Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän miehillä kivestyynyjä?

Vierailija
26.03.2020 |

Muutin hiljattain yhteen miehen kanssa ja selvisi, että hän tykkää työpäivän jälkeen (ja no, aina muutenkin...) loikoilla sohvalla alasti lepuuttaen kiveksiään samalla tyynyn päällä. Mies siis rojahtaa sohvalle, jalat auki ja asettelee kivekset nätisti lepäämään siihen MUN KORISTETYYNYLLE!!!! Raivosin tässä kerran jo asiasta ja mies vain nauroi, että palleroita väsyttää. Hävettää vieraitakin tuoda kylään. Siinä ne sohvalla istuu, missä mies on ollut peräreikä kiinni sohvankankaassa ja hikiset kivikset nukkuneet päiväunia siinä tyynyllä, johon vieras nojaa. Yök!!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiinni tästä ”löydöstä”.

Vierailija
2/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä, en taida enää kylässä nojata koristetyynyihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä kiinni tästä ”löydöstä”.

😂😂👍

Vierailija
4/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä jätä tommosta pallityynyä sohvalle kun vieraat tulee? Vakka kantensa...

No, onneks nyt ei paljoa vierailla, voit vaikka puuhata sille pallityynylle tyynyliinan.

Vierailija
5/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten miesten puuhastelua. Mulla on tyynykivekset.

Vierailija
6/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
7/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekset nukkumassa päiväunia koristetyynyn päällä! Kiitos illan nauruista

Vierailija
8/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuliaisena vaimona sun kuuluisi vahata ne pallit kun ne on siinä tyynylle sievästi aseteltuna ja vahauksen jälkeen asettelet virkkaamasi pallipeiton suojaksi palleroisille.

Vierailija
9/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän voisi ehkä tuotteistaakin. Olisi kiva mennä yhdessä Jyskiin valkkaamaan sopivan kokoista ja kivan väristä kivestyynyä. Tai antaa sellainen joululahjaksi.

Vierailija
10/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen samaa, ostin ihan sitä varten punaisen silkkityynyn jonka päälle lasken ne kivekseni. Pistän samalla myös veitikalleni pienen viitan, kuminauhalla pienen leikki kruunun ja asetan myös topspuikosta+korvakorusta itse askartelemani "valtikan" siihen pikku kuninkaan ja kuninkaallisten pallojeni viereen.

Vierailija
11/11 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen samaa, ostin ihan sitä varten punaisen silkkityynyn jonka päälle lasken ne kivekseni. Pistän samalla myös veitikalleni pienen viitan, kuminauhalla pienen leikki kruunun ja asetan myös topspuikosta+korvakorusta itse askartelemani "valtikan" siihen pikku kuninkaan ja kuninkaallisten pallojeni viereen.

Kiitos ideasta, menee kokeiluun!