Sanna Kiiski avautuu karmeista Tinder treffeistä!
Sanna Kiiski on ilmeisesti julkaissut kirjan jossa avautuu karmeista Tinder treffeistä. https://www.is.fi/viihde/art-2000006452556.html
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
No kyllä itse otan kanssa selville mihin nainen on valmis ja en tuhlaa estoisiin aikaa ja rahaa.Suikkari on normi juttu jo alkuvaiheessa
Vois antaa sen suikkarin ja todeta että kiva kun homma maistuu taas, näin koronan sairastamisen jälkeen, köh köh.
Vierailija kirjoitti:
täytyy sanoa että miehenäkin olen tyrmistynyt, että tuollaisia urpoja on ja kyllä niitä valitettavasti on.
-mies
Vaellapa valkoritari vuorille. Ei palstalla jaeta hyvä ihminen -pisteitä. Et sinä näiltä kalkkunoilta niitä saisikaan, joten turhaan heitä puolustat.
Mielenkiintoisin asia hänen elämässään on siis Tinder miehet shotteineen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että Sanna varoitti muita Tinderistä. Nyt ainakin naiset tietävät mitä odottaa.
Järkyttää vaan tuo Tinderiin hakeutuneiden miesten tyhmyys ja sivistyksen puute.
Ei tulisi mieleenkään olla missään tekemisissä ”dickpickkejä” lähettelevän moukkamaisen ääliön kanssa.Parhaiten naismarkkinoilla pärjäävät hauskat juttumiehet, verbaaliakrobaatit jotka osaavat luoda lämpimän tunnelman. Näiden miesten ei tarvitse tyrkyttää itseään, naiset juoksevat muutenkin perässä.
Ahaa, eli vasta nyt Kiisken kirjan myötä kaikille naisille selvisi, että Tinder on seksiseurasovellus?
Eihän tätä ole koitettu takoa päähänne kuin vuosikausia.
"Juhlat alkoi siten että isäntä löi pöytään...!"
Kyseessä oli vaan seksuaalisuudestaan rohkeasti nauttinut ja feminismin kahleet murtanut voimaantunut mies.
Jäi vaivaamaan... kirjoitti:
Joiko Sanna sen shotin?
Mikset lue aloitukseen linkitettyä artikkelia, jos asia vaivaa sinua? Sieltä se vastaus löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jäi vaivaamaan... kirjoitti:
Joiko Sanna sen shotin?
Mikset lue aloitukseen linkitettyä artikkelia, jos asia vaivaa sinua? Sieltä se vastaus löytyy.
Luettu. Ei selvinnyt. Asia kierretään artikkelissa.
Missä kohtaa se juominen/juomattomuus mainitaan?
Kertoo enemmän Sannan miesmausta kuin keskivertomiehestä. Ilmeisesti hän on heikkona itseään täynnä olevia narsisteja.
Opetelkaa lukemaan ihmisiä.
Olen deittaillut paljon käyttäen Tinderiä ja minulla on vain hyviä kokemuksia. Olen tavannut vain mukavia tyyppejä, en koskaan mitään munanheiluttejoita tai vonkaajia. Tällä hetkellä olen parisihteessa tinder-miehen kanssa.
Jos itse (naisena) teet selväksi mitä olet etsimässä aj arvostat itseäsi, niin elämä helpottuu. Ei tarvitse tuhlata aikaa turhiin fuckboyhin.
Joskus naisilla kun vaikeuksia erottaa huomion ja arvostuksen saaminen, silloin parempi miettiä omaa käytöstä.
Minusta vaikuttivat keksityiltä tarinoilta. Uskon esimerkiksi peniksen vilauttamisen pöydän alla, mutta mies oli muka satumaisen komea ja rikas, höpö höpö. Nuoret sporttiset jannut kiimoissaan "mummun" kanssa sohvalla jne... Kaikkea te uskotte.
Keksittyjä juttuja.
Eiks noi kaikki oo tapahtunut tyyliin "sinkkuelämissä" tmv sarjassa hieman eri muodoissa?
Mutta mikäs siinä, uhriutuminen ja miesviha ovat aina takuuvarmoja Klikkiotsikoita.
pohjolan pidot kirjoitti:
"Juhlat alkoi siten että isäntä löi pöytään...!"
"heti kiiskilikka siihen perseinensä töytää, pöydän antimia ryhtyy nuo-Le-maan..."
Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä tollaset tyypit pystyy helposti karsimaan jo muutaman viestin perusteella. Seksin vonkaajia on toki tullut vastaan mutta mitään dickpickejä en ole saanut. Erikoista, jos niitä jollekin koko ajan lähetellään ja lähtee näiden kans vielä tapaamaan? Tosin päällisin puolin hyvin käyttäytyviä kuspäitä löytyy Tinderistä sitten vaikka kuinka paljon. Olin vuosia tinderissä ja nyt seurustelen sieltä löytyneen miehen kanssa. Eikä koskaan tullut vastaan profiilia k'^vän kuvalla, että se nyt on ainakin täyttä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä tollaset tyypit pystyy helposti karsimaan jo muutaman viestin perusteella. Seksin vonkaajia on toki tullut vastaan mutta mitään dickpickejä en ole saanut. Erikoista, jos niitä jollekin koko ajan lähetellään ja lähtee näiden kans vielä tapaamaan? Tosin päällisin puolin hyvin käyttäytyviä kuspäitä löytyy Tinderistä sitten vaikka kuinka paljon. Olin vuosia tinderissä ja nyt seurustelen sieltä löytyneen miehen kanssa. Eikä koskaan tullut vastaan profiilia k'^vän kuvalla, että se nyt on ainakin täyttä sontaa.
Olen nähnyt pari kertaa kullinkuvan profiilikuvana. Se on ollut sen verran suttuinen, ettei ehkä ole juuttunut siksi filttereihin?
En usko näistä jutuista ainuttakaan. Riittää kun katsoo rouvan kuvaa...
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että Sanna varoitti muita Tinderistä. Nyt ainakin naiset tietävät mitä odottaa.
Järkyttää vaan tuo Tinderiin hakeutuneiden miesten tyhmyys ja sivistyksen puute.
Ei tulisi mieleenkään olla missään tekemisissä ”dickpickkejä” lähettelevän moukkamaisen ääliön kanssa.Parhaiten naismarkkinoilla pärjäävät hauskat juttumiehet, verbaaliakrobaatit jotka osaavat luoda lämpimän tunnelman. Näiden miesten ei tarvitse tyrkyttää itseään, naiset juoksevat muutenkin perässä.
Komeiden miesten ei tarvitse osata puhua eli juttumiehet eivät ole siellä hierarkian yläpäässä.
Ne on ne puskien itsensäpaljastaperverssit nykyään tinderissä.