Vierailija

... kun olen paljon onnellisempi yksin? Jos en koskaan löydä sitä unelmieni prinssiä niin voin hyvin elää koko loppuelämäni sinkkuna. Haluan parisuhteelta aitoa rakkautta ja vetovoimaa toista kohtaan. Tyytymissuhteessa noita ei voi saada ja tyytymissuhteet harvoin muutenkaan ovat onnellisia. Ihmetyttää tämä nykyinen "naisille ei kelpaa tavismies/miehille ei kelpaa tavisnainen" syyttely ja sormilla osoittelu. Ei kenellekään tarvitse kelvata kukaan, jokaisella on oikeus olla yksin jos niin tahtoo.

Sivut

Kommentit (107)

Vierailija

No näinpä! Täällä toinen ”ikisinkku” ja mieluummin pysykin ikisinkkuna kuin otan kenet tahansa rinnalleni. Minulla ei olisi edes mitään seksihaluja sellaisessa suhteessa, jossa en aidosti viehäty miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ikävä juttu, että suurin osa miehistä on niitä näkymättömiä tavismiehiä, joilla ei ole mitään superominaisuuksia. Neuvoni siis suomalaisille miehille: hankkikaa hyvä ammatti, paljon varallisuutta ja hommatkaa vaimo ulkomailta.

Vierailija

No eihän siinä on se sallittua, mutta kannattaa kuitenkin olla rehellinen itselle. Katso peilistä itseäsi ja ole rehellinen sille mitä näet sieltä. Jos läpäiset jotain osaa kehossasi niin hölskyykö? Kuinka monta senttiä saat tavaraa pihtiotteella kehosta? Onko suorat täydelliset hampaat? Samaa paria olevat nännit ja rinnat? Paksut hiukset? Jos olet itse priimaa niin toki ansaitset priimaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eihän siinä on se sallittua, mutta kannattaa kuitenkin olla rehellinen itselle. Katso peilistä itseäsi ja ole rehellinen sille mitä näet sieltä. Jos läpäiset jotain osaa kehossasi niin hölskyykö? Kuinka monta senttiä saat tavaraa pihtiotteella kehosta? Onko suorat täydelliset hampaat? Samaa paria olevat nännit ja rinnat? Paksut hiukset? Jos olet itse priimaa niin toki ansaitset priimaa.

No eihän noilla ole ole mitään tekemistä aloituksen kanssa. Eikä tarvitse olla itse tietynlainen että saa olla jotain kriteerejä kumppanille.

Ainakaan minulle tämä ns. tavismiehen vastakohta ei myöskään tarkoita täydellistä, vaan itselleni sopivaa. Tavismies taas tarkoittaa vain jotain kukatahansa-tyyppistä miestä, joka ei vain itseäni kiinnosta vaikkei hänessä mitään "vikaa" olisikaan.

Asia on monipiippuinen.

Toisaalta 'tasokas' ihminen voi ja hänen 'kuuluukin' vaatia kumppanilta sitä ja tätä.

Mutta kun tulee ikää, viisautta, realismia ja itseluottamusta, pystyy kauneutta näkemään useammissa ihmisissä kuin ennen ja kumppanin ei enää tarvitse samalla tavalla koristaa ja paikata omia aukkoja, kun oma identiteetti on vähemmän kiinni siitä millaisen ihmisen kanssa seurustelee. 

Voi siis olla myös niin, että mitä epäkiinnostavampi ihminen, sitä kovemmat vaatimukset, koska niillä vaatimuksilla yritetään voimaantua silloin, kun se ei onnistu muilla ansioilla. 

Jos olen oikein ymmärtänyt, miehillä on kansainvälisiä valmennusguruja, jotka ovat viettäneet kymmeniä vuosia opiskellen psykologiaa, yhteiskuntaa, vuorovaikutusta ja naisten psykologiaa ja mm.viettäneet satoja öitä yökerhoissa ja käyvät luennoimassa Suomessakin asti. He kannustavat miehiä kehittymään ja muuttumaan paremmin vastaamaan markkinoiden kysyntää. 

Naisilla taas on joku 'female dating strategy' eli vaaditaan miehiltä vielä lisää tuota yllä mainittua, mutta ei itse yritetä ymmärtää miehiä ja muuttaa itseään kiinnostavammaksi tuotteeksi. 

Näin miehen perspektiivistä aika pyllystä (jos tämä pitää paikkansa), mutta onneksi se kultareunus tuossa miesten strategiassa on, että samalla oppii elämästä ja saa rohkeutta, muistoja ja taitoja, joista on hyötyä muuallakin elämässä.

Vierailija

En tajua tätä miten tavis ja tasokas sulkevat toisensa pois.

Mulle tavallisuus on parhaimmillaan jalat maassa-järkevyyttä, levollisuutta, rauhallisuutta, henkistä kypsyyttä, keskustelutaitoa. Ja olen huomannut että moni neljäkymppinen mies ja siitä yli oikeasti on rauhoittunut ja parhaimmillaan oppinut virheistään. Kai se on se kun nuoruuden narsismi alkaa karista niin miehistä kuin naisista (sitten on tämä ikiteiniosasto erikseen). Eli suosittelen ikääntymistä. Ne työssäkäyvät, tasaiset mutta tuntevat tavikset saattaa nousta arvoon arvaamattomaan.

Sitten jos tavis meinaa jotain "emmä oo mittään" asennetta, niin ymmärrän ettei kukaan sellaista jaksa jos itseään arvostaa ja elämä on hyvää yksinäänkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehiä näkee hyvin harvoin.

Vain 75 prosenttia suomalaismiehistä on ylipainoisia.

ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee susta itsestäsi tasokkaan?
Hetkinen. Missä vaiheessa sanoin olevani itse erityisen tasokas? En luokittele omaa ”tasoani” enkä väitä olevani mitenkään tasokas. Olen varmasti ihan tavis monien mielestä. Itse en vaan viehäty tavismiehistä ja pysyn mieluummin yksin, jos en saa/löydä sekä ulkoisesti että sisäisesti viehättävää kumppania. -Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn vain maksullisissa. Saa nuorta rahaa vastaan. M40v

Mt-ongelmaiset tyttö- ja naisparat. 

Niitä löydät feministien puolueesta. Ota paremmin selvää aiheesta ennen kuin lähdet tekemään noin älyttömiä yleistyksiä.

Vierailija

Miten tämä kuuluu kenellekään?

Palstanaiset haukkuvat MGTOW-miehet pystyyn, mutta nämä aloitukset keräävät aina pelkkää suitsutusta ja ylätumputusta? 

Vierailija

Naisystäväni on johtaja ja kaunis ja erittäin hyväkroppainen. Itse ole heikosti koulutettu perus duunari. Meillä menee hyvin ja rakastamme toisiamme. Olemme varmasti lopun elämääni yhdessä. Hän on minua 5vuotta nuorempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten tämä kuuluu kenellekään?

Palstanaiset haukkuvat MGTOW-miehet pystyyn, mutta nämä aloitukset keräävät aina pelkkää suitsutusta ja ylätumputusta? 

Valkoinen mies ei voi voittaa, naisille "rodullistetuille", etnisille ja muslimeille on annettu ikuiset tuplastandardit.

Vierailija

Koska tavismiehellä on pussissaan jotain mitä nainen kaipaa tietyssä iässä kipeästi. Ylemmän tason mie ei suostu sinua siementämään.

Vierailija

Miksi tavis ei voisi olla se unelmien prinssi/prinsessa, jonka kanssa parisuhteessa olisi aitoa rakkautta ja vetovoimaa toista kohtaan? Käsittääkseni juuri tavikset on niitä parisuhdeihmisiä, ũberihmiset sun muut omantienkulkijat ja introvertit eivät parisuhdetta tarvitse, koska pärjäävät ihan hyvin ilmankin.

-sivusta huomio

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse käyn vain maksullisissa. Saa nuorta rahaa vastaan. M40v

Ap puhuu parisuhteesta ja jo kolmannessa viestissä mies puhumassa pelkästä seksistä. Tässä syy miksi kannattakin olla nirso ja odottaa sitä itselleen täydellistä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat