Sanna Kiiski avautuu karmeista Tinder treffeistä!
Sanna Kiiski on ilmeisesti julkaissut kirjan jossa avautuu karmeista Tinder treffeistä. https://www.is.fi/viihde/art-2000006452556.html
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
No kyllä itse otan kanssa selville mihin nainen on valmis ja en tuhlaa estoisiin aikaa ja rahaa.Suikkari on normi juttu jo alkuvaiheessa
Eli sinä miehenä annat suikkarin naiselle normisti jo alkuvaiheessa.
Ihme juttu että olet vielä sinkku.
Nää on hauskoja, jotka huutaa täällä kuorossa Tinderin olevan pelkkä panosovellus. Mulla on paljon ystäviä, jotka ovat löytäneet Tinderistä kumppanin itselleen. Itsekin käytän kyseistä sovellusta satunnaisesti, koska muuten on kovin vaikeaa törmätä miehiin parisuhdemielessä missään. Mulla on se sama ongelma, joka tuntuu olevan aika monella, olen töissä naisvaltaisella alalla, harrastuksissani on pelkkiä naisia, enkä myöskään käy juurikaan missään yökerhoissa tms. Tinder on siis pitkälti ainoa paikka, missä voi miehiä kohdata.
N28
Vierailija kirjoitti:
Nää on hauskoja, jotka huutaa täällä kuorossa Tinderin olevan pelkkä panosovellus. Mulla on paljon ystäviä, jotka ovat löytäneet Tinderistä kumppanin itselleen. Itsekin käytän kyseistä sovellusta satunnaisesti, koska muuten on kovin vaikeaa törmätä miehiin parisuhdemielessä missään. Mulla on se sama ongelma, joka tuntuu olevan aika monella, olen töissä naisvaltaisella alalla, harrastuksissani on pelkkiä naisia, enkä myöskään käy juurikaan missään yökerhoissa tms. Tinder on siis pitkälti ainoa paikka, missä voi miehiä kohdata.
N28
Kaksi asiaa voi olla samaan aikaan totta.
Työpaikalta voi löytää puolison, vaikka se onkin työpaikka. Harrastuksesta voi löytää puolison, vaikka se onkin harrastus. Tinderistä voi löytää puolison, vaikka se onkin panosovellus.
Puolison voi löytää myös vaikka ruokakaupasta, vaikka olisi siellä vain hamstraamassa vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Kaksi asiaa voi olla samaan aikaan totta.
Työpaikalta voi löytää puolison, vaikka se onkin työpaikka. Harrastuksesta voi löytää puolison, vaikka se onkin harrastus. Tinderistä voi löytää puolison, vaikka se onkin panosovellus.
Puolison voi löytää myös vaikka ruokakaupasta, vaikka olisi siellä vain hamstraamassa vessapaperia.
Toki voi löytää, en sitä kiellä. Kerroin vaan omakohtaisesta kokemuksesta, mun työpaikalla ei ole miehiä lainkaan, ei myöskään mun harrastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne puskien itsensäpaljastaperverssit nykyään tinderissä.
Kätevää, niiden ei tartte ostaa edes sitä perinteistä trenssitakkia!
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalta voi löytää puolison, vaikka se onkin työpaikka.
Kuka j*malauta nyt työpaikalta puolison ottaisi? Ihan vihoviimeinen virhe, vaikka tätäkin ihme kyllä tapahtuu. Työkaverit vain työkavereina, ei muuten vaikka kuinka houkuttelisi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audi-Mikko jätti tien varteen kun Sanna ei suostunut suuseksiin ennen dinneriä. Siis mitä sikoja voi löytyä, en käsitä.
Mutta silti Sanna lähti treffeille Audi-Mikon kanssa, kun se niin ihanasti kertoi Audistaan ja oli ihanan törkeän oloinen viesteissään. Yhtään ei Sanna arvannut että näin voisi käydä. Ei komeat miehet voi olla sikoja.
no mä kanssa kiinnitin huomioni siihen, että Sanna Kiiski oikein alleviivasi näiden miesten asemaa ja varallisuutta. Yritysjohtajat, audit, jalkapalloilijat jne. vilisi hänen tarinoissaan (ja pelkkiä tarinoita ne taisivat tosiaan ollakin. ) Mietin, eikö Sannalle osunut vuoden aikana yhtään tavis-miestä kohdalle? Eikö hän käynyt deiteillä varaosamyyjän tai sähköasentajan kanssa? Vai oliko niin, että sieltä nimenomaan haettiin näitä audi-miehiä? Kuinka todennäköisesti syntyy jotain kestävää kahden henkilön välille, jos toinen on huippupalkkainen johtaja ja toisella satojen tuhansien ulosottovelat?
Siis etsiikö Sanna seuraa ammatin, palkkapussin ja varallisuuden perusteella?! Etsii elättäjää kun itsellä kovat velat vai miksi kirjassa ei ole tavismiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Siis etsiikö Sanna seuraa ammatin, palkkapussin ja varallisuuden perusteella?! Etsii elättäjää kun itsellä kovat velat vai miksi kirjassa ei ole tavismiehiä?
Miksi entisen julkkiksen pitäisi tyytyä tavikseen?
Vierailija kirjoitti:
N28
Suurin osa Tinderistä kumppanin löytäneistä on alle kolmekymppisiä.
Kiiski on ruma nainen, ihme että kukaan on halunnut nähdä hänet. Vai oliko kuvat ylimuokattuja ja totuus paljastui myöhemmin.
jos mies on niin puutteessa että lähtee miljoona velallisen kanssa treffeille siinä vaiheessa sannan olis kannattanut heti ottaa suihin. hänen avuillaan noin hyvää tarjousta ei enään tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä itse otan kanssa selville mihin nainen on valmis ja en tuhlaa estoisiin aikaa ja rahaa.Suikkari on normi juttu jo alkuvaiheessa
Vois antaa sen suikkarin ja todeta että kiva kun homma maistuu taas, näin koronan sairastamisen jälkeen, köh köh.
Tai sanoo, että tää onkin kivempaa nyt koronassa, kun ei ole maku- eikä hajuaistia.
Sanna etsii puolisoa puumailemalla Tinderissä. Miesten ikäraja vedetty siis paljon alle oman. Pituusraja on myös 185cm. Samaan aikaan ihmettelee, kun tulee vaan dickpicä ja miehet ei halua sitoutua. Huoh. Itse sitten asuu pysyvästi exänsä asunnossa, kertoo avoimesti mielenterveysongelmistaan ja luottotiedottomuudestaan. Minne se aikoo vakiintua toy boyn kanssa? Sinne samaan asuntoon exän ja lasten kanssa?
Luin kirjan. Päällimmäinen tunne oli, että hävettää koko naisukupuolen puolesta.
Hahhah, pääsisipä hänen leikkikalupojaksi. Täytyypä mennä kädelle.
Kuka uskoo nämä Sannan jutut? Värikynää lyöty todennäköisesti rankasti. Tällä tavalla saa buustattua kirjan myyntiä/huomiota. Sitten uskotte nuo jutut vielä.
Vierailija kirjoitti:
N28
Näinhän se on, miehenä vaan ei tahdo tapaamiseen asti edetä edes tuotakaan kautta.
M37
Itse käsitin, että Sanna ei korostanut itse itselleen näitä ammatteja tärkeäksi vaan mainitsi ammatit siksi, että fiksuksi ja arvostetuksi mielletty ammatti ei takaa tai edellytä, että ihminen ammatin takana on fiksu.
Myös Audijutussa mies itse toi Audia itse korostetusti esille tinderissä.
Voi toki olla, että Sanna ei tinderistä etsinyt tavismiehiä tai sitten ei vain niistä kertonut. Jospa he käyttäytyvät paremmin.
Aika kamalaa (yök) kuitenkin, ja uskon osin olevan totta koska osa täälläkin kirjoittavista miehistä on aika kamalia mielipiteineen, oletuksineen ja kirjoitustyylistään päätellen. Miksi ei sitten tinderissä.
En ole tinderissä enkä muissakaan deittisovelluksissa. Luotan paremmin ja tykkään naamakkain tutustumisesta. Saa aika äkkiä selville mikä mies on miehiään ja välttyy turhalta ajanhaaskuulta.
Voi olla, en siellä ole ja ajatus siitä, etten sinne mene, vain vahvistuu. Mitkä olisivat asiallisempia deittisovelluksia, jossa voisi löytyä muitakin miehiä kuin pelkkää panoseuraa hakevia?
-nainen