Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronalynkkausketju - täällä saat haukkua kaikkien muiden valinnat ja teot

Vierailija
27.03.2020 |

Aloitan haukkumalla muiden haukkujat.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Olen yli 70v tupakoiva, läski ja itsekäs hesalainen (vaikka en itse käyttäisi tuota termiä). Olen myös perussairas.

Olen palannut viikonloppuna Espanjasta, enkä koe tarvetta olla karanteenissa, kun olen ihan terve. 

Nyt olen lähtenyt pakoon mökkikuntaan. Mukana minulla tietenkin iso suku lapsenlapsineen, joiden kanssa käymme säännöllisesti leikkipuistoissa.

Kaupassa käyn päivittäin, enkä pidä turvaväliä jonossa. Näen myös tuttavia ja sukulaisia, sekä käyn mökkikunnan lähimmässä (siis tosi pitkän matkan päässä) olevassa kauppakeskuksessa just niin paljon kuin haluan.

Valitettavasti näitä ihmisiä oikeasti on olemassa.

Vierailija
22/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kahden lapsen lähihoitajaäiti jatkaa työharjoittelua päiväkodissa ja laittaa omat lapset sen takia kouluun. Harjoittelun saisi keskeyttää, mutta kun vaan nyt haluaa valmistua ajallaan vuoden päästä... Ei tavata nyt edes pihalla heidän lapsiaan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Mitä se sinulle kuuluu?

Vaikutat eräältä ärsyttävältä läskiltä jonka tunnen. Vastaa kysymykseen, oletko läski vai et?

Olen läski ja poltan sähkötupakkaa...

Olen ostanut kaikki lähikaupassi  LAMBI wc paperit

Olen vuokranantajasi ja asun uudellamaalla

Lisäksi päästän pierun PRÖÖÖÖöööttthh

Vierailija
24/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Mitä se sinulle kuuluu?

Vaikutat eräältä ärsyttävältä läskiltä jonka tunnen. Vastaa kysymykseen, oletko läski vai et?

Olen läski ja poltan sähkötupakkaa...

Olen ostanut kaikki lähikaupassi  LAMBI wc paperit

Olen vuokranantajasi ja asun uudellamaalla

Lisäksi päästän pierun PRÖÖÖÖöööttthh

Miksi en haista mitään?

Vierailija
25/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Mitä se sinulle kuuluu?

No en ole ap enkä ole läski.

Asia selvä, en sinun edes epäillyt. Ap voisi vielä vastata tähän, onko läski vai ei?

Katso tuo yläpuolella oleva vastaus

Minulla on iso hyllyvä selluliittiperse ..en ajele pillukarvojani..

Nyt pieraisen...pröötthhhh

Kiihotuitko?:)

Vierailija
26/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hesalaiset ja uusmaalaiset ovat itsekkäitä minä-minä-minä ihmisiä. Ei mulla muuta.

Minä stadilaisena pysyn täällä ja perhe kanssa. Jos et ihan kaikkia yleistäisi minäminäminiksi

Vierailija
27/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukun Trumpin joka on yksi kamalimpia ihmisiä ikinä. Politiikantekovälinenä patologinen valehtelu joka on siinä mitassa että lähes kaikki mitä hän sanoo on tavalla tai toisella valhetta. Trump toimii niin että hän päättää miten haluaa asioiden olevan ja sitten vain hokee sitä kunnes kukaan ei jaksa enää väittää vastaan että tuo on valhe ja lopulta se muuttuu "totuudeksi".

Vierailija
28/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Olen yli 70v tupakoiva, läski ja itsekäs hesalainen (vaikka en itse käyttäisi tuota termiä). Olen myös perussairas.

Olen palannut viikonloppuna Espanjasta, enkä koe tarvetta olla karanteenissa, kun olen ihan terve. 

Nyt olen lähtenyt pakoon mökkikuntaan. Mukana minulla tietenkin iso suku lapsenlapsineen, joiden kanssa käymme säännöllisesti leikkipuistoissa.

Kaupassa käyn päivittäin, enkä pidä turvaväliä jonossa. Näen myös tuttavia ja sukulaisia, sekä käyn mökkikunnan lähimmässä (siis tosi pitkän matkan päässä) olevassa kauppakeskuksessa just niin paljon kuin haluan.

Hesalainen. Kukaan stadilainen ei kutsu itseään hesalaiseksi. Täytyy olla junantuoma "mie oon Hesast" -juntti

Vierailija
29/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Hesalainen. Kukaan stadilainen ei kutsu itseään hesalaiseksi. Täytyy olla junantuoma "mie oon Hesast" -juntti

Et sitten osannut lukea, suluissa oli hesalaisesta (vaikka en itse käyttäisi tuota termiä). Eli todellakin olen itsetietoinen stadilainen ja käytin nyt vain termiä hesalainen, jotta juntti maalainenkin tajuaa. 

Sitten haukun kaikki lukutaidottomat.

Vierailija
31/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006454705.html

Oliko muuta sanottavaa ?

Eli haukut karanteenista välittämättömät ja myös ehkä valkeakoskelaiset.

Vierailija
32/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska hallitus.

Paska ukko, se vain juo.

Paskan paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi