Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (107)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti - Suomessa on joku outo vaatimus luonnollisuudesta. Ei saa käydä missään hoidoissa monen mielestä, vaan saunanpuhdas meikitön on se ainoa hyväksyttävä olomuoto. Muualla maailmassa ajattelu ei ole näin mustavalkoista vaan ihmisille sallitaan se, että jokainen saa tehdä mikä tuntuu itsestä hyvälle.

Minua harmittaa se, että monet ihmiset ovat niin epävarmoja että kokevat muiden arvostelun raskaana. Mitä väliä sillä on, mitä joku nobody tavis on kenestäkään mieltä? En tajua. Ainakin nettihaukkujat on aina niitä, joilla ei ole profiilikuvaa eikä nimeä näkyvillä. Eli ovat luuseripelkureita, haukkuvat anonymiteetin turvin, ei kannata välittää! 

Jos joku haukkuu päin naamaa, voi sanoa että kiitos avautumisesta, mutta en ole peilisi.

Se kommenttien raskaalta tuntuminen on aika tilannekohtaista. Jos menee hyvin, yleensä saa myös kehujakin etteivät ilkeät kommentit tunnu pahalta. Yleensä vaan on näin, että tietyt naiset jäävät alakynteen niiden kommenttien alle ja se alkaa määrittelemään häntä. Esimerkkinä tällaisesta julkisuuskuvasta on Johanna Tukiainen. Hänhän on ihan julkisesti ollut hyväksytty haukkujen kohde.

Vihdoin googlasin Johanna Tukiaisen. Vaikuttaa mukavalta tyypiltä ja nyt kyllä tulee ikävä Mirja Pyykköä. Mirja Pyykkö takaisin, missää oot Mirja?! Mietitään ensin sitä sisältöä elämään, niin ku ennen vanhaan. 

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/03/17/johanna-tukiainen-ja-seurustelu...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kauneimmat ja mielenkiintoisimmat naisikonit löytyvät luomuista: Marilyn, Ciccolina, Samantha jne. Ei kukaan muista enää vuosikymmenien päästä näitä nykyajan leikeltyjä turhakkeita.

Sitä vähän ihmettelen, että miksi myös taviksia saa haukkua kauneusoperaatioihin liittyen. Tuskin heillä on mitään tarvettakaan olla joku uusi Marilyn?

Lääketiede ei tule olemaan sataan vuoteen niin pitkällä, että leikattu kehonosa olisi lähellekkään niin hyvä, kuin oma ja terve osa. Jokainen kehoon laitettu vieras esine on iso riski saada hylkimisreaktio.
Hampaita kun käsitellään, jokainen poraus ärsyttää hammasjuurta. Mitä enemmän porataan, lopulta hammasjuuri ärsyyntyy niin, että menee kuolioon.
Keho on elävä organismi, toimiva keho ei tarvitse mitään lisää, tai siitä ei pidä poistaa mitään.
Mitäs luulet, kun jokaisella luomellakin on tarkoitus. Keho käyttää sitä johonkin.
Jotkut lääkärit ovat niin rahan kiilto silmissään, että tekevät mitä vain leikkauksia, etiikasta välittämättä. Valitettavasti löytyy aina ihmisiä, jotka kuvittelevat saavuttavansa jotain kehoaan leikkelemällä. Leikattu keho ei ole enää samanlainen kuin se oli, eikä sitä saa koskaan enää samanlaiseksi.
Pätee sanonta: älä korjaa sitä, mikä ei ole rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis onhan Marilynille tehty leikkauksia. :D

Ja mä oon kyl nähny esim lähipiirissä tosi onnistuneitaki rintaleikkauksia. En tiedä onko ne sit laitettu lihaksen alle, tai käyny useemmassa leikkauksessa, ku on tullu niin hyvä lopputulos.

Mulla itelläni oli vahvasti eri pariset rinnat, jotka myös osotti eri suuntiin, eli varmasti haastavampi tehdä tällaisiin kun sellasiin perus tisseihin. Sekä mulla ei ollut juuri lainkaan omaa rintakudosta, jonka epäilen olevan syyn sille että mun mielestä nämä rinnat on välillä vähän ärsyttävät, koska saattaa näkyä rajaa tms. Toisinku esim yhellä mun tutulla, jolla on tosi isot silikonit. Myös veikkaan että lihaksen alle laitetut on luonnollisemman näköiset, mutta mulle ei voinu laittaa lihaksen alle, koska en halunnu että mun rintalihas kärsii ja halusin tehdä rintalihasliikkeitä ja urheilin paljon ja urheileville ei suositella lihaksen alle laitettavia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni isot luomut ovat kiinnostavat. Kertoo geneettisestä lahjakkuudesta, jos on sellaiset sattunut saamaan

-ööh.. :D kertooko iso persekki geneettisestä lahjakkuudesta?? Se on ihan sattumaa, ei mitään lahjakkuutta, että millasii ruumiinosia ja minkä kokosia omassa suvussaan on. :D Ei se ole mitään lahjakkuutta. Esim luomu isorintasten rintaryöpä-riski on korkeempi. Onko tämä jotaki lahjaa vai? Tuskinpa...

Ja mua ei haittaa mikää kauneuskirurgia, mut sellane turhanpäivvänen botoxin pistely kerran kuussa harrastuksena 2-3-kymppisillä on mun mielestä ällöä ja varmasti lopputulos on siin 4 kumppisenä huonompi ku niillä kenele ei oo mitää tehty. Rahastusta ja nykypäivän markkinointii jota käyttää hyväkseen saadakseen ihmisten rahat.

Ja itelläki on silikonit, ja mieluummin näin, kun a-kuppisten ketunnokkien kanssa, joiden kanssa kyllä näytin sirommalta jne, sekä urheilu oli helpompaa. Urheilu ja jopa hengittämienn on vaikeampaa PIENTEN silikonien kanssa kuin ilman niitä. Saati jos silikonit olis isot, sillon sais hyvästellä esim mun lempilajit. :) Sen takia en edes harkinnut isompia.

Ja mulla siis oli eripari ketunnokat jotka myös 40 kilon laihdutuksesta kärsi, et mun tapauksessa ei oo syytä sanoa että kyse olis pinnallisuudesta.

Ei nääkää välttämättä hyvältä näytä jos ei hoida vartalon ulkonäköä muuten. Mutta ainaki on jtn.

ja myös pienirintasista voi pitää , on erilaisia makuja, mun maku on aina ollu enemmän muodokas nainen ku mallimainen nainen.

Iso perse kertoo terveydestä. Entisaikaan naisesta katsottiin synnyttäjän lantio. Synnytys oli iso riski ja leveälantioisella oli paremmat mahdollisuudet selvitä hengissä ja tuottaa terve jälkeläinen. Nykyään on sektio, jolla pystytään saattamaan maailmaan lapsia terveesti.
Luomusynnytys on silti paras vaihtoehto.
Ei ole sattumaa isojen rintojen ja leveän takapuolen ihailu.

Vierailija

Ja veikkaan myös että jos iho on paksu, niin silikonit ei erotu niin helposti kun jos iho on todella ohutta. ja myös se millaset on ennestään, vaikuttaa. Jos on edes B-kuppi, niin sillon silikoni sulautuu sinne niin ettei sitä huomaa. Jos ei ole lainkaan rintaa, silikonin erottaa helpommin kun ei ole mitään joka häivyttää sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni isot luomut ovat kiinnostavat. Kertoo geneettisestä lahjakkuudesta, jos on sellaiset sattunut saamaan

-ööh.. :D kertooko iso persekki geneettisestä lahjakkuudesta?? Se on ihan sattumaa, ei mitään lahjakkuutta, että millasii ruumiinosia ja minkä kokosia omassa suvussaan on. :D Ei se ole mitään lahjakkuutta. Esim luomu isorintasten rintaryöpä-riski on korkeempi. Onko tämä jotaki lahjaa vai? Tuskinpa...

Ja mua ei haittaa mikää kauneuskirurgia, mut sellane turhanpäivvänen botoxin pistely kerran kuussa harrastuksena 2-3-kymppisillä on mun mielestä ällöä ja varmasti lopputulos on siin 4 kumppisenä huonompi ku niillä kenele ei oo mitää tehty. Rahastusta ja nykypäivän markkinointii jota käyttää hyväkseen saadakseen ihmisten rahat.

Ja itelläki on silikonit, ja mieluummin näin, kun a-kuppisten ketunnokkien kanssa, joiden kanssa kyllä näytin sirommalta jne, sekä urheilu oli helpompaa. Urheilu ja jopa hengittämienn on vaikeampaa PIENTEN silikonien kanssa kuin ilman niitä. Saati jos silikonit olis isot, sillon sais hyvästellä esim mun lempilajit. :) Sen takia en edes harkinnut isompia.

Ja mulla siis oli eripari ketunnokat jotka myös 40 kilon laihdutuksesta kärsi, et mun tapauksessa ei oo syytä sanoa että kyse olis pinnallisuudesta.

Ei nääkää välttämättä hyvältä näytä jos ei hoida vartalon ulkonäköä muuten. Mutta ainaki on jtn.

ja myös pienirintasista voi pitää , on erilaisia makuja, mun maku on aina ollu enemmän muodokas nainen ku mallimainen nainen.

Iso perse kertoo terveydestä. Entisaikaan naisesta katsottiin synnyttäjän lantio. Synnytys oli iso riski ja leveälantioisella oli paremmat mahdollisuudet selvitä hengissä ja tuottaa terve jälkeläinen. Nykyään on sektio, jolla pystytään saattamaan maailmaan lapsia terveesti.

Isoista rinnoista tulee hyvin maitoa, joka oli elintärkeää lapsen selviämisen kannalta. Nykyään äidinmaidonkorvikkeet on niin hyviä, että eroa ei huomaa. Äidinmaidossa on silti enemmän vasta-aineita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Isoista rinnoista tulee hyvin maitoa, joka oli elintärkeää lapsen selviämisen kannalta. Nykyään äidinmaidonkorvikkeet on niin hyviä, että eroa ei huomaa. Äidinmaidossa on silti enemmän vasta-aineita.

Imettäminen on ihanan luonnollista. Toivottavasti siitä ei ikinä luovuta, vedoten esim, terveyssyihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että joku ulkonäöstään epävarma vähintään harkitsee uudemman kerran ennen kuin tuhoaa nätin naamansa. Esim. nuo huulitäytteet venyttää huulten kudoksen pilaten ne lopullisesti. Ihme lerppanakit siitä tulee. Pakko on herätellä ihmisiä ajattelemaan näiden kauhuesimerkkien avulla.

Onko sinulla näyttää jotain todisteita, että näin aina käy? Lähinnä mietin, kun ainakaan itselläni eivät täytteet tunnu lähtevän enää ollenkaan pois pitkänkään tauon jälkeen. Ja silloinkin kun ovat lähteneet melkein kokonaan, on huulien iho vielä täysin sileä, paljon sileämpi kuin luomuna. Ja jos niin käy, eikö sille ole mitään tehtävissä? Kai plastiikkakirurgiakin on kehittynyt taas vuosien päästä reilusti nykyiseen verrattuna.

Vieras aine pursotettuna kudokseen tuhoaa sitä kudosta paikallisesti. Sille ei lääketieteen kehitys voi mitään. Normaali rakenne rikkoutuu ja arpeutuu. Muutos on niin vähittäinen, että ihminen itse ei sitä kai huomaa. Ulkopuoliset kyllä näkee sen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin säälittää ihminen jos näen selkeästi törrötetyt huulet. Ajattelen, että poor girl, elämä voi mennä noin ulkonäkökeskeiseksi ja sitten saanut tekohuulet ostettua itselleen. Samaten näen miehestä heti, jos on mennyt leikkauttamaan miehekkään nenän poikamaiseksi. Heti tulee mieleen, että tyypillä ei ole syvempää sisältöä elämässään.

Nuorena tyttönä (epävarmana itsestäni) aina arvostelin mielessäni Prinsessa Dianan ulkonäköä, vähän erikoinen nenä, tavallisen väriset hiukset... ja nykysisin kun guuglailen Dianan kuvia, niin ei voi muuta sanoa kuin että, olipa siinä häikäisevän kaunis ihminen! Jos Diana on kuvassa, niin ketään muuta ei tule katsottua, eli muijalla oli karismaa. Se hehku ja kauneus ja läsnäolon vaikuttavuus tulee ihmisestä sisältä. Näistä ajatuksista olen mielessäni koonnut johtopäätöksen sellaisen, että kylläpä olin nuorena arvostelevaa sorttia, koska arvostelin niin ankarasti itseäni ja omaa ulkonäköäni. 

Itse kauneuskirurgeista näen heti jos niillä on standardileikkaukset tehtynä ja monilla niillä näkyy olevan ns. reptile profile. Miksi nyt sitten heitä tässä arvostelen? Koska ehkä olen vieläkin hieman ulkonäköorientoitunut ja epävarma itsestäni. Yritän hankkia syvempiä sisältöjä. 

Diana oli niitä harvoja luonnonkauniita naisia. Dianan ulkonäkö on kuitenkin vain kaukainen haave suurimmalle osalle tavisnaisista. Ja sinä pidit häntäkin rumana...

Pointtini oli se, että nuorena en nähnyt sitä, että Dianan kauneus kumpuaa sisältä. Kateellisena vain yritin arvostella pieniä kauneusvirheitä prinesessalla, miten tuokin muka noin paljon huomiota saa, vaikkei tuon kummemman näköinen ole... harva suomalaisnainen pitää maantienvärisiä hiuksia... Nykyisin yritän miettiä, mitä voisin oppia Dianalta, mistä ihmisen karsima syntyy? Tätä tarkoitan syvemmillä sisällöillä. Dianalla oli kaunis sydän, kulki aina pää pystyssä, elegantin ryhdikkästi ja hymyillen. Onko tämä kauneuden salaisuus? Vai onko kysymyksessä vanha kehittynyt sielu ja tasapainonen elämä, josta pääsemmekin filosofisempiin kysymymyksiin esim jälleensyntymästä? Menisikö minulla mahdollisesti monta elämää ennen kuin voisin kehittyä yhtä valovoimaiseksi kuin Diana? Mikään nenäleikkaus ei olisi parantanut Dianaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitenniin isoista rinnoista tulee enemmän maitoa??

Ei tule!! :D Ihan yhtä paljon ku pienistä.

Ai? Tälläinen käsitys minulla oli. Ilmeisesti käsitys imettäjänaisen isoista lolloista elää sitkeästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
:'DD Ajatus siitä, että mies valitsee naisen sillä perusteella , että "tytärkin saisi isot rinnat"

on huvittava. :DD

Miksi ei? Haluavathan naisetkin näitä dad body/man boobs -miehiä jotta saisivat tyttären jolla on naisellisen täyteläinen vartalo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Imettäminen on ihanan luonnollista. Toivottavasti siitä ei ikinä luovuta, vedoten esim, terveyssyihin.

Tätä menoa sikiöt kasvatetaan kohta koeputkissa.
Eikö sioilla jo kasvateta jotain ihmisen ruumiinosia? Miksei siis lähitulevaisuudessa uusia rintoja, huulia ja muita elimiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin säälittää ihminen jos näen selkeästi törrötetyt huulet. Ajattelen, että poor girl, elämä voi mennä noin ulkonäkökeskeiseksi ja sitten saanut tekohuulet ostettua itselleen. Samaten näen miehestä heti, jos on mennyt leikkauttamaan miehekkään nenän poikamaiseksi. Heti tulee mieleen, että tyypillä ei ole syvempää sisältöä elämässään.

Nuorena tyttönä (epävarmana itsestäni) aina arvostelin mielessäni Prinsessa Dianan ulkonäköä, vähän erikoinen nenä, tavallisen väriset hiukset... ja nykysisin kun guuglailen Dianan kuvia, niin ei voi muuta sanoa kuin että, olipa siinä häikäisevän kaunis ihminen! Jos Diana on kuvassa, niin ketään muuta ei tule katsottua, eli muijalla oli karismaa. Se hehku ja kauneus ja läsnäolon vaikuttavuus tulee ihmisestä sisältä. Näistä ajatuksista olen mielessäni koonnut johtopäätöksen sellaisen, että kylläpä olin nuorena arvostelevaa sorttia, koska arvostelin niin ankarasti itseäni ja omaa ulkonäköäni. 

Itse kauneuskirurgeista näen heti jos niillä on standardileikkaukset tehtynä ja monilla niillä näkyy olevan ns. reptile profile. Miksi nyt sitten heitä tässä arvostelen? Koska ehkä olen vieläkin hieman ulkonäköorientoitunut ja epävarma itsestäni. Yritän hankkia syvempiä sisältöjä. 

Diana oli niitä harvoja luonnonkauniita naisia. Dianan ulkonäkö on kuitenkin vain kaukainen haave suurimmalle osalle tavisnaisista. Ja sinä pidit häntäkin rumana...

Pointtini oli se, että nuorena en nähnyt sitä, että Dianan kauneus kumpuaa sisältä. Kateellisena vain yritin arvostella pieniä kauneusvirheitä prinesessalla, miten tuokin muka noin paljon huomiota saa, vaikkei tuon kummemman näköinen ole... harva suomalaisnainen pitää maantienvärisiä hiuksia... Nykyisin yritän miettiä, mitä voisin oppia Dianalta, mistä ihmisen karsima syntyy? Tätä tarkoitan syvemmillä sisällöillä. Dianalla oli kaunis sydän, kulki aina pää pystyssä, elegantin ryhdikkästi ja hymyillen. Onko tämä kauneuden salaisuus? Vai onko kysymyksessä vanha kehittynyt sielu ja tasapainonen elämä, josta pääsemmekin filosofisempiin kysymymyksiin esim jälleensyntymästä? Menisikö minulla mahdollisesti monta elämää ennen kuin voisin kehittyä yhtä valovoimaiseksi kuin Diana? Mikään nenäleikkaus ei olisi parantanut Dianaa.

Sinulla on luultavasti jonkinlainen diana-pakkomielle. Sitten purat kiukkuasi niihin jotka käyvät kauneusleikkauksissa ja vetoat Dianaan. Aivan kuin Diana liittyisi sen arvostelemasi taviksen elämään millään tavalla.

Vierailija

En muutenkaan ymmärrä, että miks jotkut laihuutta ihannoivat miehet ihannois muka rasvapalloja?? =DD Ainakin kun kokeilen omia rintoja, ne tuntuu samalta läskiltä ku mikä tahansa muuki ihranen osa mun kehossa. :D

Sen ymmärrän jos mies joka pitää runsaista naisista, tykkää rinnoista, mut sitä en ymmärrä että miten joku mies joka inhoaa läskiä naisessa, muka sitten rinnoista pitäis. :D se on vaa ylimäärästä läskiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:'DD Ajatus siitä, että mies valitsee naisen sillä perusteella , että "tytärkin saisi isot rinnat"

on huvittava. :DD

Miksi ei? Haluavathan naisetkin näitä dad body/man boobs -miehiä jotta saisivat tyttären jolla on naisellisen täyteläinen vartalo.

Koko perhe pitää olla samaa sarjaa, mielestäni. Näyttää koomiselta, jos tytär on ihan erinäköinen kuin äitinsä ja isänsä. Äiti on Barbi ja isä on Ken ja lapsi on joku isopäinen Bratz.
Vähän niinkuin Michael Jacksoninkaan lapsista melkein yksikään ei ollut yhtään isänsä näköinen. Mikä lie sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nykyisellä menolla imettäminenkin voidaan hyvin kieltää.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat