunnan.
Joku voi kömpiä karanteenista ulos uuden kirjan tai taideteoksen kanssa. Eivät kaikki aina halua dokata tai ahmia.
Yleensä en ole kovasti herkkujen perään mutta nyt kun on pakko olla kotona niin tulee leivottua. Hauskaa hommaa ja saa aikaa kivasti kulumaan, mutta ei se terveellistä ole. Korvapuusteja, pitsaa, sämpylöitä, pannukakkua, keksejä, juustokakkua... Onneksi on mies ja lapsi edes syömässä näitä. Normioloissa leipomiselle on aikaa korkeintaan viikonloppuna.
Korona ei katso keneen se iskee ja rikkaisiin ja laihoihin se näkyy iskevän ensimmäisenä. Mitä enemmän on rahaa juosta kulttuuri tapahtumissa ja kuntosaleilla eivätkä he usko että saavat koronaa niin ne saavat sen ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietolähteesi on peräisin? Minä kun en ole kuullut mitään tuollaista.
En nyt juuri löytänyt sitä tutkimusta. Tässä kuitenkin eräs jossaa todetaan, että Runsaampi ylipaino on jo yli 60 % kriittisistä tapauksista. Siihen kun lisätään ne lievemmin ylipainoiset, niin aletaan pääsemään siihen 70 % tuntumaan. Läski vaikeuttaa fyysisesti hengittämistä koska se pienentää keuhkojen tilavuuttaa.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8142005/Being-obese-raises-cor…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. 100 % tautiin kuolleista on saanut tartunnan.
Kaljaa ja viiniä ei pysty tilaamaan kotikuljetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen normaalioloissa aktiivinen ja liikkuva ihminen. Nyt kun elämästä on viety kaikki sosiaalisuus ja mielekäs tekeminen ja normaali arki, nökötän neljän seinän sisällä ja syön. Olen aina pitänyt hyvästä ruuasta ja käytännössä olenkin tähän saakka saanut syödä mitä haluan, koska liikun paljon. Onneksi en ole koskaan välittänyt alkoholista, koska varmasti alkoholisoituisinkin vielä...
Minulta taas ei ole viety yhtään mitään kun en ole ollut sosiaalinen ihminen. Olen erakko luonne. Olen koko ajan vihannut turhaan saatuttavia ihmisiä ja nyt onnellinen tästä tilanteesta kun kaikkien on ollut pakko pysähtyä vähän miettimään. Olen pitkään toivonut että tulisi niin lama ettei uutenavuonna olisi kenelläkään varaa ilotulitteisiin eikä tarvitsisi valvoa ettei talo ala palamaan. Ja sai nukkua ilma sitä helvetin pommittamista. Ja nämä helvetin mopo nuoret vähenisivät ja alkaisivat kulkemaan kävellen tai julkisilla.