Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronalynkkausketju - täällä saat haukkua kaikkien muiden valinnat ja teot

Vierailija
27.03.2020 |

Aloitan haukkumalla muiden haukkujat.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyhmät ihmiset ei usko, että valtavat määrät sairastuneita ja ne ruumiskasat alkavat ilmestyä parin viikon kuluttua. Miten voi olla niin ajattelemattomia, ettei tajua että se on pian edessä. 

Vierailija
2/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hesalaiset ja uusmaalaiset ovat itsekkäitä minä-minä-minä ihmisiä. Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukun aloittajan, koska tämä erillinen ketju on ihan turha. Kaikissa ketjuissahan täällä haukutaan muita.

Vierailija
4/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap läski?

Vierailija
5/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Mitä se sinulle kuuluu?

Vierailija
6/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukun aloittajan, koska tämä erillinen ketju on ihan turha. Kaikissa ketjuissahan täällä haukutaan muita.

No en tiedä oletko fiksu vai vähemmän fiksu. Miksi luulit että tuo aloitus on tehty? Ei tarvitse lukea joka ketjua, jossa samat narinat. Tänne vaan koottuna kaikki. 

Vierailija
7/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Mitä se sinulle kuuluu?

Vaikutat eräältä ärsyttävältä läskiltä jonka tunnen. Vastaa kysymykseen, oletko läski vai et?

Vierailija
8/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Mitä se sinulle kuuluu?

Vaikutat eräältä ärsyttävältä läskiltä jonka tunnen. Vastaa kysymykseen, oletko läski vai et?

No en ole ap enkä ole läski.

Vierailija
9/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hesalaiset ja uusmaalaiset ovat itsekkäitä minä-minä-minä ihmisiä. Ei mulla muuta.

Millä perusteella KAIKKI ovat? Nekin jotka kiltisti ovat kotonaan?

Vierailija
10/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Mitä se sinulle kuuluu?

Asia selvä, en sinun edes epäillyt. Ap voisi vielä vastata tähän, onko läski vai ei?

Vierailija
11/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi etten uskokaan niin helpolla. Alahan kertoa painoindeksisi. Pakko saada tietää se.

Vierailija
12/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Olen yli 70v tupakoiva, läski ja itsekäs hesalainen (vaikka en itse käyttäisi tuota termiä). Olen myös perussairas.

Olen palannut viikonloppuna Espanjasta, enkä koe tarvetta olla karanteenissa, kun olen ihan terve. 

Nyt olen lähtenyt pakoon mökkikuntaan. Mukana minulla tietenkin iso suku lapsenlapsineen, joiden kanssa käymme säännöllisesti leikkipuistoissa.

Kaupassa käyn päivittäin, enkä pidä turvaväliä jonossa. Näen myös tuttavia ja sukulaisia, sekä käyn mökkikunnan lähimmässä (siis tosi pitkän matkan päässä) olevassa kauppakeskuksessa just niin paljon kuin haluan.

Vierailija
13/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Mitä se sinulle kuuluu?

Asia selvä, en sinun edes epäillyt. Ap voisi vielä vastata tähän, onko läski vai ei?

Katso tuo yläpuolella oleva vastaus

Vierailija
14/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutuksella pilattu ketju on erikseen! Mä luulin, että täällä haukutaan. Haukun kaikki jankkarit.

Vierailija
15/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sivistynyt, koulujakäynyt suomalainen ei tajua, että tämän ongelman ratkaisee yksilön käyttäytyminen? Haukun kaikki suomalaiset idiootiksi. Paitsi itseni, lähisukuni ja osan ystävistäni.

Vierailija
16/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitan, että isommista suunnista ollaan tehty huonoja valintoja. Tyhmyys on ihmisen DNA:ssa. Hamstraaminen olisi voitu estää vain kaupan tekemillä valinnoilla rajoittaa ihmisten ostoksia. Samoin uusimaan raja olisi pitänyt sulkea ennen ilmoitusta. Lentokentällä olisi pitänyt olla selkeät ja tarkat ohjeet miten toimitaan. 

Ei ole vajaaälyisen lapsen vika jos hän piirtää seinälle, vaan vanhemman. 

Vierailija
17/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap läski?

Mitä se sinulle kuuluu?

Katso tuo yläpuolella oleva vastaus

Ala kertoa se painoindeksi nyt, pakko saada tietää se.

Vierailija
18/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi etten uskokaan niin helpolla. Alahan kertoa painoindeksisi. Pakko saada tietää se.

En osaa laskea painoindeksiä, mutta kiloja varmaan hitusen vajaa sata (ei kai se ylikään voi olla). Pituutta normit 160cm. Siitä voi laskea painoindeksini, ole hyvä.

Vierailija
19/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisten eläintorit ovat syvältä.

Vierailija
20/32 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku ruikuttaa mistähän saa kangasta näihin hengityssuojaimiin.  Saahan jokainen tehdä jos tykkää.

Kangasta saa kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä