Miksi kauneusleikkauksissa käyneitä tekee mieli haukkua?
Kiinnostaisi tietää, mikä joissakin naisissa saa ihmiset reagoimaan siten, että heitä haukutaan todella törkeästi kauneusleikkausten ja pistoshoitojen takia. Johtuuko se epäluonnollisuudesta, rumuudesta vai mistä? Ja miksi tietyt toimenpiteet eivät aiheuta haukkuja, kun toiset taas aiheuttavat yleistä pilkkaa?
Olen myös huomannut, että toiset eivät saa ollenkaan haukkuja, vaikka olisivat käyneet selkeästi todella monissa eri toimenpiteissä. Toiset taas saavat pilkkaa jostain yksittäisestä toimenpiteestä tai piirteestä. Joillakin tulos on jopa yliampuva, mutta eivät saa pilkkaa. Joillakin tulos on melko maltillinen, mutta heitä pilkataan silti.
Kuitenkaan kaikilla ei ole sama lähtötilanne. Jos on jo valmiiksi melko kaunis, voi luonnollisen ja kauniin lopputuloksen saavuttaminen olla helpompaa kun taas rumemmasta on vaikea saada kaunista. Ihmisen kasvojen oma anatomia vaikuttaa todella paljon lopputulokseen. Olen huomannut esim. joidenkin huulikuvissa kommentteja kuinka ”kylie jennerillå on kauniit huulet mutta sinulla on todella epäonnistunut tulos”. Kyse ei kuitenkaan välttämättä ole epäonnistuneesta täytöstä, vaan yksinkertaisesti siitä, että vain Kylie Jennerillä voi olla Kylie Jennerin huulet.
Eli mikä saa aikaan sen, että jotkut kommentoivat epäluonnollisten naisten ulkonäköä ilkeästi?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kateus tai sitten joku paine että itsekin pitäisi käydä vaikkei kukaan pakota.
Tuo kateuskortti on naurettava. Jos naama näyttää omituiselta ja rumalta niin se näyttää. Suoran mielipiteen sanominen ei ole kateutta. Oletko läski ja rumanaamainen, niinkuin voi olettaa kun ainaista kateuskorttia vilauttelet.
No johan herätti voimakkaan reaktion tämä minun suora mielipiteeni sinussa :D
Lyhyesti - Suomessa on joku outo vaatimus luonnollisuudesta. Ei saa käydä missään hoidoissa monen mielestä, vaan saunanpuhdas meikitön on se ainoa hyväksyttävä olomuoto. Muualla maailmassa ajattelu ei ole näin mustavalkoista vaan ihmisille sallitaan se, että jokainen saa tehdä mikä tuntuu itsestä hyvälle.
Minua harmittaa se, että monet ihmiset ovat niin epävarmoja että kokevat muiden arvostelun raskaana. Mitä väliä sillä on, mitä joku nobody tavis on kenestäkään mieltä? En tajua. Ainakin nettihaukkujat on aina niitä, joilla ei ole profiilikuvaa eikä nimeä näkyvillä. Eli ovat luuseripelkureita, haukkuvat anonymiteetin turvin, ei kannata välittää!
Jos joku haukkuu päin naamaa, voi sanoa että kiitos avautumisesta, mutta en ole peilisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kateus tai sitten joku paine että itsekin pitäisi käydä vaikkei kukaan pakota.
Tuo kateuskortti on naurettava. Jos naama näyttää omituiselta ja rumalta niin se näyttää. Suoran mielipiteen sanominen ei ole kateutta. Oletko läski ja rumanaamainen, niinkuin voi olettaa kun ainaista kateuskorttia vilauttelet.
Miksi haluat huomauttaa jollekin tämän olevan läski tai ruma? Ajatteletko, että se voisi auttaa tilannetta? Eli onko kyseessä mielestäsi hyväntahtoisuus tätä ihmistä kohtaan? Vai haluatko enemmänkin palauttaa hänet ”maan pinnalle”? Ettei kuvittelisi olevansa kaunis. En itse tiedä kun ei ole ollut tarvetta haukkua ketään. Sanoisitko samalla tavalla jollekin korkeassa asemassa olevalle? Ovatko nämä rumat ja läskit yleensä myös jollain lailla aliarvostetussa asemassa? Eli mietin, tunnetko jotain hyvää oloa siitä, kun saa pilkata itseään alempitasoisia?
Eihän mikään harmita niin paljon kuin se, että nainen yrittää olla kaunis, paitsi ehkä se, että naisella on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti - Suomessa on joku outo vaatimus luonnollisuudesta. Ei saa käydä missään hoidoissa monen mielestä, vaan saunanpuhdas meikitön on se ainoa hyväksyttävä olomuoto. Muualla maailmassa ajattelu ei ole näin mustavalkoista vaan ihmisille sallitaan se, että jokainen saa tehdä mikä tuntuu itsestä hyvälle.
Minua harmittaa se, että monet ihmiset ovat niin epävarmoja että kokevat muiden arvostelun raskaana. Mitä väliä sillä on, mitä joku nobody tavis on kenestäkään mieltä? En tajua. Ainakin nettihaukkujat on aina niitä, joilla ei ole profiilikuvaa eikä nimeä näkyvillä. Eli ovat luuseripelkureita, haukkuvat anonymiteetin turvin, ei kannata välittää!
Jos joku haukkuu päin naamaa, voi sanoa että kiitos avautumisesta, mutta en ole peilisi.
Se kommenttien raskaalta tuntuminen on aika tilannekohtaista. Jos menee hyvin, yleensä saa myös kehujakin etteivät ilkeät kommentit tunnu pahalta. Yleensä vaan on näin, että tietyt naiset jäävät alakynteen niiden kommenttien alle ja se alkaa määrittelemään häntä. Esimerkkinä tällaisesta julkisuuskuvasta on Johanna Tukiainen. Hänhän on ihan julkisesti ollut hyväksytty haukkujen kohde.
Mä en kenellekään sano mitään, mutta yleisesti voin sanoa - ne on mun mielestä rumia.
Mittasuhteet on kasvoissa yleensä Jotenkin väärät ja siihen yleensä on yhdistetty vahva meikki, niin tulos on kamala. Ja ne alkaa näyttää kaikki samalta.
En mä tiedä olenko mä sitten sokea. Ja en kyllä kadehdi. Mä olen ihan tyytyväinen siihen, miltä näytän. Ne ei oo. Siksihän ne ”parantelee”.
Mun mielestä siinä menettää omaa persoonallisuuttaan. Ja silloin häviää paljon :(
Ainahan naisia kommentoidaan ilkeästi, etenkin netissä.. :D Ihan sama kuka on. Jollekki kaverille ei välttämttä mennä aukomaan päätään vaikka olis minkä näkönen.
Ja siis en oo kauneusleikkauksia ehdottomasti vastaan, mut oon vastaan tätä tyhjänpäivästä-pinnallista-insta-törröhuuli-kulttuuria. Se tyhmentää ihmiset ja mua inhottaa se ku joka toinen nainen kohta on luomassa valheellista kuvaa elämästään nettiin. Se on teennäistä.
Ja ne pistoshoidot on ällöttäviä nuorille ihmisille. Se, ettei oo tyytyväinen ikinä ei oo tervettä.
Eihän niitä onnistuneita haukuta kun kukaan ei huomaa mitä on tehty. Esimerkkinä 50vJennifer Lopez, varmasti tehty jotain, mutta niin hyvä lopputulos ettei moittimista. Taas esim. Madonna niin hirvee kuminaama ettei kauniiksi voi sanoa.
En arvostele sitä, jos rintasyövän takia menettää rintansa ja käy laittamassa implantit.
Mielestäni jokainen saa tehdä muutenkin omalle keholleen mitä lystää. Kuitenkin mielestäni julkisesti kauneusleikkauksiaan esittelevillä on huono maku. Jos on uudet rinnat tai huulet, pitää heti näyttää uusi ”lelu” kaikille. Tuo on huonoa käytöstä. Ei lapsenakaan kukaan tykännyt hiekkalaatikolla lesoilijoista.
Minusta tässä kumitissien esittelemisessä on kyse ihan samasta asiasta. Kilpaillaan, kenellä on isoimmat ja terhakkaimmat.
Lisäksi omien toimivien kehonosien korvaaminen muovisilla on mautonta. Tulos ei ole ainakaan parempi kuin alkuperäinen.
On huonoa käytöstä levennellä rahoilla, autoilla, saavutuksilla tai kehonosilla. Ei sellaisesta kukaan tykkää oikeasti.
Jotenkin ymmärtäisin paljastavan kaula-aukon esittelemiseen, jos rinnat olisivat edes aidot. Tuo saa wau-efektit aikaan, niinkuin se yksi venäläinen, joka asuu Savonlinnassa, miljoonine seuraajineen.
Silikoneilla lähinnä esittelee kirurgin käden jälkeä.
Olen itsekin hieman ihmetellyt. Olen itse tätä koulukuntaa, joka ei meikkaa, laita hiuksia tai tee ulkonäölleen muutenkaan mitään, mutta ei minua haittaa, jos joku muu on kauneusleikkauksissa käynyt. Olen itseasiassa tosi huono edes tunnistamaan, kuka on muokannut ulkonäköään muilla tavoilla kuin meikeillä.
Vaikka olen nainen, jättimäiset luomurinnat ovat jotenkin kiinnostavat. Vähän niinkuin urheilukisa: lahjakkuus ja taidot ovat arvossaan, ei millään aineilla hankittu etumatka.
Jos ei ole luonnostaan ihania jättirintoja, pitää vain hyväksyä, että niitä ei ole luoja suonut.
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisia bimboja, joille oma bärse on kaikkein tärkein.
Perustat omat ennakkoluulosi ulkonäköön. Voisiko pinnallisempaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen nainen, jättimäiset luomurinnat ovat jotenkin kiinnostavat. Vähän niinkuin urheilukisa: lahjakkuus ja taidot ovat arvossaan, ei millään aineilla hankittu etumatka.
Jos ei ole luonnostaan ihania jättirintoja, pitää vain hyväksyä, että niitä ei ole luoja suonut.
Myönnät, että isot rinnat ovat kiinnostavat ja haluttu ruumiinosa. Silti et haluaisi joillekin oikeutta saada isoja rintoja. Onko kyseessä se, että et halua menettää etuoikeutettua asemaasi? Miehille kuitenkin kelpaavat myös silikonit.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä onnistuneita haukuta kun kukaan ei huomaa mitä on tehty. Esimerkkinä 50vJennifer Lopez, varmasti tehty jotain, mutta niin hyvä lopputulos ettei moittimista. Taas esim. Madonna niin hirvee kuminaama ettei kauniiksi voi sanoa.
Tässä näkee ihmisen ajattelun. Rumaa saa haukkua mielin määrin. Kaunista ei.
Toivon että joku ulkonäöstään epävarma vähintään harkitsee uudemman kerran ennen kuin tuhoaa nätin naamansa. Esim. nuo huulitäytteet venyttää huulten kudoksen pilaten ne lopullisesti. Ihme lerppanakit siitä tulee. Pakko on herätellä ihmisiä ajattelemaan näiden kauhuesimerkkien avulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin hieman ihmetellyt. Olen itse tätä koulukuntaa, joka ei meikkaa, laita hiuksia tai tee ulkonäölleen muutenkaan mitään, mutta ei minua haittaa, jos joku muu on kauneusleikkauksissa käynyt. Olen itseasiassa tosi huono edes tunnistamaan, kuka on muokannut ulkonäköään muilla tavoilla kuin meikeillä.
Se on hyvä, että huolehtii itsestään ja meikkaa ja laittautuu. Eroaa kuitenkin narsismista ja itserakkaudesta. Jos ihmisen oleminen on kokoaikaista itsensä korostamista ja oman ulkonäkönsä esittelyä, tuo on vain ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee ihmisen ajattelun. Rumaa saa haukkua mielin määrin. Kaunista ei.
Eihän Madonna ollut ruma ennen kiristyksiä vaan kaunis ja olisi vieläkin kaunis ilman noita, sitä tarkoitin. Miten sä ymmärrät noin väärin?