Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi tyytyä tavismieheen?

Vierailija
26.03.2020 |

... kun olen paljon onnellisempi yksin? Jos en koskaan löydä sitä unelmieni prinssiä niin voin hyvin elää koko loppuelämäni sinkkuna. Haluan parisuhteelta aitoa rakkautta ja vetovoimaa toista kohtaan. Tyytymissuhteessa noita ei voi saada ja tyytymissuhteet harvoin muutenkaan ovat onnellisia. Ihmetyttää tämä nykyinen "naisille ei kelpaa tavismies/miehille ei kelpaa tavisnainen" syyttely ja sormilla osoittelu. Ei kenellekään tarvitse kelvata kukaan, jokaisella on oikeus olla yksin jos niin tahtoo.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän siinä on se sallittua, mutta kannattaa kuitenkin olla rehellinen itselle. Katso peilistä itseäsi ja ole rehellinen sille mitä näet sieltä. Jos läpäiset jotain osaa kehossasi niin hölskyykö? Kuinka monta senttiä saat tavaraa pihtiotteella kehosta? Onko suorat täydelliset hampaat? Samaa paria olevat nännit ja rinnat? Paksut hiukset? Jos olet itse priimaa niin toki ansaitset priimaa.

Ap kirjoittaa aidosta rakkaudesta ja vetovoimasta ja viides viesti koskee pelkkää ulkonäköä. Jep, nirsous kannattaa.

Vierailija
22/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan, saat täysin sen itse päättää. Mä tyydyin tavisnaiseen ja olen tyytyväinen. Uskon että tuo nainenkin on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas onnea matkaan kirjoitti:

Sinä ansaitset kultaa.

Tason 6-7 nainen ansaitsee vähintään 8-9 tasoisen miehen.

Kukaan ei osaa kertoa varmasti miten tasot menee. Olisitko sinä ensimmäinen joka saa ne jotenkin liittymään tunteisiin etkä vain pintaan?

Jos vastaat jotain pinnallista niin taas yksi viesti joka lujittaa sitä että nirsoilu ja täydellisen odottaminen kannattaa.

Vierailija
24/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on vain nykysukupolvien luksusta. Elintason romahdus on edessä naisten nirsoilun seurauksena.

Vierailija
25/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee susta itsestäsi tasokkaan?

Mitä on tasot ja miten ne saa selville? Anna kun arvaan, ala puhua rahasta ja ulkonäöstä jotka ei liity ap haluamiin asioihin.

Vierailija
26/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus juu, mutta mahdollisuus vain hyvinvointiyhteiskunnassa. Jos se poistetaan, poistuu myös muita nyt itsestään selvänä pidettyjä asioita. Kuten se että nainen voi elättää itsensä ja käydä töissä. Eli naisten kannattaa olla tarkkana minkälaisiin poliittisiin suuntauksiin lähtee mukaan. 

Vierailija
27/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Asia on monipiippuinen.

Toisaalta 'tasokas' ihminen voi ja hänen 'kuuluukin' vaatia kumppanilta sitä ja tätä.

Mutta kun tulee ikää, viisautta, realismia ja itseluottamusta, pystyy kauneutta näkemään useammissa ihmisissä kuin ennen ja kumppanin ei enää tarvitse samalla tavalla koristaa ja paikata omia aukkoja, kun oma identiteetti on vähemmän kiinni siitä millaisen ihmisen kanssa seurustelee. 

Voi siis olla myös niin, että mitä epäkiinnostavampi ihminen, sitä kovemmat vaatimukset, koska niillä vaatimuksilla yritetään voimaantua silloin, kun se ei onnistu muilla ansioilla. 

Jos olen oikein ymmärtänyt, miehillä on kansainvälisiä valmennusguruja, jotka ovat viettäneet kymmeniä vuosia opiskellen psykologiaa, yhteiskuntaa, vuorovaikutusta ja naisten psykologiaa ja mm.viettäneet satoja öitä yökerhoissa ja käyvät luennoimassa Suomessakin asti. He kannustavat miehiä kehittymään ja muuttumaan paremmin vastaamaan markkinoiden kysyntää. 

Naisilla taas on joku 'female dating strategy' eli vaaditaan miehiltä vielä lisää tuota yllä mainittua, mutta ei itse yritetä ymmärtää miehiä ja muuttaa itseään kiinnostavammaksi tuotteeksi. 

Näin miehen perspektiivistä aika pyllystä (jos tämä pitää paikkansa), mutta onneksi se kultareunus tuossa miesten strategiassa on, että samalla oppii elämästä ja saa rohkeutta, muistoja ja taitoja, joista on hyötyä muuallakin elämässä.

Kiinnostava tuote? Joo en yritä olla sellainen.

Vierailija
28/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä miten tavis ja tasokas sulkevat toisensa pois.

Mulle tavallisuus on parhaimmillaan jalat maassa-järkevyyttä, levollisuutta, rauhallisuutta, henkistä kypsyyttä, keskustelutaitoa. Ja olen huomannut että moni neljäkymppinen mies ja siitä yli oikeasti on rauhoittunut ja parhaimmillaan oppinut virheistään. Kai se on se kun nuoruuden narsismi alkaa karista niin miehistä kuin naisista (sitten on tämä ikiteiniosasto erikseen). Eli suosittelen ikääntymistä. Ne työssäkäyvät, tasaiset mutta tuntevat tavikset saattaa nousta arvoon arvaamattomaan.

Sitten jos tavis meinaa jotain "emmä oo mittään" asennetta, niin ymmärrän ettei kukaan sellaista jaksa jos itseään arvostaa ja elämä on hyvää yksinäänkin.

Ap kirjoitti subjektiivisesta kokemuksesta. Hän ei halua jotain jonka kokee tavallisena vaan sellaisen joka on hänelle täydellinen.

Vierailija
29/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tarvitse miestä, vaan kulissit.

Vierailija
30/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis tarvitse miestä, vaan kulissit.

Luetunymmärtäminen ei taida olla vahvuutesi.

Vierailija
31/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... kun olen paljon onnellisempi yksin? Jos en koskaan löydä sitä unelmieni prinssiä niin voin hyvin elää koko loppuelämäni sinkkuna. Haluan parisuhteelta aitoa rakkautta ja vetovoimaa toista kohtaan. Tyytymissuhteessa noita ei voi saada ja tyytymissuhteet harvoin muutenkaan ovat onnellisia. Ihmetyttää tämä nykyinen "naisille ei kelpaa tavismies/miehille ei kelpaa tavisnainen" syyttely ja sormilla osoittelu. Ei kenellekään tarvitse kelvata kukaan, jokaisella on oikeus olla yksin jos niin tahtoo.

Ehkäpä siksi, ettet itsekään ole mikään unelmien prinsessa? Tämä on asia mitä en vain pysty naisissa käsittämään. Jos olet ihan tavallinen nainen, ehkä jopa vähän tavallista naista läskimpi tai rumempi tai jotain, niin millä ihmeellä keksit että voit vaatia unelmien prinssiä ja sellaisen vielä jostain saat? Miksi se unelmien prinssi olisi sinusta yhtään kiinnostunut, paitsi ehkä panopatjana, jos sellaiseen alennut?

M/39, jonka unelmien nainen on tavallinen nainen samantyyppisillä arvoilla ja haaveilla kuin itsellä

Vierailija
32/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 100 kg työtön läski ruma AV-mamma pelastaa kasvonsa toteamalla: "Koska en saanut Brad Pittiä, en ota sitten ketään!".

Näin oma yksinäisyys on hyvin perusteltu.

Vierailija
33/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän siinä on se sallittua, mutta kannattaa kuitenkin olla rehellinen itselle. Katso peilistä itseäsi ja ole rehellinen sille mitä näet sieltä. Jos läpäiset jotain osaa kehossasi niin hölskyykö? Kuinka monta senttiä saat tavaraa pihtiotteella kehosta? Onko suorat täydelliset hampaat? Samaa paria olevat nännit ja rinnat? Paksut hiukset? Jos olet itse priimaa niin toki ansaitset priimaa.

Tuollaisia miehiä näkee hyvin harvoin.

Vain 75 prosenttia suomalaismiehistä on ylipainoisia.

ohis

Laitatko ihan vaan tilastovertailun vuoksi suomalaisten naisten ylipainoprosentin? Annas kun arvaan: 25%?

Vierailija
34/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on järkyttävän pinnallisia ihmisiä joiden tunne-elämä 0 ja siksi aloitus menee monelta yli hilseen.

Vierailija
35/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä siksi, ettet itsekään ole mikään unelmien prinsessa? Tämä on asia mitä en vain pysty naisissa käsittämään. Jos olet ihan tavallinen nainen, ehkä jopa vähän tavallista naista läskimpi tai rumempi tai jotain, niin millä ihmeellä keksit että voit vaatia unelmien prinssiä ja sellaisen vielä jostain saat? Miksi se unelmien prinssi olisi sinusta yhtään kiinnostunut, paitsi ehkä panopatjana, jos sellaiseen alennut?

M/39, jonka unelmien nainen on tavallinen nainen samantyyppisillä arvoilla ja haaveilla kuin itsellä

Miksi kuvittelet että apn unelma olisi pinnallinen kun omasikaan ei ole. Ap kirjoitti rakkaudesta.

Vierailija
36/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn vain maksullisissa. Saa nuorta rahaa vastaan. M40v

Ok. Toivottavasti kukaan heistä ei ole ihmiskaupan uhri tai muuten alisteisessa asemassa sinuun nähden. Toivon myöskin että maksat hyvän summan saamastasi tyydytyksestä. Mikään alle 400€ ei ole korvaus eikä mikään tuosta. Joten saat kyllä hävetä itseäsi jos vähänkään tuosta hinnasta tingit. 

Vierailija
37/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse tyytyä keneenkään. Jokainen saa asettaa mahdolliselle,kumppanilleen sellaisia vaatimuksia kuin haluaa. Eri asia, saako sellaisen kumppanin. Jos asettaa mahdolliselle,kumppanilleen tiukat kriteerit, niin voi jäädä kokonaan ilman.

Vierailija
38/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin! Aika moni mies lienee kokenut tilanteen, jossa reilusti ylipainoinen tavisnainen kommentoi pientä kaljakumpua ja ilmeisesti näkee itsensä hehkeänä nelikymppisenä prinsessana. Mieheltä vaaditaan lähes täydellisyyttä, itseltään ei. Toki, mikäs siinä, vaatiahan saa ja sinkkuna on kiva pysytellä.

Vierailija
39/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet että apn unelma olisi pinnallinen kun omasikaan ei ole. Ap kirjoitti rakkaudesta.

Lähtökohtaisesti oletan, että naisilla on pinnallisemmat haaveet kuin miehillä. Mikään tähänastinen kokemukseni elämässä ei ole osoittanut tätä vääräksi.

M/39

Vierailija
40/107 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Eikös minulla ole oikeus etsiä juuri sellaista kumppania kuin tahdon? Kuten jo sanoin niin jos sellaista ei löydy, voin aivan hyvin pysyä sinkkuna. Miksi minun pitäisi tapailla ketään mielestäni epäviehättävää ihmistä vain seurustelun vuoksi? -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän