Julkinen kosinta?
Kysyn nyt tätä muilta naisilta, kun kai se edelleen on tavallisinta, että mies on se joka kosii. Mitä mieltä olette siitä että teitä kosittaisiin julkisesti? Esim. jossain urheilutapahtumassa tai konsertissa? Tai ihan vaan jossain sukujuhlissa?
Itse olen sitä mieltä että tuo on ihan kauhea ajatus.
Ja jos olet mies, joka suunnittelet kosivasi julkisesti niin tässä viestini sinulle: ÄLÄ TEE SITÄ.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kuka pölvästi mies nyt enää tänä päivänä menisi kosimaan suomalaista naista? Omaan jalkaan ampuminenkin on fiksumpi teko pitkällä tähtäimellä.
Aloitusviestissä ei kaiketi määritelty kosinnan kohteen kansallisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pölvästi mies nyt enää tänä päivänä menisi kosimaan suomalaista naista? Omaan jalkaan ampuminenkin on fiksumpi teko pitkällä tähtäimellä.
Aloitusviestissä ei kaiketi määritelty kosinnan kohteen kansallisuutta?
Todennäköisyydet, though? Vai pitikö vain päästä tekemään pakkonokkeluus jonnekin? :)
Sitten se on sinänsä ihan ok jos asiasta on jo puhuttu niin että kosija oikeasti tietää mikä vastaus on tulossa, ja hänellä on myös hyvä syy olettaa että kosittava pitää tuollaisista tempuista. Musta vähän vastenmielinen amerikkalainen tapa, siellä pidetään jotenkin positiivisena päästä sivullisina katsojina osallisiksi toisten elämän tärkeistä hetkistä ja myös saadaan jotain arvoa siitä että omilla hetkillä on yleisö. Ymmärrän tuon jotenkin teoriassa, mutta en varmasti ikinä itse tottuisi.
Jos julkista kosintaa käytetään tahallaan tai vahingossa painostuskeinona, sitten se on todella nihkeää ja voi olla osa henkisesi väkivaltaista suhdekuviota.
No en tykkää jossain massatapahtumassa, tosi epäromanttista. Jossain hienossa ravintolassa ois kyllä jees, jossain kulmapöydässä tms.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän tunnetkin kaikki suomalaiset naiset... not.
Helposti tuo kyllä kallistuu mauttoman puolelle, mutta jossain tilanteessa voisi kyllä toimia. Esimerkiksi jossain intiimissä konsertissa.
Kamala ajatus.
Jos mies kosisi minua noin, se olisi varmaa ettö mies ei tunne minua yhtään ja vastaus olisi ei hemmetissä.
Toisaalta olen kerran todistanut kaverini julkista kosintaa. Se oli ihanan romanttista- mutta kaverini onkin ihan eri maata kuin minä.
Pitää tietää ketä aikoo kosia.
Ei. Kiusallista, teatraalista, teennäistä, huomionhakuista. Toistan: ei.
Olisi todella epämiellyttävää. Mielestäni kyseessä on kahden ihmisen välinen tilanne. En ymmärrä, miksi kosinta pitäisi tehdä julkisesti. Miksi se tekisi siitä romanttisempaa?
Muistatte varmaan Uniikin julkisen kosinnan ja sitä pian seuranneen eron. Eevillä ei tainnut mitään muuta mahdollisuutta kuin suostua kosintaan ja sitten erota virallisesti riittävän pitkän ajan päästä.
Jos noin kävis, sanoisin ei. Olisi mun vuoro nolata mies kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Pölvästi on kyllä niin turnoff sana, että hyi.
Itse tykkäisin, että kosisi lomalla jossain kauniin luonnon ympäröimänä ihan kahden kesken, rannalla tai vaikka vuoren huipulla.