Miksi tietyt ihmiset tekevät itse pizzan?
Pizzeriasta saa valmiiksi kun sanoo niin omavalintaiset täytteet mitä siihen haluaakin?
Kommentit (55)
Miksi tietyt ihmiset kysyvät sitä? Äärimmäinen tyhmyys?
Osaan tehdä parempaa pitsaa kuin mitä täältä pikkupaikkakunnalta ravintolasta saa. Lisäksi on aika paljon havempaa tehdä kuin ostaa nelihenkiselle perheelle pitsat.
Pizzerian pizzat on pääosin paskaa. Jos haluaa muuta kuin paskaa niin tekee itse. Kokeilepa tehdä vaikka napolilaista pizzaa pizzakivellä leivinuunissa. Tosi hyvää!
Ruoanlaitto on harrastus monelle, siinä missä mikä tahansa muukin. Ja kyllä olen syönyt todella hyvää itsetehtyä pizzaa, vaikkei kiviuunissa ollutkaan paistettu.
Siksi, kun teen parempaa kuin pizzeriassa. Lisäksi kahdeksan henkilön pizzat tulee aika paljon halvemmaksi itse tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tietyt ihmiset nimittelevät toisia ihmisiä tyhmiksi internetissä?
Äärimmäisen huono itsetunto?
Uunissa saa ihanaa itse tehtyä ja siitä jää evääksi töihin. Kotiin tulee hyvä tuoksu ja hyvä mieli. Tehdään myös itse lihapasteijat siksi että tiedetään mitä niissä on oikeasti. Pizzoista on löytynyt verisuonen pätkiä kuin sähköjohdon kuin muovin paloja kuin huonoa laatua muuta. Meillä käytetään oikeaa lihaa. Veretöntä paistia eikä mitään jäteosia.
Miksi pestä munansa suihkussa, kun voi istua pihalla kannon päällä ja odottaa vedenpaisumusta.
Paikallisesta ravintolasta saa kyllä todella hyvää pizzaa, mutta sinne on 14 km matka. Ei kotiinkuljetusta. Joskus käymme siellä, mutta kun kotona syömme, teemme pizzan itse.
4 kasvavaa nuorta ja 2 aikuista, joiden ei soisi enää kasvavan. 2 pellillistä pizzaa on oikein sopiva määrä meille.
Joskus on tehty jokaiselle oma ja paistettu arinalla, mutta isolle porukalle kätevämpi tehdä kaksi isoa pizzaa.
Minä haluan pizzaani ihan oikeita, laadukkaita täytteitä enkä mitään kinkunkaltaisia valmisteita.
Koska jo pitsapohjasta saa sellaisen kuin itse haluaa. Täytteet siihen jne. kaikki juuri niin kuin itse haluan, eikä täytteiden määrässä tarvitse pihistellä :)
Eilen tein itse tonnikala-tuore herkkusieni- aurajuusto-salami-punasipuli-pizzaa ja oli syöjien mielestä hyvää. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tietyt ihmiset nimittelevät toisia ihmisiä tyhmiksi internetissä?
Äärimmäisen huono itsetunto?
Eikö ap. ollut sinusta tyhmä/typerä. Vai oletko itse ap.?
Se pitserioitten pakastebroisku maistuu pahalta siksi teen itse.
Kysymys kuuluu: Miksi tietyt ihmiset syövät itse pizzan? 🍕
Perus pizzan hinta 2000-luvulla 5-7 euroa, nykyään 13-15 euroa. Vain tyhmä maksaa nykyhintoja.
Tein ennen enemmän itse, mutta en saanut pohjasta kunnollista ikinä, joten nykyään useammin tilataan.
Miksi tietyt ihmiset kyselevät tyhmiä itsetehdyistä ruokalajeista jatkuvasti
Suosittelen aplle,että miettii tätä asiaa koko ensi vuoden.